November 5, 2001
Collateral wrote: [quote=Arny][quote=Collateral][quote=Arny]Upplevde en märklig sak idag. På pizzerian jag brukar äta lunch har dom, ett för pizzerior, mycket trevligt dass. Besökte dasset för första gången idag och upptäckte att toalettvattnet var blått. Det kom alltså blått vatten när man spolade. Detta tycker jag e lite fräckt så jag undrar hur man fixar sånt hemma. Skulle iofs kunna fråga snubbarna på pizzerian men det är ju lite jobbigt. Då måste man ju prata med folk.
Vilken pizzeria menar du?
Jag har sett det på den i Torslanda.
Stämmer bra det. San Remo heter den. Käkade där idag. Ovanligt...nej.
Bor du ute i Torslanda?
Nänä, jobbar på Volvo Bulycke så då är det lätt hänt att man åker till San Remo och äter lunch.
November 5, 2001
Så... Var på Coop nyss och hittade inte så mycket intressant. Bara ett sådant block man fäster på sidan av toaletten. Inte lika fräckt som ett som man lägger i tanken. Finns det sådana på Willys? Vad heter de exakt och vad är det för märke.
Köpte ändå en sådan man fäster på sidan och det funkar men jag vill ha blåare vatten och mer jämnt fördelat.
July 13, 2002
Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en jävla lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).
February 12, 2003
Elias667 wrote: Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en j**la lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).
Om jag inte har fel, så är de till för att man inte ska se blodådrorna, och därigenom inte kunna injicera skojiga substanser i blodet. 😉
October 25, 2003
Mean Machine wrote: [quote=Elias667]Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en j**la lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).
Om jag inte har fel, så är de till för att man inte ska se blodådrorna, och därigenom inte kunna injicera skojiga substanser i blodet. 😉
Haha, ärligt? 😀
November 15, 2004
Elias667 wrote: Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en j**la lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).
de har UV lampor på toaletten på "Jätte Kul" i Lund 😉
Jätte kul = leksaks affär, så de inte blir fel 🙄
July 13, 2002
Mean Machine wrote: [quote=Elias667]Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en j**la lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).
Dubbelt upp då! Underhållande för dem som intagit (i amsterdam) lagliga droger och mindre underhållande för dem som vill ta olagliga 🙂
1 Guest(s)