March 1, 2004
fastbullit wrote: vi människor är redan för många, om alla blev odödliga skulle antalet bara öka ju! och inte lite heller ca en fördubbling varje generation! det skulle kanske vara möjligt fysiskt men aldrig möjligt att överleva så, iaf inte på denna planeten.
Därför så flyttar man till Mars 😀
September 28, 2003
festisMER wrote: [quote=fastbullit]vi människor är redan för många, om alla blev odödliga skulle antalet bara öka ju! och inte lite heller ca en fördubbling varje generation! det skulle kanske vara möjligt fysiskt men aldrig möjligt att överleva så, iaf inte på denna planeten.
be real! det finns ingen atmosfär med syre där, plus för varmt!
March 1, 2004
fastbullit wrote: [quote=festisMER][quote=fastbullit]vi människor är redan för många, om alla blev odödliga skulle antalet bara öka ju! och inte lite heller ca en fördubbling varje generation! det skulle kanske vara möjligt fysiskt men aldrig möjligt att överleva så, iaf inte på denna planeten.
Har för mig att dom har hittat fryst vatten där.. Men asså, sånt där fixar man ju till med lite växter och skit 😉
Föresten, är det inte kallare där än vad det är på jorden?
Det ligger ju längre bort liksom..
February 7, 2003
festisMER wrote: [quote=fastbullit][quote=festisMER][quote=fastbullit]vi människor är redan för många, om alla blev odödliga skulle antalet bara öka ju! och inte lite heller ca en fördubbling varje generation! det skulle kanske vara möjligt fysiskt men aldrig möjligt att överleva så, iaf inte på denna planeten.
Har för mig att dom har hittat fryst vatten där.. Men asså, sånt där fixar man ju till med lite växter och skit 😉
Det är varamre på dagen och kallare på natten, skillander på över hundra grader tror jag det är. Beror på att det itne finns någon atmosfär.
September 28, 2003
DoggY wrote: [quote=festisMER][quote=fastbullit][quote=festisMER][quote=fastbullit]vi människor är redan för många, om alla blev odödliga skulle antalet bara öka ju! och inte lite heller ca en fördubbling varje generation! det skulle kanske vara möjligt fysiskt men aldrig möjligt att överleva så, iaf inte på denna planeten.
Det är varamre på dagen och kallare på natten, skillander på över hundra grader tror jag det är. Beror på att det itne finns någon atmosfär.
exakt hade inte kunnat skriva det bättre själv *tackar doggy*
March 1, 2004
DoggY wrote: [quote=festisMER][quote=fastbullit][quote=festisMER][quote=fastbullit]vi människor är redan för många, om alla blev odödliga skulle antalet bara öka ju! och inte lite heller ca en fördubbling varje generation! det skulle kanske vara möjligt fysiskt men aldrig möjligt att överleva så, iaf inte på denna planeten.
Okej, där ser man.
August 11, 2002
fastbullit wrote: [quote=festisMER][quote=fastbullit]vi människor är redan för många, om alla blev odödliga skulle antalet bara öka ju! och inte lite heller ca en fördubbling varje generation! det skulle kanske vara möjligt fysiskt men aldrig möjligt att överleva så, iaf inte på denna planeten.
när vi löst hur man får evigt liv kan vi nog semestra på Mars också
March 1, 2004
coalan wrote: [quote=fastbullit][quote=festisMER][quote=fastbullit]vi människor är redan för många, om alla blev odödliga skulle antalet bara öka ju! och inte lite heller ca en fördubbling varje generation! det skulle kanske vara möjligt fysiskt men aldrig möjligt att överleva så, iaf inte på denna planeten.
när vi löst hur man får evigt liv kan vi nog semestra på Mars också
Ja, sen förändras ju allting hela tiden.
Har sett på nåt program typ vetenskapens värld eller nånting i den stilen att solen växer hela tiden m.m.
Allting ändras ju hela tiden. Vem vet, Om några tusen år kanske det bor folk på Mars 😉
March 1, 2004
coalan wrote: För att man ska kunna bo på Mars behövs det ett magnetfält där. 🙂
Varför har man ett magnetfält? Jag kollade på http://www.susning.nu och läste lite lätt bara och såg detta "Av vilken anledning jorden har ett magnetfält vet man inte säkert än, det är ett vetenskapligt olöst problem."
1 Guest(s)