September 12, 2001
dreamweaver wrote: [quote=skiroy][quote=nXsty]Be din kompis slå dig på andra ögat också så det blir symmetriskt iaf! Sen kan du säga att du är gothare och sminkar dig så.
Hehe...jag bröt näsbenet rätt så rejält en gång och fick fina blåtiror.
Snacka om att jag såg ut som en panda i det läget.
😀
Hur ådrog du dig de skadorna då?
En smärre tävling kompisar emellan...tävlingen i att hoppa längst på slalomskidor.
Kan säga att jag hoppade lätt längst av alla, det var bara det att jag landade på pjäxorna eftersom bägge bindningarna råkade släppa i luften och det samtidigt.
Så landningen fick jag försöka fixa med pjäxorna, gick inte fullt så bra med den metoden. 🙂
Det blev en rejäl faceplant i snön. 🙂
January 28, 2003
skiroy wrote: En smärre tävling kompisar emellan...tävlingen i att hoppa längst på slalomskidor.
Kan säga att jag hoppade lätt längst av alla, det var bara det att jag landade på pjäxorna eftersom bägge bindningarna råkade släppa i luften och det samtidigt.
Så landningen fick jag försöka fixa med pjäxorna, gick inte fullt så bra med den metoden. 🙂
Hoppa långt på skidor har jag också erfarenhet av, och negativ sådan. Dock ett lite större ben än näsbenet 😛
August 28, 2004
skiroy wrote: [quote=dreamweaver][quote=skiroy][quote=nXsty]Be din kompis slå dig på andra ögat också så det blir symmetriskt iaf! Sen kan du säga att du är gothare och sminkar dig så.
Hehe...jag bröt näsbenet rätt så rejält en gång och fick fina blåtiror.
Snacka om att jag såg ut som en panda i det läget.
😀
Hur ådrog du dig de skadorna då?
En smärre tävling kompisar emellan...tävlingen i att hoppa längst på slalomskidor.
Och jag blir bannad för Offtopic. :cy:
1 Guest(s)