July 27, 2002
Sökte sommarjobb före julen, idioterna sa att jag var nästan helt garanterad ett arbete där.
Jag var den första som sökte, idioterna tog in 15 idioter av 35 sökande. Jag var förfan först och de skiter i mig, så nu sitter man här utan sommarjobb och GL HF att hitta ett nytt!!!
Det går fan inte att få tag på jobb längre, några tips? 👿
Idiot-Ica och Tönt-Coopforum ville inte ha folk under 18 iaf.
Måste ha jobb för att köpa ny dator, kommer bara ha runt 6000 kr i sommar, det får man ju inget för! 👿
March 10, 2003
Förra året sökte jag sommarjobb, men fick inget så jag ringde jag upp nåt ålderdomshem och frågade om jag fick jobba där nån vecka, och det gick hur bra som hälst. Och det var nån gång i juni 🙄 , så om du vill ha jobb och det inte spelar så stor roll vad du gör så kan du ju fråga på nåt sånt ställe...
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Callister]Jag var den första som sökte, idioterna tog in 15 idioter av 35 sökande. Jag var förfan först och de skiter i mig, så nu sitter man här utan sommarjobb och GL HF att hitta ett nytt!!!
Om dom var idioter så borde du ju vara garanterad jobb där!!
Ja, precis. "It takes one to know one". Det var iaf vad de sa till mig på den psykatriska vårdavdelning där jag sommarjobbat de senaste tre somrarna. Så...ja...hmmm...jo precis :-k
May 1, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Callister]Jag var den första som sökte, idioterna tog in 15 idioter av 35 sökande. Jag var förfan först och de skiter i mig, så nu sitter man här utan sommarjobb och GL HF att hitta ett nytt!!!
Om dom var idioter så borde du ju vara garanterad jobb där!!
:hehe:
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: Ja, precis. "It takes one to know one". Det var iaf vad de sa till mig på den psykatriska vårdavdelning där jag sommarjobbat de senaste tre somrarna. Så...ja...hmmm...jo precis :-k
Har regeringens nya politik redan trätt i kraft??
Att psykfallen skall ta hand om varandra :hehe:
July 27, 2002
Ni förstör alla mina trådar.
Det jobb jag sökte var ett skit jobb där man fick 51 kr i timmen, en fackförening typ. De kan inte ta den som är lämplig heller eftersom man inte skulle skriva något brev om sig själv, detta är jobb för små skitungar som mig bara, man slapp inte skriva utan man SKULLE inte skriva något. :bgrin:
January 5, 2002
Callister wrote: Ni förstör alla mina trådar.
Det jobb jag sökte var ett skit jobb där man fick 51 kr i timmen, en fackförening typ. De kan inte ta den som är lämplig heller eftersom man inte skulle skriva något brev om sig själv, detta är jobb för små skitungar som mig bara, man slapp inte skriva utan man SKULLE inte skriva något. :bgrin:
Femtioen spänn? Du är fanimej inte klok, det är mer värt att sitta och glassa på stranden hela sommaren än att knega för femtioen spänn!
June 28, 2001
knata runt i områden där du ser folk som gör reperations arbeten och liknande på sina hus, bara att fråga om dom behöver en handräckare några timmar om dagen.
köpa varor åt gamlingar, klippa gräsmattan, ränsa ogräs. jobb är hur lätt som hellst att få tag på om man bara vill.
January 28, 2003
Callister wrote: Ni förstör alla mina trådar.
Dom tar ju för helvete ALLTID den som är bäst lämpad för jobbet, sluta böla för att det inte var du!!!
July 27, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Callister]Ni förstör alla mina trådar.
Dom tar ju för h*****e ALLTID den som är bäst lämpad för jobbet, sluta böla för att det inte var du!!!
Hur ska de kunna gå efter något om man inte skickat in något?
Går det efter namnen kanske? Och skiter i att anställa invandrare? Kanske så du tycker det borde vara?
January 28, 2003
Callister wrote: [quote=MrWeizel][quote=Callister]Ni förstör alla mina trådar.
Dom tar ju för h*****e ALLTID den som är bäst lämpad för jobbet, sluta böla för att det inte var du!!!
Hur ska de kunna gå efter något om man inte skickat in något?
Går det efter namnen kanske? Och skiter i att anställa invandrare? Kanske så du tycker det borde vara?
Så dom har inte pratat med dig överhuvudtaget???
Låter jävligt otroligt, det gör tom kommunen här...
Om de inte gjort det, så har de antagligen lottat. Överklaga till JO eller något för fan..
BTW; Du låter som Chips Chrispy i "I manegen med Glenn Killing" 😉
1 Guest(s)