February 3, 2003
Starscream wrote: [quote=LorD_Kvadd]Jaa folk är allt bra dumma. Vad han menar med Andras maskiner kan man ju undra =/
säkert en sådan gubbe som vill visa vad han kan och vart sur på kärringen för han har inte fått något på länge och måste ventilera av sig 😛
den blir ju nån annans efter han sålt den iof 🙂
Aaah iofs men den är ju hans när han klockar den. Att han säger att han har klockat den är ju bara ett tecken på ärlighet (eller något :P) hehe
May 17, 2004
jag 'älskar' de som tror sig vara proffs och börjar klaga på diverse saker, okey vi alla gör det men ibland måste man nog tänka efter lite vem man har och göra med (som jag mot bjorne, bjorne är bra på att diskutera). Om man nu inte vet så ska man inte säja allt för mcyket ändå. du borde skirva tilbaks och prata förstånd med per.
förresten...
July 14, 2003
keffing wrote: meeeh... säg att du arbetar för sveriges största hårdvarusida och att han kan skita på sig... skulle vara så mycket äg
Äg? Om en person som inte fattar ordet ofog försöker med äg (som den andra personen inte fattar) så kan ni efter era mail sitta och skratta åt varandra.
Möt personen på hans villkor, på hans nivå för att åtminstonde ha en chans att gå segrande ur striden.
April 30, 2004
Nä jag säger som Velma hadde sagt, JISSES!.
//Kontrast
September 23, 2002
AMD_RULEZ wrote: Nice där... Smart snubbe.
Förresten får man fråga varför Falcon säljer sin dator på blocket? 😕
Undrar jag också. 🙄
Desperat ? Har precis(läs: 2 veckor sen) köpt laptop för 17000:- så jag needar lite cash.
Snart är det försent iofs, löningen kommer nästa vecka.
Datorn säljes nu istället i beståndsdelar här på NH. Damm ingår.
February 12, 2003
NH|Falcon wrote: [quote=AMD_RULEZ]Nice där... Smart snubbe.
Förresten får man fråga varför Falcon säljer sin dator på blocket? 😕
Undrar jag också. 🙄
Desperat ? Har precis(läs: 2 veckor sen) köpt laptop för 17000:- så jag needar lite cash.
Snart är det försent iofs, löningen kommer nästa vecka.
Datorn säljes nu istället i beståndsdelar här på NH. Damm ingår.
Säkert lite bättre om det är bråttom...;)
Men inte för plånboken, kanske...:)
2 Guest(s)