February 19, 2001
Det finns även andra beröringspunkter mellan islamistiska terrorister och Sverige. Rökheroinet som säljs i Sverige härstammar ofta från opiumfälten i Afghanistan och Pakistan.
Många polismyndigheter, bland annat rikskriminalen och amerikanska Drug Enforcement Agency (DEA), misstänker att knarkhandeln finansierar terroristernas verksamhet.
Dags att bomba Afghanistan med taktiska-nukes va..?
August 23, 2001
February 19, 2001
On 2001-10-14 00:05, Biters wrote:
FUCK USA säger ja!
Ajuste, USA har skapat kriget genom hypning, och afghanerna är helt oskyldiga och det är BUSH som är manipulativ och de afghanska männen förnedrar lr förtrycker absolut inte sina kvinnor. Deras religion manipulerar absolut inte med deras hjärnor och får dem att göra dumma saker i "guds" namn....
Biters, det är såna som dig jag känner för att stoppa en granat i munnen på. 🙁
Hårda ord kanske men jag vet att många håller med mig. FÖRSVARA DIG BITERS, jag väntar på ditt svar...
September 15, 2001
February 19, 2001
On 2001-10-14 01:39, bb00z wrote:
Är ALLA afghaner skyldiga för terroristattackerna?
Är ALLA afghanska män kvinnoförtryckare?
Är ALLA muslimer idiotiska fundamentalister?Knappast!
Lika LITE som ALLA svenska män är pedofiler som åker till thailand.
Generalisering suger...
Det afghanska folket har haft möjlighet i åratal att göra någonting åt saken. Gjorde de nått ? Nope.
June 17, 2001
On 2001-10-14 01:39, bb00z wrote:
Är ALLA afghaner skyldiga för terroristattackerna?
Svar: JAÄr ALLA afghanska män kvinnoförtryckare?
Svar: JAÄr ALLA muslimer idiotiska fundamentalister?
Svar: Jätte JAAAA
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
April 6, 2001
Herregud Fahrenheit, så du du tror du kan vara objketiv här? Du tror att du får den "sanna" bilden av vad media presenterar?? Du är en slav av CNN, du köper uppenbarligen hela paketet. För fan, hört talas om nåt som heter källkritik??
Tror du det Afganska folket har nåt val? Tror du de kan rösta på om de vill har Bin Laden i landet eller inte?
Och vafan menar du med deras religion?
Tycker du att kristendomen som västerlandet och framförallt USA dyrkar ger en sund människobild? Den gemytlige BUSH är direkt ansvarig för åtskilliga mord i statens namn, sk dödstraff. Det bevisar på vilken j**la nivå det landet ligger på.
Tycker du får ta och tänka över vissa saker och skaffa dig en nyanserad bild av det hela. Sånt reaktionärt skitsnack som du kommer med är direkt farligt.
June 17, 2001
On 2001-10-14 02:30, bb00z wrote:
Har WIGGER konstiga fördommar?
SVAR: JAAAA
JJJJJJJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Där satt den.
Starkt jobbat, WIGGER
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
1 Guest(s)