July 11, 2002
Och nu gick min hårddisk sönder R.I.P Seagate 80 IV som inte han o bli fylld till sin död.
Förlorade massor av southparkavsnitt, overdelig data och mycket mer 🙁 Allt detta tror jag pgr av värmen.
Bootade upp min dator, icq och allt annat laddade. SÅ helt plötsligt hängde säg allt, testade och bota om igen, samma syndrom. Tog ut den, den var glödhet kunde knappt hålla i den. Insåg att den var död.
Satans sommarvärme 🙁
Aja, bara o bita ihop och vänta på att man får ut en ny på garantin.
Har min seagate 120gb o sitta på, men all data på den andra, jag gråter : 🙁 🙁
July 8, 2001
åskan slog ovanför mitt hus så jag nästan sket ner mig ibland men servern stog pall för hela skådespelet 8)
nån som vet hur laptops klarar sig i åskan? jag hade på min stundtals under åskan utan att ha ta den kopplad till nån annan utrustning (bara wlan). enda risken som jag fattar det verkar va om åskan tar vägen genom fönstret och rätt in i laptopen, men hur är oddsen för nått sånt? 😛
största medlidande till Noddan, Smirnoff, Fackamato och alla andra som fått grejer brända! 🙁
September 4, 2002
gillbert wrote: nån som vet hur laptops klarar sig i åskan? jag hade på min stundtals under åskan utan att ha ta den kopplad till nån annan utrustning (bara wlan). enda risken som jag fattar det verkar va om åskan tar vägen genom fönstret och rätt in i laptopen, men hur är oddsen för nått sånt? 😛
Risken är mindre än obefintlig.
1 Guest(s)