May 29, 2001
säpo påstår att vi har sånt där skit i sverige, om så skulle vara fallet...utvisa skiten nu till usa!!! och då menar jag inte vanliga muslimer eller afghaner utan såna där al-keso tomtar eller va dom nu kallar sig för, tycker dom ska fånga in bin-ladem och slänga in honom i san quentin med vanliga medfångar, då kommer han att få det straff han förtjänar heheheheh dvs vara öm i div kropps öppningar hahaha
June 17, 2001
On 2001-10-14 14:02, [LD] wrote:
On 2001-10-14 03:09, WIGGER wrote:
Men har ni hål i huvet eller?Vem f*n har sagt att jag tror på allt media säger?
Ingen, och det gör jag inte.
Mitt tycke är att jag skulle vila se dom som stog och jublade och alla dom som är inblandade i dessa fasansfulla attaker bli nackade med det samma för det få mig att må så jä*la dåligt :spy:Upplysning, dom bilderna man såg med folk som jublade var från Jerusalem...
Det var en liten skara USA hatare som väkte stort media uppdåd. Det var inte annat än en klumpig media strategi...
Knappast, det var Talibananer från Pakistan som jublade. Lägg ner om du inte vet något. DOM VIFFTADE MED PAKISTANSKA FLAGGOR
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
January 9, 2001
Japp miss av mig! sorry!
Men tycker du att USA ska bomba i Pakistan då med? Steget med ett sånt argunent är juh inte så långt ifrån att legitimera en attack mot Sverige då! vi har juh 5 pers som dom vill åt!
Nä, USAs aggerande leder ingenvart! tycker som ska sluta bums.
June 17, 2001
On 2001-10-14 14:11, [LD] wrote:
Japp miss av mig! sorry!
Men tycker du att USA ska bomba i Pakistan då med? Steget med ett sånt argunent är juh inte så långt ifrån att legitimera en attack mot Sverige då! vi har juh 5 pers som dom vill åt!Nä, USAs aggerande leder ingenvart! tycker som ska sluta bums.
Dom får jätte gärna komma och hämta dom med det samma, det har jag inget emot om det nu är riktigt att dom har en knytning till remu laden. Men den svenska regeringen skulle inte vara så dum och neka USA att komma och hämta dom
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
May 28, 2001
Alltså, hur hemsk terrorattacken än var/är och hur hemska bomningarna än är så kan jag inte annat än asflabba åt den här tråden...
Man vill lägga till hur mycket som helst till diskussionen, men vad hjälper det? Om någon med något extrema åsikter skulle lägga inlägg här gör hand et knappast för att bli övertalad.
Att ni ens orkar diskutera något så här stort på en så här otroligt låg (men något komisk) nivå är otroligt!!!
June 17, 2001
On 2001-10-14 14:17, c8h10n4o2 wrote:
Alltså, hur hemsk terrorattacken än var/är och hur hemska bomningarna än är så kan jag inte annat än asflabba åt den här tråden...Man vill lägga till hur mycket som helst till diskussionen, men vad hjälper det? Om någon med något extrema åsikter skulle lägga inlägg här gör hand et knappast för att bli övertalad.
Att ni ens orkar diskutera något så här stort på en så här otroligt låg (men något komisk) nivå är otroligt!!!
Jaha ja, vem sket ut dig då?
/FD. Crew ffs
April 6, 2001
Inte alls, jag har en 19" Hansol 900p, en mycket bra skärm vill jag säga.
Frågan är om det är jag eller du som inte förstår vad vi menar här. Det enda jag spyr galla på är ditt och vissa andra personers totalt ogenomtänkta sätt att propagera för folkmord på Afghanerna. Du säger mer eller mindre att USA likagärna kan döda allihop så man kan vara säker på att det inte sitter nån muslim och knåpar med en bomb. Dina åsikter bevisar ju verkligen det du förnekar, att du inte alls reflekterar över varifrån du erhåller information, nämligen nyhetbyråer från USA.
Rimligtvis så var inte de som dog i byn terrorister, men jag vet inte.
De flesta kanske fattar att jag står för en nyanserad bild av händelserna i världen, men inte alla. Att jag inte vill ställa på att mörda samtliga Afghaner tolkar du Wigger mer eller mindre som om jag stödjer terroristerna. Detta är helt fel, jag tar totalt avstånd från dem.
Visst har jag ork att göra nåt, jag tar ju mig tid att motsätta mig dina skrupellösa rasistiska utfall. Själv gör du ingenting förutom just spyr galla. Om jag skulle gå med i Röda Korset blir ju slutsatsen att du rimligtvis skulle ta värvning i USA:s krigsmakt och slakta muslimer.
