June 17, 2001
Jag vet inte hur gammal denna Àr, men jag fick höra den för första gÄngen idag och tyckte att den var en 8-10 helt klart..
"En blondin ropade pÄ sin pojkvÀn:
- Kan du komma och hjÀlpa mig med ett pussel, jag kommer inte pÄ hur jag
skall börja.
PojkvÀnnen svarade:
- Vad skall pusslet bli?
Blondinen svarade:
- Enligt bilden pÄ kartongen skall det bli en tiger.
Hon visar honom pusslet, utspritt över bordet.
Han studerar pusslet och tittar en stund pÄ kartongen och vÀnder sig mot
henne.
- För det första, vi kommer aldrig att kunna sÀtta ihop det hÀr till en
tiger, för det andra sÄ tycker jag att vi skall lÀgga tillbaka alla Kelloggs
Frosties i kartongen."
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 2, 2002
Wigger, kan inte denna typ av (ursÀkta uttrycket) lÄga humor florera pÄ din icq lista istÀllet för pÄ ett stort forum som nh.
Att i egenskap som man (och Àn mer som admin), och med vetskap om att denna sida besöks av mestadels mÀn, dÄ kötta ut inlÀgg av denna karaktÀr som vanligtvis upphör i tonÄren hos de flesta mÀn (förhoppningsvis) tycker jag inte bidrar annat Àn till djupare skyttegravar i en i övrigt redan fördÀrvad jÀmstÀlldhetsdebatt.
...
Hoppas du inte tolkar detta som en moralpredikning, utan mer tÀnker pÄ vad de fÄtal (..?) kvinnor som besöker sidan gör för tolkningar och val av dylika inlÀgg.
June 17, 2001
Jag ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt om du tolkar mig som en "mansgris" men riktigt sÄ Àr det inte.
Jag har en kvinnlig mailkompis som skickar ett gÀng sÄnna per vecka till mig.
Jag sÄg det som en rolig historia och inte som ett starkt försök till att nervÀrdera det kvinnliga könet.
Sen Àr ju smaken som baken, delad (som man sÀger)
Kan tÀnka mig att det finns fler som sÀkert tycker som du, men jag skulle nog tro att ni Àr en minoritet tyvÀr.
Men, det Àr ok. Jag ska hÀdanefter inte posta fler "skÀmt" utan bara köra pÄ en strickt adminstil som Àr stel, outhÀrdlig och rent konkret om du tycker att en admin ska förhÄlla sig pÄ den nivÄn.
Jag försöker bara att vara "normal" och vara en del av forumet och inte en översittare pÄ nÄgot sÀtt.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
Glömde att pÄpeka att den personen som har skrivigt ett inlÀgg precis innan dig faktiskt Àr en kinna.
Kolla vad denna kvinna tyckte om skÀmtet.
/FD. Crew ffs
July 21, 2001
On 2002-07-05 18:06, Blade Runner wrote:
Wigger, kan inte denna typ av (ursÀkta uttrycket) lÄga humor florera pÄ din icq lista istÀllet för pÄ ett stort forum som nh.Att i egenskap som man (och Àn mer som admin), och med vetskap om att denna sida besöks av mestadels mÀn, dÄ kötta ut inlÀgg av denna karaktÀr som vanligtvis upphör i tonÄren hos de flesta mÀn (förhoppningsvis) tycker jag inte bidrar annat Àn till djupare skyttegravar i en i övrigt redan fördÀrvad jÀmstÀlldhetsdebatt.
...
Hoppas du inte tolkar detta som en moralpredikning, utan mer tÀnker pÄ vad de fÄtal (..?) kvinnor som besöker sidan gör för tolkningar och val av dylika inlÀgg.
nu fÄr du fan ge dej blade runner....man kan ju fÄ skÀmta om saker och ting
jag menar allting e ju inte bara för att nedvÀrdera pga kön , etniskt ursprung , sexuell lÀggning o religion.
titta pÄ jonas gardell t.ex han drar ju alltid en massa skÀmt om bögar
tycker att du kan ge fan i att lÀsa i "AllmÀnt" om du nu kÀnner dej stött pÄ nÄgot sÀtt nÀr de dras ett harmlöst blondin-skÀmt.
SÄ Wigger ge oss fler av dina roliga skÀmt o bry dej inte om grÄsossarna!!!
iof finns ju ett gammalt talesÀtt " Àr det en skÄning som skÀmtat Àr det inte uteslutet att endast en skÄning finner det roligt! "
February 10, 2001
JOOO Wigga e en redig mannsgris han jou
Vi fortsÀtter som inget hade hÀnt tycker jag nog.
En rödhÄrig, en brunett och en blondin var alla gravida och satt i gynekologens vÀnterum. Den rödhÄriga sa: "Jag kommer att fÄ en pojke."
"Hur vet du det?" frÄgade brunetten.
"För att jag satt pÄ min man dÄ vi gjorde det."
"Jaha, dÄ kommer jag att fÄ en flicka för jag lÄg under."
DÄ började blondinen grÄta och de andra undrade vad som var fel.
"Jag kommer att fÄ valpar!" grÀt hon.
Ok Inte jag som skrev den, jag saxa den bara ...
January 2, 2002
ok. sorry, blev lite intellektuell. hade en djupare tankegÄng som jag försökte formulera kort och pÄ ett stÀlle som jag nu förstÄr inte passade. brukar vanligen ignorera dessa inlÀgg men kunde inte lÄta bli den hÀr gÄngen. valde nog fel tillfÀlle. Äterigen. sorry.
och Wigger. det var inte i andan "vÀx upp" jag skrev det.
December 2, 2001
hehe! alltid kul med lite skÀmt ibland
----------------------------------
Paret skulle just gÄ till sÀngs nÀr mannen fick se frun smörja in sina bröst med en salva.
- Vad i h*****e hÄller du pÄ med?
- Jag har varit missnöjd med storleken pÄ mina bröst lÀnge nu. Men den hÀr salvan tycks inte heller hjÀlpa.
- VÀnta ett ögonblick! SÄ gick han till badrummet och kom tillbaka med en toalettrulle och började att torka hennes bröst med toapapper.
- Vad gör Du?
- Jag tÀnkte att du har ju torkat arslet med toapapper i mÄnga Är och se sÄ stort det blivit.
2 Guest(s)