November 22, 2005
Jag Ă€r iaf glad... vann ju lite pengar pĂ„ det đ
Det började mellan kl 21.07 och 21:08, de sĂ€ger att en tomtegubbe och en pepparkaksman tĂ€nde pĂ„... HAHAHAHAHA de hade iallafall humor đ
November 4, 2001
KÀnns ju bra mycket smidigare om man bestÀmde ett datum nÀr gÀvleborna kunde samlas och tÀnda eld pÄ bocken.... Vi har alldeles för lite gemensamma fester i sverige!
Kan vi ha en majbrasa kan vi vÀll ha en bockbrasa? Nej lÀs inte ner pengar pÄ att lÄta snuten jaga smÄkillar. LÀgg pengarna pÄ glögg och pepparkakor till gÀvleborna.
February 12, 2003
skiroy wrote: ObekrĂ€ftade uppgifter sĂ€ger att vittnen har sett att det var sjĂ€lvaste Jultomten i sĂ€llskap med en Pepparkaksgubbe som utförde dĂ„det. NidningsdĂ„darna ska ha slitit fram en pilbĂ„ge och skjutit ivĂ€g en brinnande pil.. đ
Oh, fyfan! đ
Hade man velat se live faktiskt. đ
Inte direkt ovĂ€ntat.. đ
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
August 16, 2005
June 20, 2002
Var det inte ett jÀvla pÄdrag i Är med dygnet-runt-patrullering och jÀtte-svÄr-att-tutta-eld-pÄ-impregnering?
Och sĂ„ kommer det en pepparkaksgubbe och en tomte och skjuter en piljĂ€vel? LĂ€r ju vara ett verk av GĂ€vle Kommun. đ
För övrigt, hur lyckas mÀn som Mikael AspgÄrd fÄ ett jobb med högre svÄrighetsgrad Àn soptömning?
- Jag vet inte om det har blivit en sport att tÀnda eld pÄ den ...
"Vet inte"? NÄgonstans i mitten av 70-talet borde alla landets fyraÄringar ha förstÄtt att det blivit en sport att förstöra bocken.
Om han nu inte Ă€r en del i GĂ€vle Kommuns komplott. đ
2 Guest(s)