Dessutom, mina inlägg är inte som du tror lingvistiska övningar utan sakliga motargument till ditt SKITSNACK och jag har inga problem med att fatta vad du tycker. Din inställning är för mig solklar, var så säker.
June 17, 2001
Tråden handlade om rökheroin från början som jag har fått för mig att man inte för skriva om på NH men det var ju en moderator som skrev det och då brukar det vara ok och nu är det en kamp för folk som igentligen står på samma sida men ändå kämpar emot varandra. Lustigt vad krig kan ställa till med igentligen
/FD. Crew ffs
March 4, 2001
On 2001-10-14 13:58, WIGGER wrote:
Talibanregeringen sa innan bombningarna att de var beredda att lämna ut Osama om USA visade bevis? VARFÖR gjorde inte USA det då? Det kunde ju förhindrat kriget...och kom inte och säg att bevis inte ska behövas...om dom har bevis ska det väl inte vara så j**la svårt att lägga fram dem?
Du har nog missat det, men det har FBI gjort!
Det tror jag inte...var har du läst det?
May 28, 2001
June 17, 2001
Ken
"Frågan är om det är jag eller du som inte förstår vad vi menar här."
-Ehm, komenterar inte denna för vad är rätt och vad är fel? ""Det enda jag spyr galla på är ditt och vissa andra personers totalt ogenomtänkta sätt att propagera för folkmord på Afghanerna."
Du har hjärnfel! Nej jag propagerar inte för folkmord."Du säger mer eller mindre att USA likagärna kan döda allihop så man kan vara säker på att det inte sitter nån muslim och knåpar med en bomb."
-Nej, det menade jag inte. Jag menade att dom sa att det BARA var oskyldiga i husen som hade bombats. Hur vet dom/du det???
"Dina åsikter bevisar ju verkligen det du förnekar, att du inte alls reflekterar över varifrån du erhåller information, nämligen nyhetbyråer från USA."
-Jag vet vart min info kommer ifrån och jag vet nog på ett ungefär vart gränserna på propaganda går. Det går ju inte att var så säker på det man tror sig veta eftersom det finns mycket som döljs.
"Rimligtvis så var inte de som dog i byn terrorister, men jag vet inte."
-Det var inte så lönt att diskutera eftersom du/jag inte har någon aning
"De flesta kanske fattar att jag står för en nyanserad bild av händelserna i världen, men inte alla."
-Frågan är, vart får du din info ifrån?
"Att jag inte vill ställa på att mörda samtliga Afghaner tolkar du Wigger mer eller mindre som om jag stödjer terroristerna. Detta är helt fel, jag tar totalt avstånd från dem."
-Men då ligger vi på samma linje. Det är bara jag som utrycker min vrede lite hårdare!
"Visst har jag ork att göra nåt, jag tar ju mig tid att motsätta mig dina skrupellösa rasistiska utfall."
-Jag är knappast rasit och detta utalet gillar jag inte alls. Stå framför mig och testa att kalla mig för rasist och det är något du aldrig kommer att göra om igen "Ett löfte"
"Själv gör du ingenting förutom just spyr galla."
-Sant
"Om jag skulle gå med i Röda Korset blir ju slutsatsen att du rimligtvis skulle ta värvning i USA:s krigsmakt och slakta muslimer."
-Risken att du går med i Röda Korset är mindre än nano!
"Dessutom, mina inlägg är inte som du tror lingvistiska övningar utan sakliga motargument till ditt SKITSNACK och jag har inga problem med att fatta vad du tycker. Din inställning är för mig solklar, var så säker."
-Att du fortfarande inte fattar förvånar mig massor. Men jag tänker inte ta det igen för jag kommer att bli bannad för spammning annars!
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
On 2001-10-14 14:28, Daniel R wrote:
On 2001-10-14 13:58, WIGGER wrote:
Talibanregeringen sa innan bombningarna att de var beredda att lämna ut Osama om USA visade bevis? VARFÖR gjorde inte USA det då? Det kunde ju förhindrat kriget...och kom inte och säg att bevis inte ska behövas...om dom har bevis ska det väl inte vara så j**la svårt att lägga fram dem?
Du har nog missat det, men det har FBI gjort!
Det tror jag inte...var har du läst det?
Har inte läst, har hört det på nyheterna.
/FD. Crew ffs
June 17, 2001
On 2001-10-14 14:28, c8h10n4o2 wrote:
hehe, jag tror att wigger har sniffat lite på det där rökheroinet, han ser ut å vara ganska påtänd... :hehe:
Jasså du ser hur jag ser ut? Och sen när sniffar man rökheroin då?
/FD. Crew ffs
May 28, 2001
On 2001-10-14 14:45, WIGGER wrote:
On 2001-10-14 14:28, c8h10n4o2 wrote:
hehe, jag tror att wigger har sniffat lite på det där rökheroinet, han ser ut å vara ganska påtänd... :hehe:Jasså du ser hur jag ser ut? Och sen när sniffar man rökheroin då?
