June 28, 2001

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Gueno][quote=macrus]Blondiner men iofs tycker jag det inte är så jättestor "skillnad" :).
Man måste titta i ansiktet för att se skillnaden.. :bgrin:
Man kan i alla fall se om de är "ÄKTA" blondiner just ovanför läpparna har jag hört...
så om jag tar kort på min näsa så ser du min hårfärg ?
September 12, 2001

Gueno wrote: [quote=desdecado]Nu pratar du om ras, inte om hårfärg grabben.
Öh.. va snackar du om???
Jag menar alltså att ansiktet INTE sitter i brösthöjd..
Förvisso är det så...men jag fattar inte hur ni kan se skillnaden på ansiktsformen på en blonding eller brunett när ni mest har blicken fäst i brösthöjd.
January 4, 2001

skiroy wrote: [quote=Gueno][quote=desdecado]Nu pratar du om ras, inte om hårfärg grabben.
Öh.. va snackar du om???
Jag menar alltså att ansiktet INTE sitter i brösthöjd..
Förvisso är det så...men jag fattar inte hur ni kan se skillnaden på ansiktsformen på en blonding eller brunett när ni mest har blicken fäst i brösthöjd.
Den erfarne har talat.
February 12, 2003

November 26, 2002

Twin_Pixel wrote: [quote=**Svensson**]för mej spelar det faktiskt ingen roll =P
Det är trots allt insidan som räknas, även om det mest är fula människor som uttrycker sig så. Men seriöst, jag skulle inte kunna vara tillsammans med en snygg men totalblåst tjej.
det beror på vad man menar med blåst.
Klart man kan vara tillsammans med en dum men trevlig tjej.
November 26, 2002

Pim_ wrote: [quote=Öwall] Klart man kan vara tillsammans med en dum men trevlig tjej.
Nej...jag är allergisk mot dumma människor....men de kan få slicka på min frimärkssamling...
hmm.. allting är ju relativt..
om jag måste hitta en tjej som är minst lika smart som jag, så kommer jag få leta länge
July 27, 2002

Öwall wrote: [quote=Pim_][quote=Öwall] Klart man kan vara tillsammans med en dum men trevlig tjej.
Nej...jag är allergisk mot dumma människor....men de kan få slicka på min frimärkssamling...
hmm.. allting är ju relativt..
om jag måste hitta en tjej som är minst lika smart som jag, så kommer jag få leta länge
Iaf på matte. :cy:
April 8, 2003

Öwall wrote: [quote=Twin_Pixel][quote=**Svensson**]för mej spelar det faktiskt ingen roll =P
Det är trots allt insidan som räknas, även om det mest är fula människor som uttrycker sig så. Men seriöst, jag skulle inte kunna vara tillsammans med en snygg men totalblåst tjej.
det beror på vad man menar med blåst.
Klart man kan vara tillsammans med en dum men trevlig tjej.
Kalla det fördomar, men hon ska helst kunna koppla i videon, öppna syltburkar och så vidare. Jag irriterar mig nåt fruktansvärt på bristande kompetens i såpass enkla områden.
1 Guest(s)