Blått toavatten|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Blått toavatten
Arny
Member
Medlem
Forum Posts: 2842
sp_UserOfflineSmall Offline
1065595
August 3, 2006 - 7:12 pm
sp_Permalink sp_Print

Collateral wrote: [quote=Arny][quote=Collateral][quote=Arny]Upplevde en märklig sak idag. På pizzerian jag brukar äta lunch har dom, ett för pizzerior, mycket trevligt dass. Besökte dasset för första gången idag och upptäckte att toalettvattnet var blått. Det kom alltså blått vatten när man spolade. Detta tycker jag e lite fräckt så jag undrar hur man fixar sånt hemma. Skulle iofs kunna fråga snubbarna på pizzerian men det är ju lite jobbigt. Då måste man ju prata med folk.

Vilken pizzeria menar du?
Jag har sett det på den i Torslanda.

Stämmer bra det. San Remo heter den. Käkade där idag. Ovanligt...nej.

Bor du ute i Torslanda?

Nänä, jobbar på Volvo Bulycke så då är det lätt hänt att man åker till San Remo och äter lunch.

Arny
Member
Medlem
Forum Posts: 2842
1065754
August 4, 2006 - 11:41 am
sp_Permalink sp_Print

Så... Var på Coop nyss och hittade inte så mycket intressant. Bara ett sådant block man fäster på sidan av toaletten. Inte lika fräckt som ett som man lägger i tanken. Finns det sådana på Willys? Vad heter de exakt och vad är det för märke.

Köpte ändå en sådan man fäster på sidan och det funkar men jag vill ha blåare vatten och mer jämnt fördelat.

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
1065835
August 4, 2006 - 3:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en jävla lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).

Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
1066491
August 6, 2006 - 9:19 pm
sp_Permalink sp_Print

Elias667 wrote: Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en j**la lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).

Om jag inte har fel, så är de till för att man inte ska se blodådrorna, och därigenom inte kunna injicera skojiga substanser i blodet. 😉

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
1066493
August 6, 2006 - 9:21 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: [quote=Elias667]Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en j**la lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).

Om jag inte har fel, så är de till för att man inte ska se blodådrorna, och därigenom inte kunna injicera skojiga substanser i blodet. 😉

Haha, ärligt? 😀

Zix0r
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 842
1066502
August 6, 2006 - 9:41 pm
sp_Permalink sp_Print

Elias667 wrote: Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en j**la lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).

de har UV lampor på toaletten på "Jätte Kul" i Lund 😉

Jätte kul = leksaks affär, så de inte blir fel 🙄

donutz
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 70
1066509
August 6, 2006 - 10:42 pm
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: Om jag inte har fel, så är de till för att man inte ska se blodådrorna, och därigenom inte kunna injicera skojiga substanser i blodet. 😉

Stämmer bra

Elias667
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1999
1066529
August 7, 2006 - 3:20 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: [quote=Elias667]Va på en coffeshop i amsterdam där de bara hade UV-lampor på toaletten... där snackar vi coolt. Pisset lyste som en j**la lightsabre och skålen blev som en lampa efteråt. Va tom. spännande att tvätta händerna när naglarna lyste som aldrig förr (inge pga. dåligt sikte utan bara at naglar lyser under uv-lampor).

Dubbelt upp då! Underhållande för dem som intagit (i amsterdam) lagliga droger och mindre underhållande för dem som vill ta olagliga 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 285
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL