October 28, 2002
Jag hande undrat över detta i snart 6-7 år när jag tog mod till mig och skapade en tråd på NH... fick svar inom 3 minuter, problem solved 😀
July 19, 2001
Knorp wrote: [quote=BelGarath]det finns säkert primitiva livsformer, encelliga grejor o sånt skrot...
det tror jag med men nu var det snack om inteligent liv
(såg på discovery dom hade typ hittat bakterier på en mars sten, påstod dom)
Dendär stenen har ju funnits ganska länge nu... Sedan är jag helt övertygad om att det finns varelser i universum som är oändligt mycket mer intelligenta än vad vi är.. Vi har ju bara existerat i ett par hundra tusen år och det är ju ingenting.. För övrigt var det ovanligt många roliga svar i denhär tråden 🙂 weeh!
June 19, 2003
Jag e kristen och tror på Gud....visst "Gud skapade människan efter sin egen avbild" men det betyder inte att han inte har skapat andra varelser, som Gud faktist har gjort, till ex. djur... o varför inte skapa andra slags varelser på andra planeter... eller bara en Tellus version 2.0... själv tror jag att den planet vi bor på just nu bara e en beta version av "den perfekta världen" Gud försöker skapa... Gud har nog insett att det var en stor tabbe att ge fri vilja till människan... för kolla på vår värld nu... vi kommer förmodligen utplåna oss själva i framtiden.... Jag tror Gud skapar andra världar på försök om att skapa den perfekta världen, paradiset. Kanske e världarna närmare än vi tror eller så kanske vi aldrig kan eller kommer kunna komma till dessa världar, villket jag hoppas. För vi skulle bara förstöra dem...
Lite onödigt svar för en simpel fråga men... Men jag vet att det finns intelligent liv, som inte kommer från vår planet. Inga dumma frågor eller komentarer, nu e det så att jag bara råkar veta det
November 16, 2002
känner mig kluven vad fan har insert knappen med aliens att göra om jag får fråga
aja anyways det känns ju jäkkligt snopet om det inte finns nått..........................................tycker fortfarande att m@trix teorin är den koolaste 😀 😀
3 Guest(s)