BOOM... (London)|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
BOOM... (London)
Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
sp_UserOfflineSmall Offline
917684
July 7, 2005 - 10:55 pm
sp_Permalink sp_Print

Adestro wrote:
Jag tror Al-arabisk eller vad de heter gjorde lite självmål idag. Majoriteten av britterna var ju och är ju emot Irak-kriget. Att då döda civilia britter lär ju öka stödet för Blair och i sin tur hans stöd till USA, eftersom UK knappast kommer göra som Spanien och balla ur och hoppas att någon annan rensar upp.

Bra början.

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
917686
July 7, 2005 - 10:57 pm
sp_Permalink sp_Print

MrWeizel wrote: [quote=_Danneman_]b) Religiöst fundamental terrorism (ingen respekt för andras liv, ELLER sitt eget, skapar en mycket dödlig kombination)

d) Vänsterterrorism (ingen respekt för kapital, dock för allas liv inklusive sitt eget)

Tja, religiösa fanatiker föraktar ju också kapital ofta och framförallt det som kapitalet medför. (USAs makt t.ex.) Kolla bara på detta som Al-Qaida nyligen tagit på sig:
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,667950,00.html

Tur att det slutade väl. :cy:

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
917704
July 7, 2005 - 11:47 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Hehehe, så Runar är medlem på NH??
Känn dej avslöjad..
😉

Och jag som trodde att du var Runar !
Varför ? Jo ditt viftande med bibelcitat och din mycket konservativa livåskådning...förutom porren då. Men vi vet ju alla att Runar är inte den som bangar för sådant.

Nja, det som skulle passa mej bäst om jag skulle bli tokreligiös är väl isf att bli ett JV..
Men jag har inte tid och ork att vara djupt troende, jag har väl någon slags inre religion med mej själv antar jag..
Har väl en religiöst inspirerad livsåskådning.
Men i min tro är det fritt fram för både lösnummer men även porr i alla dess former..
Tror det är nått med generna.
Men jag kan avfärda misstanken om att jag skulle vara Runar..
Isf skulle jag nog skroderat om mina eskapader i sänghalmen med "min fru", allas vår storbystade Carola..
wink

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

denstore
Member
Medlem
Forum Posts: 7128
917724
July 8, 2005 - 12:11 am
sp_Permalink sp_Print

_Danneman_ wrote:
a) Statsterrorism (Ingen respekt för andras liv, och har militära och ekonomiska resurser nog att vara oåtkomliga för retribution. 1000-tals ggr blodigare än nästa alternativ, med USA som klar ledare)

Och vart tog Sovjet och Kina vägen? Båda har garanterat utövet mer destruktiv och människolivskrävande stadsterrorismen än USA. Ibland nästan häpnar man över hur enkelspårig du är.....

_Danneman_ wrote:
c) Högerterrorism (ingen respekt för andras liv, men mycket fega, vilket utesluter ex. självmordsbombningar)

d) Vänsterterrorism (ingen respekt för kapital, dock för allas liv inklusive sitt eget)

Baader Meinhof / Rote Armefraction? Röda Khmeererna? Eventuellt ETA. Fasen, historien är ju full av vänsterterrorismens mördande. Hur grymt blind för sanningen kan man bli egentligen?

_Danneman_ wrote:
Det intressanta är - och detta belyser hur mycket ett liv eg. värderas i vårt samhälle jämfört med kapital - att "terrordåd" utförda av vänsteranhängare gentemot kapital bemöts mycket hårdare än "terrordåd" utförda av högeranhängare där människor blir skadade och dödas.

Snarare är det intressant att du kan fortsätta med din trångsynthet utan att ens blinka. Vilka terrordåd är det du vill jämföra? När var det som vänsterterrorismen straffades hårdare än en motsvarande handling utförd av högerterrorister?

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
917726
July 8, 2005 - 12:11 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Isf skulle jag nog skroderat om mina eskapader i sänghalmen med "min fru", allas vår storbystade Carola..
😉

Men nu är det ju så att just den mannen har inte bara lekt den "storbystade Carola" utan med betydligt mer skabrösa kvinnor.

Tro inget annat...bakom varje fin fasad så lurar det en värre rackare bakom.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
917728
July 8, 2005 - 12:16 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Isf skulle jag nog skroderat om mina eskapader i sänghalmen med "min fru", allas vår storbystade Carola..
😉

Men nu är det ju så att just den mannen har inte bara lekt den "storbystade Carola" utan med betydligt mer skabrösa kvinnor.

Hade jag haft Carola som fru skulle jag ha "händerna för fulla" för att ägna andra damer en tanke..(Ett tag iaf)
wink
Bara hon är tyst och naken så skulle hon duga gott åt mej..

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

skiroy
Member
Medlem
917731
July 8, 2005 - 12:20 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=skiroy][quote=ilg@dd]Isf skulle jag nog skroderat om mina eskapader i sänghalmen med "min fru", allas vår storbystade Carola..
😉

Hade jag haft Carola som fru skulle jag ha "händerna för fulla" för att ägna andra damer en tanke..(Ett tag iaf)
wink

Hehe...allvarligt talat så har jag träffat henne.

Kan gott säga...ett viss yttre finns men dessvärre inget som är värt att inspektera av hennes inre.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
917736
July 8, 2005 - 12:47 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=ilg@dd][quote=skiroy][quote=ilg@dd]Isf skulle jag nog skroderat om mina eskapader i sänghalmen med "min fru", allas vår storbystade Carola..
😉

wink

Hehe...allvarligt talat så har jag träffat henne.

