January 17, 2002
skiroy wrote: [quote=CoLiC]Bah, lyssna på Metal istället, då får man inte ont i huvet iaf...
Klart att du säger så...sitter man i en rullstol så är det klart lättare att headbanga än att dansa. 😀 😉
Om du kollar på RnB musikvideor behöver du vara kvinna, stå still och vicka på höfterna i glittriga underkläder och stroboskopljus för att "dansa RnB"
Jag uppfyller inte det första kravet där, resten kan jag göra sittandes i en rullstol i berusat tillstånd 😀
Metal är den sanna läran! Rap, RnB och Hip-Hop borde man förbjuda, det har ju brazilien gjort! De klassar det som psykisk tortyr och det får inte spelas offentligt.
April 5, 2003
Metal = Ett gäng idioter som våldför sig på instrumenten och står åp skriker halsen av sig och sångarna skulle nog passat bättre i en tenor kör eller nått liknande...
De är street eller break du letar efter, kolla om de finns några nybörjar kurser, de är nog bästa sättet att lära sig...
CoLiC: Jag vet ju inte hur DU fungerar men generelt får man ont i huvudet vid skarpa och höga toner, där ljudkurvan är spetsig och när du hittar en hiphop låt som har spetsiga ljudkurvor ska jag komma å kyssa dig 😀 Metal däremot har nästan alltid spetsiga ljudkurvor så får man problem med hörseln nångång så är de inte pga hiphop, de är pga metal....
February 12, 2002
OT...
CoLiC, Steel hade rätt,, en del av det mystiska försvinner när sådana karaktäerer som jag å du visar våra fejs,, täck över det igen så kanske du har chans att rädda lite av det iaf..
Mvh // Isse
February 16, 2004
Darko wrote: Metal = Ett gäng idioter som våldför sig på instrumenten och står åp skriker halsen av sig och sångarna skulle nog passat bättre i en tenor kör eller nått liknande...
De är street eller break du letar efter, kolla om de finns några nybörjar kurser, de är nog bästa sättet att lära sig...
CoLiC: Jag vet ju inte hur DU fungerar men generelt får man ont i huvudet vid skarpa och höga toner, där ljudkurvan är spetsig och när du hittar en hiphop låt som har spetsiga ljudkurvor ska jag komma å kyssa dig 😀 Metal däremot har nästan alltid spetsiga ljudkurvor så får man problem med hörseln nångång så är de inte pga hiphop, de är pga metal....
Nej väldigt dålig verklighetsanknytning. och du verkar inte ha hört nån metall väldigt lite misshandel och sånt av fina band.
January 17, 2002
Darko wrote: Metal = Ett gäng idioter som våldför sig på instrumenten och står åp skriker halsen av sig och sångarna skulle nog passat bättre i en tenor kör eller nått liknande...
RnB/Rap = Ett gäng omusikaliska gangsternegrer som inte kan spela något intrument eller sjunga, de bör därför inte få rätten att plåga oss med sin extremt omusikaliska rappakalja som endast dagens meterosexuella lyssnar på för att passa in i trenden.
Tack för mig.
July 22, 2003
Tycker det är sorgligt att så pass många på NH är så insöade. Jag lyssnar för tillfället mest på just RnB och hiphop men även pop och så. Men bara för att jag inte lyssnar på metal, eller för den delen tycker det låter speciellt bra så säger jag inte att det är jävulens påfund. Tycker några här inne borde lära sig acceptera andra människor och deras musiksmak.
Från att ha varit en tråd där han vill lära sig dansa RnB, blev det istället en "jag-gillar-metal-och-kan-inte-lyssna-på-nåt-annat-tråd".
Det var allt från mig. Ha det bra 🙂
January 17, 2002
smurfen- wrote: Tycker det är sorgligt att så pass många på NH är så insöade. Jag lyssnar för tillfället mest på just RnB och hiphop men även pop och så. Men bara för att jag inte lyssnar på metal, eller för den delen tycker det låter speciellt bra så säger jag inte att det är jävulens påfund. Tycker några här inne borde lära sig acceptera andra människor och deras musiksmak.
Från att ha varit en tråd där han vill lära sig dansa RnB, blev det istället en "jag-gillar-metal-och-kan-inte-lyssna-på-nåt-annat-tråd".
Det var allt från mig. Ha det bra 🙂
Tror du inte att alla utsätts för denna plåga mest varenda dag? Brorsan som lyssnar på MTV, morsan som har radion på i köket eller reklamen på TV?
Jag har nog hört lika mycket RnB och Rap som de som lyssnar på det själva, och jag har inte hittat något förutom några låtar av Eminem som jag kunnat lyssna på.
Så kom inte och säg att vi är insnöade! RnB och Rap är för oss som att slå tån i tröskeln, alla har gjort det men man vill fan inte göra om det.
November 29, 2001
CoLiC wrote:
Tror du inte att alla utsätts för denna plåga mest varenda dag? Brorsan som lyssnar på MTV, morsan som har radion på i köket eller reklamen på TV?
Jag har nog hört lika mycket RnB och Rap som de som lyssnar på det själva, och jag har inte hittat något förutom några låtar av Eminem som jag kunnat lyssna på.
Så kom inte och säg att vi är insnöade! RnB och Rap är för oss som att slå tån i tröskeln, alla har gjort det men man vill fan inte göra om det.
hehe tror du att den popmusik du ser på TV och hör på radio är representativt för vad Rap och RnB är? 😉
Tänk igen.
Nåja snubben vill ha hjälp med att lära sig dansa, inte höra på metal-evangelister som dissar hans smak
shit ni är ju lika knas som jesus-freaksen som står utanför biografen och dillar om passion of the christ
January 17, 2002
UndaC wrote: [quote=CoLiC]
hehe tror du att den popmusik du ser på TV och hör på radio är representativt för vad Rap och RnB är? 😉
Tänk igen.
Nåja snubben vill ha hjälp med att lära sig dansa, inte höra på metal-evangelister som dissar hans smak
shit ni är ju lika knas som jesus-freaksen som står utanför biografen och dillar om passion of the christ
Hela min klass är wannabes, jag har hört mycket icke kommersiellt också ända sedan de fixade högtalare
3 Guest(s)