November 29, 2003
Jag hade varit ute med en polare och dragit x antal bärs ås skulle vi hojja hem tll mig, så drar jag upp på bakljulet och ligger sedan ner på backen utanför en fest. Jag drar fortsom fan hem och inser atrt jag blöder på aarmen. Hu löser jag detta? Det svcider som fan och ville inte väcka morsan där plåstret finns.
November 29, 2003
Har tvättat det, men kommer det ta lång tid innan det torkar?
Tänkte på när man ska dra och slafa, vill ju inte blod i sängen..
fisken wrote: Om det bara är ett skrapsår så är det ju bäst att bara låta det vara öppet efter du har tvättat det, fått bort ev. grus och skit.
Om det inte blöder mängder så låt det vara öppet..
April 10, 2001
Minns engång i min ungdom, tidigt 80-tal, drog näven genom en glasruta...
Kan säga att det blödde grovt.. knatade hem och la mig...
Vart väckt av en rabiat fader.. hela tapeten runt min säng var blodig.. hade tydligen legat o gnidigt i sömnen mot väggen....
Menar på att det finns inga säkra kort..
Bara att lägga sig och ta det som en man. Blöder det så blöder det.
Jag har fortfarande ärr på fingret 20 år efter,,, min fader hävdar än idag att han skulle haft sin villja igenom då han ville skicka mig till sjukan för några nya stygn.
Säger bara.. några extra ärr ger karaktär......
December 30, 2003
obelix wrote: [quote=kwansa]gör rent det riktigt nu :arg: ...för jag vet hur för jävligt det är och göra rent det iefter hand när det är massa skorpor och skit...satt med ett sår på 10x5 cm i 4 timmar och plocka sten dagen efter
Använd en nagelborste eller en rotborste...
Kanske jag skulle klara efter 2 70:isar :cy:
October 22, 2002
Jag är nog häftigast som har ett ärr på ca: 5 cm precis bredvid "paketet" efter en lite cykelolycka. Huden sprack så man såg in till bukhinnan. Skavde lite på pungen. just då var man inte så störig. Blödde som fan!
7 stygn blev det den gången, 6 stygn i bakhuvudet efter lite trädklättning.
4 Guest(s)