November 29, 2003
skiroy wrote:
Herregud vad du yrar vidare. 😀
Du fortsätter likt många finnpajsare ständigt hävda tur hit och tur dit. Sedan så avgörs inte en match/matcher teoretiskt!
När ska ni finnpajsare fatta det ?
Ni är jävligt tuffa när ni vinner, men så fort ni förlorar ja då tåls det ju inte ens att nämnas i sportspegeln eller liknande. Så ni är inte så bra förlorare som ni vill framstå som.
August 7, 2001
whak wrote: [quote=Dehman][quote=skiroy][quote=whak][quote=Delph1]
Jo tänk om han spelat hockey. Då kanske ni hade vunnit ibland ;-D
//Andreas
Finland gör ju inte som Sverige, spelar lägg-matcher och lever på sin tur.
Kom igen nu du din finnpajsare !
Jag ser gärna att du läser denna tråd igen och du får så gärna bumpa upp tråden för att besvara ett och annat där. 😉 😀
OS-TRÅDEN 2006 där whak var extra kaxig.
När ska ni finnpajsare sluta snacka om tur ?
Haha, minns tråden, men minns inte hur mycket whak lyckades göra bort sig. Nästan pinsamt. :cy:
Dom hetsade mig ju. Sedan att Sverige hade ren och skär tur är ju en annan sak. Teoretiskt sett så hade ju inte Sverige en chans men men.
Zidane dundrade in ett supermål i en champions league match för ett par år sen. Riktigt snyggt mål på volley i krysset. Riktig turspark var det men gör turen att det blir ett skitmål då enligt dig?
Bra lag skapar sin tur och jag tyckte sverige spelade 100gånger mer organiserat än finland i os.
November 29, 2003
dree wrote: [quote=whak][quote=Dehman][quote=skiroy][quote=whak][quote=Delph1]
Jo tänk om han spelat hockey. Då kanske ni hade vunnit ibland ;-D
//Andreas
Finland gör ju inte som Sverige, spelar lägg-matcher och lever på sin tur.
Kom igen nu du din finnpajsare !
Jag ser gärna att du läser denna tråd igen och du får så gärna bumpa upp tråden för att besvara ett och annat där. 😉 😀
OS-TRÅDEN 2006 där whak var extra kaxig.
När ska ni finnpajsare sluta snacka om tur ?
Haha, minns tråden, men minns inte hur mycket whak lyckades göra bort sig. Nästan pinsamt. :cy:
Dom hetsade mig ju. Sedan att Sverige hade ren och skär tur är ju en annan sak. Teoretiskt sett så hade ju inte Sverige en chans men men.
Zidane dundrade in ett supermål i en champions league match för ett par år sen. Riktigt snyggt mål på volley i krysset. Riktig turspark var det men gör turen att det blir ett skitmål då enligt dig?
Bra lag skapar sin tur och jag tyckte sverige spelade 100gånger mer organiserat än finland i os.
Nej det blir ju givetvis inte ett skitmål p.g.a tur, men när man vinner en helt match p.g.a tur så är det ju inte så kul. Jag tycker inte ens att Sverige förtjänade guldet. Inte så pissigt som dom spelade i os.
1 Guest(s)