Kan gott säga...ett viss yttre finns men dessvärre inget som är värt att inspektera av hennes inre.

Jaja, ett visst antal tum invändigt skulle man väl vilja spana in med det blinda ögat iaf..
Men jag ser ingen som helst anledning att konversera, varken före eller efter..
Bara spana med ögat litegrann.
laugh <---(Mulligt mansgrisigt Höhöhö)

skiroy
Member
Medlem
917739
July 8, 2005 - 12:55 am
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: Jaja, ett visst antal tum invändigt skulle man väl vilja spana in med det blinda ögat iaf..
laugh<---(Mulligt mansgrisigt Höhöhö)

Härmed utnämner vi dig till forumets mulliga mansgris. 😉

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
917783
July 8, 2005 - 8:08 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=ilg@dd]Jaja, ett visst antal tum invändigt skulle man väl vilja spana in med det blinda ögat iaf..
laugh<---(Mulligt mansgrisigt Höhöhö)

Härmed utnämner vi dig till forumets mulliga mansgris. 😉

Visst är det lätt att hamna rejält offtopic??
wink

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1220
917813
July 8, 2005 - 9:57 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy och ilg@dd - sluta med pensionärsmossporrsnacket nuuu!!! :cy: Som att höra sina föräldrar snacka sex *brrr*

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
917983
July 8, 2005 - 3:21 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: skiroy och ilg@dd - sluta med pensionärsmossporrsnacket nuuu!!! :cy: Som att höra sina föräldrar snacka sex *brrr*

fullt normalt att tända på carola

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
917987
July 8, 2005 - 3:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: [quote=dreamweaver]skiroy och ilg@dd - sluta med pensionärsmossporrsnacket nuuu!!! :cy: Som att höra sina föräldrar snacka sex *brrr*

Ok, tänk dig följande situation då. Du är på ett ålderdomshem och jobbar. Du ska precis ge två gubbar kaffe medan de sitter och kollar på Carolas konsert, då du hör den ena säga till den andra "Den där smarriga Carola skulle jag vilja sätta i brumman så hon skiter snett i veckor efteråt."

Finn fem fel. 🙄

Inte för att ilg@dd och skidan är där än, men nog nära. :bgrin:

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
918005
July 8, 2005 - 4:15 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: [quote=Vitamin-C][quote=dreamweaver]skiroy och ilg@dd - sluta med pensionärsmossporrsnacket nuuu!!! :cy: Som att höra sina föräldrar snacka sex *brrr*

Ok, tänk dig följande situation då. Du är på ett ålderdomshem och jobbar. Du ska precis ge två gubbar kaffe medan de sitter och kollar på Carolas konsert, då du hör den ena säga till den andra "Den där smarriga Carola skulle jag vilja sätta i brumman så hon skiter snett i veckor efteråt."

Finn fem fel. 🙄

Iofs tror jag inte Carolas chokladfabrik är öppen för allmänheten.

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
918021
July 8, 2005 - 4:44 pm
sp_Permalink sp_Print

dreamweaver wrote: [quote=Vitamin-C][quote=dreamweaver]skiroy och ilg@dd - sluta med pensionärsmossporrsnacket nuuu!!! :cy: Som att höra sina föräldrar snacka sex *brrr*

Finn fem fel. 🙄

Varför tror du gubbarna på hemmet är inne på den bakre ingången??
Än lär hon inte vara utsliten, det är ett jäkla segt material i muffen..

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
918048
July 8, 2005 - 5:29 pm
sp_Permalink sp_Print

Vitamin-C wrote: fullt normalt att tända på carola

Första vettiga som skrivits i denna tråd 😉

//Andreas

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
918049
July 8, 2005 - 5:30 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=dreamweaver][quote=Vitamin-C][quote=dreamweaver]skiroy och ilg@dd - sluta med pensionärsmossporrsnacket nuuu!!! :cy: Som att höra sina föräldrar snacka sex *brrr*

Finn fem fel. 🙄

FAKTA: Carola är en gammal kärring med häng pattar till marken :cy:

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
918058
July 8, 2005 - 5:37 pm
sp_Permalink sp_Print

Farbror wrote: [quote=ilg@dd][quote=dreamweaver][quote=Vitamin-C][quote=dreamweaver]skiroy och ilg@dd - sluta med pensionärsmossporrsnacket nuuu!!! :cy: Som att höra sina föräldrar snacka sex *brrr*

Finn fem fel. 🙄

FAKTA: Carola är en gammal kärring med häng pattar till marken :cy:

Och Farbror är tydligen en gammal impotent och synskadad Farbror..

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
918060
July 8, 2005 - 5:40 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=Farbror] FAKTA: Carola är en gammal kärring med häng pattar till marken :cy:

Och Farbror är tydligen en gammal impotent och synskadad Farbror..

Fråga: Hur många är impotenta vid 17års ålder 🙄
/me springer till sjukan och testar sig...

dreamweaver
Kommer du hit ofta?
Medlem
918113
July 8, 2005 - 7:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Är detta tråden som tar hem månadens OT? Börjar med ett bombattentat i London, slutar med fördelarna att dänga på Carola i dajmkrysset.
:-s :)R

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 46
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL