June 20, 2003
ni har säkert råkat ut för att man helt plötsligt börjar skriva över text om man ville ändra något i nån mening, svårt att förklara, men den försvinner helt enkelt i stället för att matas framåt. och det har gjort mig förgrymmat i ca 5 år 👿
så nu tänkte jag kolla om någon har en smart lösning (slår vad om att det är det simplaste jag varit med om så skratta inte åt mig)
och sen tänkte jag passa på å testa göra en omröstning, rösta seriöst så är ni snälla, den kanske verkar öseriös men jag är ytterst alvarligt
July 22, 2003
Knorp wrote: ni har säkert råkat ut för att man helt plötsligt börjar skriva över text om man ville ändra något i nån mening, svårt att förklara, men den försvinner helt enkelt i stället för att matas framåt. och det har gjort mig förgrymmat i ca 5 år 👿
så nu tänkte jag kolla om någon har en smart lösning (slår vad om att det är det simplaste jag varit med om så skratta inte åt mig)och sen tänkte jag passa på å testa göra en omröstning, rösta seriöst så är ni snälla, den kanske verkar öseriös men jag är ytterst alvarligt
Klicka på tangenten "Insert" så ska du se att det löser sig 😀
May 1, 2003
Knorp wrote: ni har säkert råkat ut för att man helt plötsligt börjar skriva över text om man ville ändra något i nån mening, svårt att förklara, men den försvinner helt enkelt i stället för att matas framåt. och det har gjort mig förgrymmat i ca 5 år 👿
så nu tänkte jag kolla om någon har en smart lösning (slår vad om att det är det simplaste jag varit med om så skratta inte åt mig)och sen tänkte jag passa på å testa göra en omröstning, rösta seriöst så är ni snälla, den kanske verkar öseriös men jag är ytterst alvarligt
haft samma problem ibland =)
August 20, 2001
GoggeL wrote: jag förstår inte...!? vad har omröstningnen med att göra att du har knappen "över" aktiverad ibland när du skriver ? 🙂
Jaha så du menar att Aliens lägger sig i när du skriver, och använder ett USB tangentbord från sitt rymdskepp och suddar ut det du skrev nyss ?
Bluetooth tangentbord måste det väl vara 😉
April 25, 2003
June 20, 2003
-Eagl3 wrote: haha den som röstar "NEJ!!!! gud skapade människan efter sin egen avbild!" hör knappast hemma på ett hårdvaruforum.. haha sorgligt
var inte så dumm, i sverige har vi ju religionsfrihet
nu tycker jag du ska be om ursäkt till alla svenska kristna
även fast du inte delar deras tro
February 21, 2003
Blaze86 wrote: [quote=Knorp]ni har säkert råkat ut för att man helt plötsligt börjar skriva över text om man ville ändra något i nån mening, svårt att förklara, men den försvinner helt enkelt i stället för att matas framåt. och det har gjort mig förgrymmat i ca 5 år 👿
Skulle vara miljonär om jag tagit betalt för alla som jag fått hjälpa med denna klassiker 😀
September 3, 2001
BelGarath wrote: det finns säkert primitiva livsformer, encelliga grejor o sånt skrot...
dessa har förmågan att bli mer eller mindre intelligenta om man väntar ett tag 🙂
om vi nu antar att det fanns primitiva livsformer i nån planet för 100 miljoner år sen. Då är det MYCKET möjligt att det finns intelligens där idag.
July 22, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=Blaze86][quote=Knorp]ni har säkert råkat ut för att man helt plötsligt börjar skriva över text om man ville ändra något i nån mening, svårt att förklara, men den försvinner helt enkelt i stället för att matas framåt. och det har gjort mig förgrymmat i ca 5 år 👿
Skulle vara miljonär om jag tagit betalt för alla som jag fått hjälpa med denna klassiker 😀
Det är bra att det finns folk som kan 😀 Lärde mig själv det för ca 1 år sen efter många års problem =)
November 26, 2002
När man ser på nyheterna, läser tidningarna och ser hur folk beter sig mot varandra så undrar jag om frågan kanske borde vara:
Tror du att det finns intelligenta livsformer på jorden?
1) Ja! Jag såg en för ngt år sedan på semestern!
2) Kanske, vet ej, det hari alla fall ännu inte bevisats.
3) Nej!
2 Guest(s)