August 18, 2006
Hagamannen jagade inte "småflickor" Han överföll tjejer/kvinnor för att han inte fick något "nyp" utav "frugan".
Hagamannen var för övrigt aktiv i umeå inte i gbg..Kollar ni på efterlyst/läser tidiningen så var lite uppdaterade..Tur att ilg@dd är det iaf..
December 6, 2006
ilg@dd wrote: "Hagamannen" i Umeå jagade inte småflickor u moron.
Tror han refererade på att han skrev fel och att det var i Umeå han "röjde" runt och inte att han jagade småflickor. :bok:
padda ilg@dd 1-0
opA87 wrote: Tror han refererade på att han skrev fel och att det var i Umeå han "röjde" runt och inte att han jagade småflickor. :bok:
padda ilg@dd 1-0
Vad du tror att paddan skrev känns ganska irrelevant, han svarade på Dani's: "Hagamannen kommer från/bor i Haga. Du vet han som springer efter småflickor och lockar med godis..".
opa87 Dikeskörning 0-1
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 6, 2006
ilg@dd wrote: Vad du tror att paddan skrev känns ganska irrelevant, han svarade på Dani's: "Hagamannen kommer från/bor i Haga. Du vet han som springer efter småflickor och lockar med godis..".
Det är PRECIS det jag säger att han svarar på, Dani tror att det är Haga i Göteborg men padda säger att det är Haga i Umeå och det är precis det jag svarar på att han faktiskt har rätt i att det är Haga i Umeå.
Vare sig han bryr sig om det var småflickor eller ej skiter jag i då jag gissar på att padda endast ville påpeka för Dani att det var Haga i Umeå och inte Göteborg.
Punkt.
opA87 wrote: Det är PRECIS det jag säger att han svarar på, Dani tror att det är Haga i Göteborg men padda säger att det är Haga i Umeå och det är precis det jag svarar på att han faktiskt har rätt i att det är Haga i Umeå.
Vare sig han bryr sig om det var småflickor eller ej skiter jag i då jag gissar på att padda endast ville påpeka för Dani att det var Haga i Umeå och inte Göteborg.
Punkt.
Vad du skiter i och gissar är tämligen irrelevant. Om man korrigerar någon och citerar ett helt inlägg är det kutym att framlägga en korrekt bild av det hela.
Hagamannen i Umeå gav sej på vuxna kvinnor, således ger paddan en felaktig bild av den "Hagamannen", dvs ljuger ihop en "Hagaman" som ej finns i Umeå.. (Jaja, det kanske finns nån ful gubbe där, men dock ej relevant i denna tråd)
😉
Sedan förstår jag inte riktigt hur du halkade in i det här, mej veterligen så korrigerade jag paddan. Tror du inte han har mål i mun själv?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
February 17, 2004
opA87 wrote: Det är PRECIS det jag säger att han svarar på, Dani tror att det är Haga i Göteborg men padda säger att det är Haga i Umeå och det är precis det jag svarar på att han faktiskt har rätt i att det är Haga i Umeå.
Punkt.
Stämmer att Hagamannen var sysselsatt i Umeå!
Haga i Göteborg är fint att bo i, väldigt centralt och samtidigt mysigt. En lägenhet 2:a ca 50m2 kostar över 2 millar i Haga. Där har jag aldrig sett någon våldtäksman springa runt.
Alltid lika kul å se hur en tråd spårar ur
Padda: alltså vad jag har hört så baseras inte hyran på läget utan snarare skicket på lägenheten, när det gäller hyresrätter.
November 5, 2001
Dani wrote:
Padda: alltså vad jag har hört så baseras inte hyran på läget utan snarare skicket på lägenheten, när det gäller hyresrätter.
I stort så stämmer det. Problemet är bara att de centrala, billiga och då lite mer slitna och omodernare lägenheterna kan vara riktigt svåra att få tag i då man oftast behöver ha något annat att byta med. Men visst finns dom, gäller bara att leta och ha flyt.
1 Guest(s)