October 31, 2003
Zap wrote: [quote=MoparPower] Hammers då eller. Håll dig till fotboll
Nänä, bara för att man bor i Halmstad betyder inte det att man måste vara därifrån eller för den delen hålla på det lokala laget. VF ska det vara och om vi ska diskutera fotboll så finns det bara ett lag!
J-södra?
January 22, 2002
MoparPower wrote: [quote=Zap][quote=MoparPower] Hammers då eller. Håll dig till fotboll
Nänä, bara för att man bor i Halmstad betyder inte det att man måste vara därifrån eller för den delen hålla på det lokala laget. VF ska det vara och om vi ska diskutera fotboll så finns det bara ett lag!
J-södra?
Hahaha 👿
March 20, 2003
MoparPower wrote: Nej, jag menar inte att dom inte har blinkers och parkerar som dom vill (vilket dom gör). Jag hade lovat min polare att hämta hans m635 till vår servicen. Problemet var att han jobbar skift på Husqvarna och slutar elva på kvällen medans jag börjar 6:45. Men man vill ju hjälpa en polare. Sagt och gjort hämtade jag honom 23:01 och åkte till garaget utanför Jönne. När han sedan ska starta sin etanol konverterade bil i 2 plusgrader tar batteriet slut. Han har givetvis inga startkablar, vi får låna på Shell. Vi får knuffa bilen för att komma åt med korta kablar. När vi har fått igång bilen har det snöat lite och han har sommardäck. Det tar en halvtimme att få upp bilen för en tremeters backe. Jag åker framför och ser att han inte kommer fran efter en kurva, den har dött igen. Bogsering utan nödblink i två mil. Hundra meter från verkstaden kommer farbror blå och har synpunkter. Ska jag behöva få böter och en förkylning för att man är hygglig?? Bäst att HV vinner annars får jag frispel.
Vad vill du komma fram till??? Att din "polare" är knäpp? Att polisen gjorde fel? Att bilen är skit? Att du inte hade på dig din mössa?
Jag är förvirrad....
September 13, 2002
dessa e alla BMWägare..
http://www.autopower.se/galler.....efault.asp
(snodde den från ett bättre ställe )
edit: kanske skulle va bra om man postade länken också 🙄
June 3, 2001
heimdal wrote: http://www.autopower.se/galler.....efault.asp
(snodde den från ett bättre ställe )
Min Länk! :apa:
[Gamepredator wrote: Sulan]Gueno: Allvarligt, Ja 😉 😀
När ska du lära dig människa? [Image Can Not Be Found]
October 22, 2002
Mottroz wrote: [quote=fisken]Det stora problemet med 9/10 bmw ägarna är att dom inte förstår att det är olagligt att köra med komibnationen halvljus och dimljus.
Kanske är svårt att hitta knappen man stänger av dimljusen med? Vad vet jag? Bländar gör dom iaf.
jag kör aldrig med den kombinationen förutom när jag slänger på helhjuset. eller så kör jag bara med dimljus. tror de flesta gör de för det är snyggt 🙂 jag tycker det iaf.
dessutom har jag sett fler nya saabar som kör så än bmw 😉
även en del volvos
Tycker inte de försvarar att man gör det för att man tycker det är snyggt. Det är helt valfritt att använda alla möjliga och omöjliga ljus när man har helljus på.
Jag brukar blinka till med helljusen när jag möter någon med dim+halv som jag tycker är bländande, då blinkar dom tillbaka. Då slår jag på helljuset och bländar inte av. Oftast så störs dom mer än vad jag för av deras helljus eftersom jag har 3 st Hella Rally 3000. De är ju egentligen inte rätt av mig eftersom då har ju bägge fel ljusval.
3 Guest(s)