February 21, 2003
bloodman wrote: hm det var ju konstigt, fast å andra sidan spelar han inte så stor roll ändå, i de två tornen hade han ju inte en stor roll direkt.
Skojar du eller? Har du läst böckerna?
Vafaan han måste ju va med!!! Det är ju han som ska sabba Fylke ju!!! Nu blev jag jäkligt besviken! 👿
January 26, 2003
Json_81 wrote: Men läste du om idioterna som fick ut slutet i nå't svenska prov o gnäller över att det förstör spänningen??
Borde vara krav på att ha läst trilogin.
mm, SvB nationell
så jävla idiotiskt korkat att ha de sista sidorna i den sista boken! 👿
undrar vad det var för avtal han skrev under...
December 15, 2002
The Whistler wrote: Får hoppas att det kommer med i den förlängda versionen på DVD då...
De som klippts bort är de 7 första minuterna utav ROTK. Dessa kommer med på DVD:n dock. Fast man undrar ju ifall de valt att slopa sista partiet från boken helt eller inte, de vet jag inte än, men den som lever får se.
November 26, 2002
Slartibartfast wrote: [quote=mattan]Vafan!!!???
Är de helt hjärndöda????
Ska de inte ta och släppa slutet som en trailer också???
Det är ju inte precis nån hemlighet hur det slutar, så jag fattar inte vad problemet är riktigt 😕
problemet är att folk är obildade och inte läser böcker.
October 11, 2002
Ogrebeast wrote: [quote=bloodman]hm det var ju konstigt, fast å andra sidan spelar han inte så stor roll ändå, i de två tornen hade han ju inte en stor roll direkt.
Skojar du eller? Har du läst böckerna?
Vafaan han måste ju va med!!! Det är ju han som ska sabba Fylke ju!!! Nu blev jag jäkligt besviken! 👿
Hehe, smart bloodman, uppenbarligen har du inte läst böckerna.
2 Guest(s)