November 5, 2001
Upplevde en märklig sak idag. På pizzerian jag brukar äta lunch har dom, ett för pizzerior, mycket trevligt dass. Besökte dasset för första gången idag och upptäckte att toalettvattnet var blått. Det kom alltså blått vatten när man spolade. Detta tycker jag e lite fräckt så jag undrar hur man fixar sånt hemma. Skulle iofs kunna fråga snubbarna på pizzerian men det är ju lite jobbigt. Då måste man ju prata med folk.
December 28, 2004
Arny wrote: Upplevde en märklig sak idag. På pizzerian jag brukar äta lunch har dom, ett för pizzerior, mycket trevligt dass. Besökte dasset för första gången idag och upptäckte att toalettvattnet var blått. Det kom alltså blått vatten när man spolade. Detta tycker jag e lite fräckt så jag undrar hur man fixar sånt hemma. Skulle iofs kunna fråga snubbarna på pizzerian men det är ju lite jobbigt. Då måste man ju prata med folk.
Vilken pizzeria menar du?
Jag har sett det på den i Torslanda.
November 5, 2001
Collateral wrote: [quote=Arny]Upplevde en märklig sak idag. På pizzerian jag brukar äta lunch har dom, ett för pizzerior, mycket trevligt dass. Besökte dasset för första gången idag och upptäckte att toalettvattnet var blått. Det kom alltså blått vatten när man spolade. Detta tycker jag e lite fräckt så jag undrar hur man fixar sånt hemma. Skulle iofs kunna fråga snubbarna på pizzerian men det är ju lite jobbigt. Då måste man ju prata med folk.
Stämmer bra det. San Remo heter den. Käkade där idag. Ovanligt...nej.
December 28, 2004
Arny wrote: [quote=Collateral][quote=Arny]Upplevde en märklig sak idag. På pizzerian jag brukar äta lunch har dom, ett för pizzerior, mycket trevligt dass. Besökte dasset för första gången idag och upptäckte att toalettvattnet var blått. Det kom alltså blått vatten när man spolade. Detta tycker jag e lite fräckt så jag undrar hur man fixar sånt hemma. Skulle iofs kunna fråga snubbarna på pizzerian men det är ju lite jobbigt. Då måste man ju prata med folk.
Stämmer bra det. San Remo heter den. Käkade där idag. Ovanligt...nej.
Bor du ute i Torslanda?
1 Guest(s)