October 22, 2002
skiroy wrote: [quote=Joni]Som skiroy säger BMW är långt ifrån felfria, MEN det är relativt lika vad det gäller alla bilmärke idag. Finns alltid något som kan bli bättre!
Beta; jo en 1700kg(bytte till en touring, utökning på G) är lite mer det än din lilla lådbil X)
Sedär...en man som är klarsynt till skillnad mot alla zatzymuppar som inte tål att man kritiserar BMW. :pidu:
Sen kommer alltid ett särskilt argument varför BMW är bäst.
- Runt ringen så är BMW snabbare än din Volvo/Saab/Audi/xxxx.
Om man kritiserar ett märket för just märket så är de ju knas men med riktig kritik så ska man tåla de.
Fast de kanske beror på att BMW:s körs mest av finniga 18-åringar och förortsmänniskor?!?! :bgrin:
September 12, 2001
fisken wrote: Sen kommer alltid ett särskilt argument varför BMW är bäst.
Om man kritiserar ett märket för just märket så är de ju knas men med riktig kritik så ska man tåla de.
Fast de kanske beror på att BMW:s körs mest av finniga 18-åringar och förortsmänniskor?!?! :bgrin:
Det stämmer...men du glömde alla småmuppar som är ca 15 år och deras farsas BMW.
Det värsta med det där forumet är allt rövslickande som sker där.
October 22, 2002
skiroy wrote:
Det stämmer...men du glömde alla småmuppar som är ca 15 år och deras farsas BMW.
Att ens ifrågasätta någon som börjar på Q eller A resulterar i ban direkt. Klubb för inbördes beundran som vi normala kan ha nytta av för att vi gillar bilar och ibland söker tips på.
September 12, 2001
fisken wrote: [quote=skiroy] Det stämmer...men du glömde alla småmuppar som är ca 15 år och deras farsas BMW.
Att ens ifrågasätta någon som börjar på Q eller A resulterar i ban direkt. Klubb för inbördes beundran som vi normala kan ha nytta av för att vi gillar bilar och ibland söker tips på.
Stämmer så bra så. 😀
fisken wrote: [quote=skiroy][quote=Joni]Som skiroy säger BMW är långt ifrån felfria, MEN det är relativt lika vad det gäller alla bilmärke idag. Finns alltid något som kan bli bättre!
Beta; jo en 1700kg(bytte till en touring, utökning på G) är lite mer det än din lilla lådbil X)
Sedär...en man som är klarsynt till skillnad mot alla zatzymuppar som inte tål att man kritiserar BMW. :pidu:
Sen kommer alltid ett särskilt argument varför BMW är bäst.
Ringen? Den på toalettstolen?
😛
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Ringen? Den på toalettstolen?
😛
Ha ha ha... 🙄
Du vet mycket väl vad som åsyftas här. 😉
Näe, inte så säker på det.. Königsring i Tyskland eller vad det heter?
Isf är det knappast vad jag bedömmer som en toppenreferens vad det gäller kvalitet på BMW..
Har definitivt ingen inverkan på mina bilköp iaf, eftersom jag anser mej ha kört vilse när jag hamnar i höjd med Gävle...
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 12, 2001
ilg@dd wrote: [quote=skiroy][quote=ilg@dd]Ringen? Den på toalettstolen?
😛
Ha ha ha... 🙄
Isf är det knappast vad jag bedömmer som en toppenreferens vad det gäller kvalitet på BMW..
Har definitivt ingen inverkan på mina bilköp iaf, eftersom jag anser mej ha kört vilse när jag hamnar i höjd med Gävle...
Nüburgring...rätta namnet är snarare nordschleife.
En sann klassiker!
skiroy wrote: [quote=ilg@dd][quote=skiroy][quote=ilg@dd]Ringen? Den på toalettstolen?
😛
Ha ha ha... 🙄
Nüburgring...rätta namnet är snarare nordschleife.
En sann klassiker!
Äsch, skitsamma.. Tyskt påhitt i vilket fall som helst, inget att bry sej om..
Jag menar, en nation som startat 2 världskrig och förlorat dem båda är just inget att hänga i julgranen.
😛
September 12, 2001
ilg@dd wrote: Äsch, skitsamma.. Tyskt påhitt i vilket fall som helst, inget att bry sej om..
Jag menar, en nation som startat 2 världskrig och förlorat dem båda är just inget att hänga i julgranen.
😛
Spelar ingen roll vad gäller det där med världskrig.
Tjacka Grand Prix Legends och nöt in nordslingan så fattar du vilken jäkla utmaning den banan är!
