Bo i Göteborg?|Page 2|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Bo i Göteborg?
DrPepper
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 960
sp_UserOfflineSmall Offline
1188486
April 9, 2008 - 9:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Hagamannen jagade inte "småflickor" Han överföll tjejer/kvinnor för att han inte fick något "nyp" utav "frugan".

Hagamannen var för övrigt aktiv i umeå inte i gbg..Kollar ni på efterlyst/läser tidiningen så var lite uppdaterade..Tur att ilg@dd är det iaf..

opA87
Member
Medlem
Forum Posts: 2399
1188526
April 10, 2008 - 8:45 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: "Hagamannen" i Umeå jagade inte småflickor u moron.

Tror han refererade på att han skrev fel och att det var i Umeå han "röjde" runt och inte att han jagade småflickor. :bok:

padda ilg@dd 1-0

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1188529
April 10, 2008 - 8:51 am
sp_Permalink sp_Print

opA87 wrote: Tror han refererade på att han skrev fel och att det var i Umeå han "röjde" runt och inte att han jagade småflickor. :bok:

padda ilg@dd 1-0

Vad du tror att paddan skrev känns ganska irrelevant, han svarade på Dani's: "Hagamannen kommer från/bor i Haga. Du vet han som springer efter småflickor och lockar med godis..".

opa87 Dikeskörning 0-1

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

opA87
Member
Medlem
1188531
April 10, 2008 - 8:55 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Vad du tror att paddan skrev känns ganska irrelevant, han svarade på Dani's: "Hagamannen kommer från/bor i Haga. Du vet han som springer efter småflickor och lockar med godis..".

Det är PRECIS det jag säger att han svarar på, Dani tror att det är Haga i Göteborg men padda säger att det är Haga i Umeå och det är precis det jag svarar på att han faktiskt har rätt i att det är Haga i Umeå.

Vare sig han bryr sig om det var småflickor eller ej skiter jag i då jag gissar på att padda endast ville påpeka för Dani att det var Haga i Umeå och inte Göteborg.

Punkt.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1188533
April 10, 2008 - 9:02 am
sp_Permalink sp_Print

opA87 wrote: Det är PRECIS det jag säger att han svarar på, Dani tror att det är Haga i Göteborg men padda säger att det är Haga i Umeå och det är precis det jag svarar på att han faktiskt har rätt i att det är Haga i Umeå.

Vare sig han bryr sig om det var småflickor eller ej skiter jag i då jag gissar på att padda endast ville påpeka för Dani att det var Haga i Umeå och inte Göteborg.

Punkt.

Vad du skiter i och gissar är tämligen irrelevant. Om man korrigerar någon och citerar ett helt inlägg är det kutym att framlägga en korrekt bild av det hela.
Hagamannen i Umeå gav sej på vuxna kvinnor, således ger paddan en felaktig bild av den "Hagamannen", dvs ljuger ihop en "Hagaman" som ej finns i Umeå.. (Jaja, det kanske finns nån ful gubbe där, men dock ej relevant i denna tråd)
😉
Sedan förstår jag inte riktigt hur du halkade in i det här, mej veterligen så korrigerade jag paddan. Tror du inte han har mål i mun själv?

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

padda
Member
Medlem
Forum Posts: 2163
1188576
April 10, 2008 - 2:26 pm
sp_Permalink sp_Print

opA87 är min från och med nu min talesman.

opA87
Member
Medlem
1188578
April 10, 2008 - 2:35 pm
sp_Permalink sp_Print

padda wrote: opA87 är min från och med nu min talesman.

Klart man ställer upp för sina gemensamma stadsbor 😉
( Hoppas du bor på Hisingen annars åker du på en hurring :bgrin: )

Hulto
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1662
1188595
April 10, 2008 - 4:13 pm
sp_Permalink sp_Print

opA87 wrote: Klart man ställer upp för sina gemensamma stadsbor 😉
( Hoppas du bor på Hisingen annars åker du på en hurring :bgrin: )

Jag kan avslöja att han bor någonstans på fastlandet 😉

opA87
Member
Medlem
1188604
April 10, 2008 - 4:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Hulto wrote: Jag kan avslöja att han bor någonstans på fastlandet 😉

*fnys* :arg:

:bgrin:

Dani
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1854
1188654
April 10, 2008 - 8:36 pm
sp_Permalink sp_Print

opA87 wrote: Det är PRECIS det jag säger att han svarar på, Dani tror att det är Haga i Göteborg men padda säger att det är Haga i Umeå och det är precis det jag svarar på att han faktiskt har rätt i att det är Haga i Umeå.

Punkt.

Stämmer att Hagamannen var sysselsatt i Umeå!

Haga i Göteborg är fint att bo i, väldigt centralt och samtidigt mysigt. En lägenhet 2:a ca 50m2 kostar över 2 millar i Haga. Där har jag aldrig sett någon våldtäksman springa runt.

Alltid lika kul å se hur en tråd spårar ur laugh

Padda: alltså vad jag har hört så baseras inte hyran på läget utan snarare skicket på lägenheten, när det gäller hyresrätter.

Arny
Member
Medlem
Forum Posts: 2842
1188906
April 13, 2008 - 7:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Dani wrote:
Padda: alltså vad jag har hört så baseras inte hyran på läget utan snarare skicket på lägenheten, när det gäller hyresrätter.

I stort så stämmer det. Problemet är bara att de centrala, billiga och då lite mer slitna och omodernare lägenheterna kan vara riktigt svåra att få tag i då man oftast behöver ha något annat att byta med. Men visst finns dom, gäller bara att leta och ha flyt.

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 358
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL