April 10, 2003
Gör som jag lita inte på nån först personen becisar motsatsen att han går att lita på.
Skiter fulständigt i att folk säger att jag har för negativ syn på andra, vad är problemet jag jämnställer alla oavsätt klass, ras eller etnisk tillhörighet.
Paranoi är bara en förfinad form av verkligheten. 😉
January 4, 2001
Callister wrote: Det sjuka är att det är sånt j**la daltande, om man skriver som dödsvingen gjorde nu, att det var en invandrare, då kommer frälsningssoldaterna och predikerar...
Det ännu mer sjuka är att vi inte får säga "neger" till invandrare men de får säga "svenne" hur mkt som helst..
Här på NH ska vi vara väldigt försiktiga så att ingenting misstolkas som rasistiskt.
Ni tycker att det är löjligt men det beror ju bara på att ni inte inser att hela forumet kan bli nerstängt ifall disskutioner här ballar ur.
Vi försöker bara vara på den säkra sidan, vi vill inte riskera någonting.
July 27, 2002
Coore wrote: [quote=Callister]Det sjuka är att det är sånt j**la daltande, om man skriver som dödsvingen gjorde nu, att det var en invandrare, då kommer frälsningssoldaterna och predikerar...
Det ännu mer sjuka är att vi inte får säga "neger" till invandrare men de får säga "svenne" hur mkt som helst..
Här på NH ska vi vara väldigt försiktiga så att ingenting misstolkas som rasistiskt.
Ni tycker att det är löjligt men det beror ju bara på att ni inte inser att hela forumet kan bli nerstängt ifall disskutioner här ballar ur.
Jag menade inte på NH, bara rent allmänt..
October 18, 2002
Death On Wings wrote: Om man nu tar din metod så har man i alla fall snodden till hjälp för att få ut den 😛
Jag brukar inte mer än fnissa till saker jag läser.
Men denna lilla del med vart man ska göra av nyckeln och ditt sköna svar fick mig fan att skratta till så jag sprutade LOKA på skärmen :)R
March 14, 2004
Callister wrote: Det sjuka är att det är sånt j**la daltande, om man skriver som dödsvingen gjorde nu, att det var en invandrare, då kommer frälsningssoldaterna och predikerar...
Helt rätt... 😕
December 31, 2001
obelix wrote: Det första jag undrar över är, om du vet att det var dom, så innebär det att du såg dom göra det.
varför stoppade du dom inte?
Förhoppningsvis så har du lärt dig dini läxa nu...
Var inga andra där och enligt receptionen hadde det inte vart någon annan inne.
Läxan blir väll att folk är idioter.
December 31, 2001
obelix wrote: Så ni var bara du och dom killarna där, övrigt så var det tomt?
Det finns inga möjligheter för andra gäster att smyga in?
Läxan är att du låser skåpet hädan efter.
Finns bara 1 väg in och 1 väg ut och det är genom receptionen.
Var bara "vi" jag och 3 polare + de 2 andra ungarna.
January 12, 2004
Death On Wings wrote: [quote=obelix]Så ni var bara du och dom killarna där, övrigt så var det tomt?
Det finns inga möjligheter för andra gäster att smyga in?
Läxan är att du låser skåpet hädan efter.
Finns bara 1 väg in och 1 väg ut och det är genom receptionen.
Var bara "vi" jag och 3 polare + de 2 andra ungarna.
Ingen annan personal?
January 17, 2002
Delph1 wrote: [quote=ZIre]menar du tjuvar?
Måste vara det, ingen kan ju gärna vara så dum att han antar att folk som är invandrare är tjuvar automatiskt.
//Andreas
Coore wrote:
Här på NH ska vi vara väldigt försiktiga så att ingenting misstolkas som rasistiskt.Ni tycker att det är löjligt men det beror ju bara på att ni inte inser att hela forumet kan bli nerstängt ifall disskutioner här ballar ur.
Fan du tog just bort möjligheten att posta hela min novell av åsikter... :banghead: :banghead: :banghead:
August 20, 2001
ManicBlue wrote: [quote=denstore] Det är människors rätt att vara naiva. Säger du samma sak om en tjej i kort-kort blir våldtagen?
Lite väl haltande jämförelse även om jag kan förstå ditt tänk.
Nä, jag tycker det är en väldigt bra jämförelse. Även om våldtäckt är ett mycket grövre brott.
"Låste du inte skåpet?"
"Nä."
"Men då får du skylla dig själv."
"Hade du kort-kort på dig?"
"Ja."
"Men då får du skylla dig själv."
March 14, 2004
CoLiC wrote: [quote=Delph1][quote=ZIre]menar du tjuvar?
Måste vara det, ingen kan ju gärna vara så dum att han antar att folk som är invandrare är tjuvar automatiskt.
//Andreas
Coore wrote:
Här på NH ska vi vara väldigt försiktiga så att ingenting misstolkas som rasistiskt.Ni tycker att det är löjligt men det beror ju bara på att ni inte inser att hela forumet kan bli nerstängt ifall disskutioner här ballar ur.
Fan du tog just bort möjligheten att posta hela min novell av åsikter... :banghead: :banghead: :banghead:
Vafan go for it... Du har redan skrivit så mkt dumt 😉
January 4, 2001
ocz wrote: [quote=CoLiC][quote=Delph1][quote=ZIre]menar du tjuvar?
//Andreas
Coore wrote:
Ja, då kan jag slå två flugor i en smäll och banna er båda sammtidigt, dig för att du uppmanar honom att bryta mot reglerna. Då vore min helg gjord. 8)
February 12, 2003
Coore wrote: [quote=ocz][quote=CoLiC][quote=Delph1][quote=ZIre]menar du tjuvar?
//Andreas
Coore wrote:
Ja, då kan jag slå två flugor i en smäll och banna er båda sammtidigt, dig för att du uppmanar honom att bryta mot reglerna. Då vore min helg gjord. 8)
Go for it, min helg skulle också bli fulländad.
Fast obelix är så rund och god...:)
March 14, 2004
Mean Machine wrote: [quote=Coore][quote=ocz][quote=CoLiC][quote=Delph1][quote=ZIre]menar du tjuvar?
//Andreas
Coore wrote:
Go for it, min helg skulle också bli fulländad.
Fast obelix är så rund och god...:)
Nu förstår jag inte riktigt.. :va:
3 Guest(s)