Med "sniffat" menades väl snarare "varit nära".
Bara å blunda så ser jag ju dig framför mig!
Tror du kan se mig också, för du verkar ju ha en grym fantasi...
Men som sagt, att argumentera med folk som har extrema åsikter och bara vill provocera är meningslöst...
Tänker inte falla offer för nåt sånt själv.
Så, vad ni nu än säger här kommer jag lämna det ostört...
February 19, 2001
On 2001-10-14 02:25, bb00z wrote:
Det var nog inte så lätt som 'man' kan tro...hursomhelst..
Tycker du att de ska dö för att de inte har frigjort sig från talibanernas förtryck?
Jag kan inte svara för dem, men kolla vad deras religion har gjort med afghanistan. Jag säger bara att om jag bodde där hade jag gjort något och inte varit passiv. Hellre dör jag än att leva under förtryck. Jag tycker inte de ska dö, men jag tycker att de ska sluta be till allah och göra något åt saken istället. Typ, kick some ass. När viljan inte ens verkar finnas så tycker jag att det inte spelar nån roll i huvudtaget om några byar exploderar, jorden är ju ändå så överbefolkad
February 19, 2001
On 2001-10-14 02:35, Ken Shabby wrote:
Herregud Fahrenheit, så du du tror du kan vara objketiv här? Du tror att du får den "sanna" bilden av vad media presenterar?? Du är en slav av CNN, du köper uppenbarligen hela paketet. För fan, hört talas om nåt som heter källkritik??
Tror du det Afganska folket har nåt val? Tror du de kan rösta på om de vill har Bin Laden i landet eller inte?
Och vafan menar du med deras religion?
Tycker du att kristendomen som västerlandet och framförallt USA dyrkar ger en sund människobild? Den gemytlige BUSH är direkt ansvarig för åtskilliga mord i statens namn, sk dödstraff. Det bevisar på vilken j**la nivå det landet ligger på.
Tycker du får ta och tänka över vissa saker och skaffa dig en nyanserad bild av det hela. Sånt reaktionärt skitsnack som du kommer med är direkt farligt.
Dina åsikter är inte direkt vad man säger "smarta" och genomtänkta. Om alla var som du hade jorden nog gått under för länge sen. MAn kan inte bara ta emot hela tiden man måste ge igen oxå. Var är viljan i det afghanska folket att göra något åt saken istället för att springa omkring och odla heroin åt bin laden. Nej jag tycker inte att jag är slav under CNN lr något i den stilen. Alla påverkas på något sätt av median. Till och med DU.
Tycker du att kristendomen som västerlandet och framförallt USA dyrkar ger en sund människobild? Den gemytlige BUSH är direkt ansvarig för åtskilliga mord i statens namn, sk dödstraff. Det bevisar på vilken j**la nivå det landet ligger på.
Nej jag håller varken med USA lr med Talibanerna, jag anser dock att USA har rätt i den här frågan. Vad har kristendomen med saken o göra ? Om USA avskaffade dödstraffet hade nog brottsligheten skjutit i höjden, se på Kina och LÄR. Nivå landet ligger på ? Vilket land jämför du med ?
January 9, 2001
Vad världen är liten för somliga. det kan tyckas relativt enkelt att lösa demokratisk brist i andra länder med banala argument om att Afganer borde gå ut och "kick some ass"... I ett land av diktatur finns inte möjligheten att fritt ventilera och stå upp mot förtryck. Jag är övertygad om att din arroganta attityd skulle slå sig slätt mot en skarpladdad pistol, eller en dunke syra... Viljan till frihet från förtryck och orättvisor finns i och har alltid funnits i Afganistan, precis som den finns i andra diktaturer! Det som saknas är nog inte viljan till motstånd, utan en strimma av hopp om att det finns en frihet att eftersträva. Detta hopp tänds knappast av U.S bomber, utan av en enad kamp för demokrati och fri och rättigheter.
/[LD]:s flickvän, arg samhällsvetare...
January 9, 2001
March 20, 2001
On 2001-10-13 16:34, Farenheit wrote:
Det finns även andra beröringspunkter mellan islamistiska terrorister och Sverige. Rökheroinet som säljs i Sverige härstammar ofta från opiumfälten i Afghanistan och Pakistan.
Många polismyndigheter, bland annat rikskriminalen och amerikanska Drug Enforcement Agency (DEA), misstänker att knarkhandeln finansierar terroristernas verksamhet.Dags att bomba Afghanistan med taktiska-nukes va..?
varför inte nuka hela skiten och sen alfaltera och göra en stor parkeringsplats!!
5 Guest(s)