June 17, 2001
Vi kan fortsätta imorgon för jag måste sova lite nu, min dotter kommer att vakna kl 08-09 imorgon och jag är inte så sugen på att vara fet trött då !
Sov gott alla
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
June 17, 2001
On 2001-10-14 03:00, Ken Shabby wrote:
Wigger, du kan inte ha varit utanför din ytterdörr mycket de senaste åren. Du är lika intelligent som en hamburgerätande Ricki Lake besökare. Fattar du inte att media kan manipulera dig? NEJ! DET GÖR DU INTE! Hur fan kan du tro att ett fåtal människors handlingar kan representera ett helt folk??
Du tänker verkligen inte efter alls, du köper medias trams rakt av. Du är en farlig person, för dig kan man i princip leda till att göra vad som helst. Det trista är människor med din primitiva tankeverksamhet dominerar.
Har du kammat dig med en handgranat eller?
Vakna och känn lukten av rök Mr.Wannabe
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
September 12, 2001
Wigger..har du någon ggn tänkt på att det finns ett stort mediepropaganda..där kan vad som helst sägas..ex vis 4560 döda i en misslyckad bomb attack av jänkarna...
Ovanstående siffra var bara taget ut luften men om man har lärt nåt av gulfkriget så var det att militären utnyttjade media för att få fram vad som helst o detta skedde från varje respektive sidor..
så är det nu oxå.. så ta det lilla lugna nu!
June 17, 2001
Men har ni hål i huvet eller?
Vem f*n har sagt att jag tror på allt media säger?
Ingen, och det gör jag inte.
Mitt tycke är att jag skulle vila se dom som stog och jublade och alla dom som är inblandade i dessa fasansfulla attaker bli nackade med det samma för det få mig att må så jä*la dåligt :spy:
Men om ni tycker att det är ok och försvarar detta så är det ok för mig på avstånd, men gör inte det i min närhet...
...för då :gunsfire:
/FD. Crew ffs
April 6, 2001
Nej, jag kör med vax i håret faktiskt. Men det var verkligen listigt sagt av dig, att jag är en Wannabe och kammar mig med en handgranat. Liksom vad svarar man på såna genomintelligenta kommentarer? Jag är helt ställd inför Wiggers intelligenta pondus.
Han verkar ha koll på sina åsikter och han kan också argumentera rikligt för dem på ett förtroendeingivande sätt. Och man kan inte heller spåra ett uns av subjetivitet.
Herregud Wigger, du tar mig helt på sängen med din raka argumentation.
[ Detta Inlägg ändrades av: Ken Shabby den 2001-10-14 04:24 ]
April 6, 2001
bb00z, fråggan är om det är så roligt egentligen, jag menar killen än ju allvarlig. Skrämmande passar bättre.
Diamond Viper II 32mB
IBM Deskstar 75 GXP 30gB
SB Live!
Taisol CGK 742 + Papst 8412 Ngml + Arctic Silver
Pioneer DVD 105s + Acer 12x
[ Detta Inlägg ändrades av: Ken Shabby den 2001-10-14 04:39 ]
September 12, 2001
On 2001-10-14 03:09, WIGGER wrote:
Men har ni hål i huvet eller?Vem f*n har sagt att jag tror på allt media säger?
Mitt tycke är att jag skulle vila se dom som stog och jublade och alla dom som är inblandade i dessa fasansfulla attaker bli nackade med det samma för det få mig att må så jä*la dåligt :spy:
Men om ni tycker att det är ok och försvarar detta så är det ok för mig på avstånd, men gör inte det i min närhet...
...för då :gunsfire:
Jo jag har ett litet hål i skallen tilltäppt med en titanplatta efter en olycka kan man säga..
Däremot betyder det inte att man inte kan tänka.. men men..vi tar resten sen imorr(söndag)..
June 17, 2001
On 2001-10-14 04:15, Ken Shabby wrote:
Nej, jag kör med vax i håret faktiskt. Men det var verkligen listigt sagt av dig, att jag är en Wannabe och kammar mig med en handgranat. Liksom vad svarar man på såna genomintelligenta kommentarer? Jag är helt ställd inför Wiggers intelligenta pondus.
Han verkar ha koll på sina åsikter och han kan också argumentera rikligt för dem på ett förtroendeingivande sätt. Och man kan inte heller spåra ett uns av subjetivitet.
Herregud Wigger, du tar mig helt på sängen med din raka argumentation.[ Detta Inlägg ändrades av: Ken Shabby den 2001-10-14 04:24 ]
Men att du sitter hemma framför din svartvita 15" skärm och inte gör något då...
Att du inte blir läkare utan gränser istället eller går med i röda korset? Det är nog du som inte har varit utanför din dörr på ett bra tag. Sitt inte i timmar och knåpa fram inlägg som låter "bra" utan gör något istället. Jag menar det sitter folk och spyr galla på det ena och det andra men har inte ens "ork" att göra något åt det, typ DU. Har jag inte rätt???
