July 8, 2003
UndaC wrote: BTW ett tips för alla nördar: tråka inte ut folk som intre är intresserade. 😉
Säger man att man gillar datorer under första dejten (vilket i sig är en intervju) så blir tjejerna skeptiska. Kontrar man dock med att säga att man har gått en massagekurs så flyter de över en snabbare än man kan säga "Datorer 4 ewa!!!!"
June 28, 2001
det finns någon som har en text i signaturen här, står nånting med att konsten att tråka ut är att dra upp all fakta something something, well jag kan med irl experince påpeka att det stämmer rätt bra.
nästa gång nån n00b frågar vad ni gjorde så säj att du kompilerade om matriss-kärnan och la in några scriptdebuggers och justerade tändningen.
eller möjligvis att du bytte oljan.
July 8, 2003
hymer wrote: fan va många brudar det finns nuförtiden som gillar killar som spelar 🙂 iof ja spelar och festar man måste ha en balans annars e det lätt att man blir datornörd=blek som fan och inga brudar
Ähh, du ska inte ge dig. När jag blev tillsammans med min nuvarande tjej så hade jag precis fått min dator. Jag sa åt henne i klartext att jag ville sitta framför den. Hon förstod mig. =)
Har dessutom sagt åt henne att om jag blir tvungen att välja mellan henne och datorn så ligger hon i lä. =)
July 19, 2001
Super-Svensson wrote: UndaC: Det är ju iofs bättre att sporta än sitta vid datorn..... 🙄
Vad fan har man för nytta av sporten då? Träning får man ju när man kubbar till Statoil 24 klockan 02:00
Jag har iallafall alldrig blivit kallad datornörd på ett nedsättande sätt iallafall.. Det är ju bara säga sportfåne tillbaks eller nåt..
February 15, 2003
Lär dig, tja nya övningar?
Man arbetar bättre, det är vetenskapligt bevisat.
Dessutom mår både kropp och själ bra av det 😛
Du löper mindre risk att få ryggskott och sånt skit (Om du tränar rätt, annars kan det vara tvärtom) m.m.
Om du säger att det är dåligt och träna måste du ju va dum i huvet.......
June 28, 2001
HELIX wrote: [quote=Super-Svensson]Jojo, beror ju på hur du tränar.....
Om du räknar hämta posten som träning, då hjälper det kanske inte.
Men än 3-4 pass på gymmet i veckan är ju lite bättre än massa tid vid datorn......
Vad lär man sig när man tränar då?
du lär dig grunden bakom ordspråket, Ska an vara fin får man lida pin.
för uppenbarligen vet inte brudar hur jävla ont det göra i musklerna när an tränar som fan. vilket även går ihop med No pain no gain.
July 4, 2003
Super-Svensson wrote: Lär dig, tja nya övningar?
Du löper mindre risk att få ryggskott och sånt skit (Om du tränar rätt, annars kan det vara tvärtom) m.m.
WORD!
"There's no such thing as a free lunch"
"Because I am the Only Gay in the Village" - Little Britain
February 15, 2003
Nord wrote: [quote=Super-Svensson]Lär dig, tja nya övningar?
WORD!
Ååh, en stockholmare.. perfa!
November 29, 2001
Super-Svensson wrote: UndaC: Det är ju iofs bättre att sporta än sitta vid datorn..... 🙄
Definiera bättre.
Klart att sporta är bra på vissa sätt, att sitta vid datorn andra.
Personligen tycker jag inte att man kan väga dem mot varandra och det gjorde jag inte heller på ett generellt plan.
Läs inläggen ordentligt innan du svarar medrolleyes-smileyn nästa gång... 🙄
2 Guest(s)