July 10, 2004
Bara jag som tycker att Bonniers årliga releaser av Trafikskola känns som EA's årliga releaser av NHL/FIFA?
http://www.webhallen.com/prod......p?id=40819
[/I]Upplåsning av antal användare/produkt - varje skiva kan nu installeras på max 5 datorer (känner av datorns unika ID) men varje dator kan ha obegränsat antal användare. Unika janvändarnamn är dock kvar både av säkerhetsskäl och ur användarsynpunkt (flera användare på samma dator kan ju inte välja isamma namn).[/I]
Skulle detta ses som någon förbättring?
Och, ja det är ju ofta det är fler än 1 person per familj som pluggar till teori samtidigt. Det är ju verkligen hela världen om någon obehörig(troligen utan liv om den försöker knäcka min lösenord på Bonniers Trafikskola 🙄 ) lyckas komma in på min användare.
Uppdatering och justering av nya trafikregler - endast smärre förändringar i år. Har krävt uppdaterat manus och kompletterande speakerinläsning.
"Har krävt blablabla...". Man kan riktigt höra Bonniers säga "fatta hur drygt det var att arbeta lite".
Säkerhetsuppdaterad – Teknikhuset har väsentligt utökat säkerheten i produkten för hackning och kopiering.
Oj vilken stor nyhet, som konsument av denna simpla mjukvara struntar väl jag i vilka patetiska åtgärder utvecklarna gjort mot piratkopiering.
Vad gör det mig som konsument om andra piratkopierar produkten. Bonniers skulle väl knappast sänka priset om piratkopieringen gick upp i rök.
Fixat buggar i programmet, finjusterat design ochl layout.
Seriösa företag brukar ta ansvar och fixa sånt i patcher. Fast suktar man bara efter pengar så är det ju bättre att göra en EA och släppa en ny utgåva.
2 Guest(s)