July 27, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Callister][quote=MrWeizel][quote=Callister]Ni förstör alla mina trådar.
Det jobb jag sökte var ett skit jobb där man fick 51 kr i timmen, en fackförening typ. De kan inte ta den som är lämplig heller eftersom man inte skulle skriva något brev om sig själv, detta är jobb för små skitungar som mig bara, man slapp inte skriva utan man SKULLE inte skriva något. :bgrin:
Dom tar ju för h*****e ALLTID den som är bäst lämpad för jobbet, sluta böla för att det inte var du!!!
Hur ska de kunna gå efter något om man inte skickat in något?
Går det efter namnen kanske? Och skiter i att anställa invandrare? Kanske så du tycker det borde vara?
Så dom har inte pratat med dig överhuvudtaget???
Låter jävligt otroligt, det gör tom kommunen här...
Om de inte gjort det, så har de antagligen lottat. Överklaga till JO eller något för fan..
BTW; Du låter som Chips Chrispy i "I manegen med Glenn Killing" 😉
De skickade ut blanketter typ, man skulle bara skriva vilka tider man kunde tänka sig, jag skrev under hela sommarlovet, 1 månad lr nåt
February 1, 2004
Det är bara att inse att är man under 18 så hittar man inte ett jobb som man får över 10k på.
Du ska vara glad om du fixar ett jobb som du får runt 5k på.
När man har betyg och får fast anställning det är då den riktiga cashen börjar sippra ned. Inte dess innan, kom ihåg det. (Sedan om du inte är 'det senaste geek' så kan du köpa en dator fö 6k, en hyfsad sådan)
January 28, 2003
StarCraft wrote: Det är bara att inse att är man under 18 så hittar man inte ett jobb som man får över 10k på.
Du ska vara glad om du fixar ett jobb som du får runt 5k på.
När jag var 16 fick jag rätt så exakt 10 000kr på 4 veckors jobb. Mer nu i år, fyller 17 precis innan sommaren 8)
3 Guest(s)