Delph1 wrote: [quote=Kizo][quote=ilg@dd]Bibeln är en intressant bok, den borde alla ögna igenom.
Har hört mycket om den. Det verkar vara en sån där som man antingen hatar eller älskar.
Men jag är inte mycket för politiska böcker, så jag låter bli.
Du kommer troligen inte känna endera, man får sig mest några tankeställare och inte nödvändigtvis religiösa sådana.
//Andreas
Exactemente..
Man kan även läsa om tomtar och troll utan att för den skull få tomtar på loftet..
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
December 10, 2003
abishai wrote: [quote=Höken]Om någon orkar, läs Fantomen på Operan, se sedan filmen, mycket fina grejor (=
Nja det känns lite i stil med Crocodile Dundee filmen när han far till USA, Fantomen ska vara i sin grotta punkt! :bok:
WTF snackar du om? 😛
Fantomen på Operan = Phantom of the Opera, dvs. inte seriefiguren Fantomen :bok:
Höken wrote: [quote=abishai][quote=Höken]Om någon orkar, läs Fantomen på Operan, se sedan filmen, mycket fina grejor (=
Nja det känns lite i stil med Crocodile Dundee filmen när han far till USA, Fantomen ska vara i sin grotta punkt! :bok:
WTF snackar du om? 😛
Fantomen på Operan = Phantom of the Opera, dvs. inte seriefiguren Fantomen :bok:
Hahahaha
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
September 16, 2002
Höken wrote: [quote=abishai][quote=Höken]Om någon orkar, läs Fantomen på Operan, se sedan filmen, mycket fina grejor (=
WTF snackar du om? 😛
Jaja, men i vilket fall. Har han den blåa eller lila dräkten?
June 18, 2001
😆
Michel Foucault - Essential Works of Michel Foucault 1954 - 1984, ed: James Faubion, 3 volymer.
För mycket intressanta analyser av etik, estetik och maktförhållanden från antiken och fram till modern tid.
Förra århundradets största filosof i mina ögon. (Go home, Sartre)
September 16, 2002
Jerry wrote:
Michel Foucault - Essential Works of Michel Foucault 1954 - 1984, ed: James Faubion, 3 volymer.
För mycket intressanta analyser av etik, estetik och maktförhållanden från antiken och fram till modern tid.
Förra århundradets största filosof i mina ögon. (Go home, Sartre)
Foucault har helt klart en hel del bra som han sagt. Men jag vill även påstå att Sartre är en man värd att läsa på om.
1 Guest(s)