Finns iofs konsoler med bilspel där du kör nordslingan med hyfsad realism men med GPL är det något helt annat.
Skitskoj och det tar tid att memorera banan kan jag lova.
skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Äsch, skitsamma.. Tyskt påhitt i vilket fall som helst, inget att bry sej om..
😛
Spelar ingen roll vad gäller det där med världskrig.
Tjacka Grand Prix Legends och nöt in nordslingan så fattar du vilken jäkla utmaning den banan är!
Finns iofs konsoler med bilspel där du kör nordslingan med hyfsad realism men med GPL är det något helt annat.
Skitskoj och det tar tid att memorera banan kan jag lova.
Bahh, allt som har med Tyskland att göra är försumbart..
😛
October 22, 2002
skiroy wrote: [quote=Delph1]/me sa fel sak om Q. IP-ban på studs 😀
//Andreas
Hehe...samma här. 😀
Som sagt... Inbördes beundran... 🙂
Nordslingan är fan hård att memorera. Har kört bra många varv och i princip varje gång glömmer man bort något parti där det går mindre bra.
Nästa sommar blir det ner dit för att köra iaf. Några kompisar till mig har varit nere några gånger och 2008 bär de av igen. Ska bli skoj att känna på banan på riktigt och smyga runt den i måttligt tempo.
September 12, 2001
fisken wrote: [quote=skiroy][quote=Delph1]/me sa fel sak om Q. IP-ban på studs 😀
//Andreas
Hehe...samma här. 😀
Som sagt... Inbördes beundran... 🙂
Nordslingan är fan hård att memorera. Har kört bra många varv och i princip varje gång glömmer man bort något parti där det går mindre bra.
Nästa sommar blir det ner dit för att köra iaf. Några kompisar till mig har varit nere några gånger och 2008 bär de av igen. Ska bli skoj att känna på banan på riktigt och smyga runt den i måttligt tempo.
Där går det inte att säga emot.
Nordlingan är inte lätt att köra på men sjukt kul när det stämmer.
Du får smyga runt...jag hoppas att det går bättre för dig mot för en polare som skrotade en Porsche 911 mot ett armcoräcke på sidan där jag satt. 😀
September 5, 2001
Flickor flickor. Jag skulle vilja säga att ni inte vet vad ni pratar om när ni dissar Bayerns finest.
Vem har klämt ut 340hk ur 3.2 liters sexa och serieproducerat den i en bil? Dessutom i en bil som är riktigt rolig på många sätt, kanske inte den bensinsnålaste men hur viktigt är det när man köper en rolig bil?
Annars så kan jag väl bara säga stay tuned så ska jag och en bekant visa lite klipp med bla M5 E39, visserligen får den en svår match av GTR:en men sen slår spärren i 😉
hawkie wrote: Flickor flickor. Jag skulle vilja säga att ni inte vet vad ni pratar om när ni dissar Bayerns finest.
Vem har klämt ut 340hk ur 3.2 liters sexa och serieproducerat den i en bil? Dessutom i en bil som är riktigt rolig på många sätt, kanske inte den bensinsnålaste men hur viktigt är det när man köper en rolig bil?
Annars så kan jag väl bara säga stay tuned så ska jag och en bekant visa lite klipp med bla M5 E39, visserligen får den en svår match av GTR:en men sen slår spärren i 😉
Trodde det var kvaliteten som avhandlades, men det kanske inte finns argument för det eftersom hk dras upp?
😛
September 12, 2001
hawkie wrote: Flickor flickor. Jag skulle vilja säga att ni inte vet vad ni pratar om när ni dissar Bayerns finest.
Här dissar vi inte det du diggar...
Men det är allt som oftast blaha blaha mot för detta...
http://www.6speedonline.com/fo.....hp?t=90177
Du får hissa en BMW hur mycket som helst men det kommer aldrig i närheten mot detta. 🙂
October 22, 2002
Att BMW gör fina bilar är de ju ingen här som frågasatt. Däremot att BMW är oövervinnliga som många tror eller påstår är ju totalt galet.
BMWs motorer är mumma håller jag med om. M-modellerna är rejält fina, dock så verkar många tro att deras 318 går som en M3 osv.
Du vet precis vad jag menar med attityden som florerar på Zandlådan zatzy.
OT:
Har du inte plockat bort fartspärren Skylinen? Eller var de beemerns spärr som slog in?
Var lite roligt när jag åkte på lite med min Type R. När vi stannat så säger tjejen som jag åkte med (mot).
- Din bil ska inte gå sådär fort, den ska enbart gå 180.
- Om spärren finns kvar svarade jag då 🙂
1 Guest(s)