Visst det är fruktansvärt att dom "råkade" bomba ett bostadsområde och att det var många oskylldiga som misste livet. Frågan är bara, var dom oskyldiga? Vet någon med säkerhet att Bin laden änhängare inte fanns i det bombade huset eller att Mustaffa med sin hemma meckade biobomb satt där och planerade en ny räd :burn: mot oskyldiga???
Men du verkar så bright ju, så du kan väl berätta om vilka som fanns i huset och vad dom har för bakgrund. Ok, jag ska formulera om min toklning för er. JAG KÄNNER ETT ENORMT HAT MOT DEN SOM LIGGER BAKOM WTC ATTAKEN OCH ALLA HANS ANHÄNGARE. ALLA SOM INGÅR I DESSA KRETSAR OCH JUBLAR OSV ÅT DETTA SKA DÖ. Hoppas att även bright vax gay fattade mitt budskap nu! Tydligt och klart eller? Om du inte fattade det denna gången så kan du lika gärna lägga ner att skriva här.
/FD. Crew ffs
March 4, 2001
On 2001-10-14 02:21, Farenheit wrote:
On 2001-10-14 01:39, bb00z wrote:
Är ALLA afghaner skyldiga för terroristattackerna?
Är ALLA afghanska män kvinnoförtryckare?
Är ALLA muslimer idiotiska fundamentalister?Knappast!
Lika LITE som ALLA svenska män är pedofiler som åker till thailand.
Generalisering suger...
Det afghanska folket har haft möjlighet i åratal att göra någonting åt saken. Gjorde de nått ? Nope.
Talibanregeringen sa innan bombningarna att de var beredda att lämna ut Osama om USA visade bevis? VARFÖR gjorde inte USA det då? Det kunde ju förhindrat kriget...och kom inte och säg att bevis inte ska behövas...om dom har bevis ska det väl inte vara så j**la svårt att lägga fram dem?
January 9, 2001
On 2001-10-14 02:11, Kingen wrote:
ja men nu är det så att USA bombar ju talibanernas träningsläger m.m inte oskyldiga så fattar inte dom som klagar på bombningarna , världen måste ena sig och utrota alla terrorister punkt slut!!.
Detta är en ren o skär lögn! Förstår ni inte att ni blir lurade? vilka medier säger att det är på detta viset? Jo USAs! tror du en sekund att dom skulle säga att det va ett bostads område dom råkade bomba så 210 pers dog? Nä tror knappast det!
Så låt oss slippa hjärndöda floskler som att det är bara träningsläger dom bombar i ett krig mot terrorismen.
USA vet att Talibanerna vill ha en anledning att ge igen och dom har t.o.m gått ut i tv och sagt det, men USA vägrar sända det i sitt land, för dom vet att folken kommer dra samma slutsats som jag!
Dom utrotar inte terrorismen dom göder den och det vet dom om!
220 civila har redan satt livet till och det är 220 för många! PUNKT SLUT!
March 4, 2001
Krig mot terrorism? Yeah right...
January 9, 2001
BTW!
Sen tycket jag itne man ska gnälla på folk att som sitter här och tycker till och inte gör något i verkligheten. Att tycka till här är lika bra som att stå på torget och gapa. Även om folk inte håller med så är det bättre att dom skriker på sånna som mig att jag har fel än att dom inte bryr sig alls. så gapa på! =) (om någon har missat det så har jag i tidigare trådar provocerat en smula!)
June 17, 2001
Talibanregeringen sa innan bombningarna att de var beredda att lämna ut Osama om USA visade bevis? VARFÖR gjorde inte USA det då? Det kunde ju förhindrat kriget...och kom inte och säg att bevis inte ska behövas...om dom har bevis ska det väl inte vara så j**la svårt att lägga fram dem?
Du har nog missat det, men det har FBI gjort!
/FD. Crew ffs
June 3, 2001
On 2001-10-14 13:55, [LD] wrote:
BTW!Sen tycket jag itne man ska gnälla på folk att som sitter här och tycker till och inte gör något i verkligheten. Att tycka till här är lika bra som att stå på torget och gapa. Även om folk inte håller med så är det bättre att dom skriker på sånna som mig att jag har fel än att dom inte bryr sig alls. så gapa på! =) (om någon har missat det så har jag i tidigare trådar provocerat en smula!)
Hehe, det vet vi nog!
January 9, 2001
On 2001-10-14 03:09, WIGGER wrote:
Men har ni hål i huvet eller?Vem f*n har sagt att jag tror på allt media säger?
Upplysning, dom bilderna man såg med folk som jublade var från Jerusalem...
Det var en liten skara USA hatare som väkte stort media uppdåd. Det var inte annat än en klumpig media strategi...
2 Guest(s)