July 27, 2002
http://www.aftonbladet.se/vss/.....68,00.html
Fan heller! Bara för att idiot åklagaren lade ner skiten så är det inte fel av föräldrarna o lösa problemet själva, varenda mobbare förtjänar att bli knäad eller slagen hur mkt som helst! Nu kanske aftonbladet inte berättar allt men rent allmänt så förtjänar mobbare få tillbaka det dom gjort 10 ggr!
January 12, 2004
Dom gjorde bort sig, dom skulle ha gett sig på föräldrarna, inte barnen.
Man hoppar inte på barn som vuxen om det inte handlar om liv eller död.
Så ja, dom ska ha sitt straff...
Man jag skulle ha gjort samma sak, om inte värre. 👿
Avskyr allt som har med mobbing att göra. 👿 :burn:
November 27, 2003
obelix wrote: Dom gjorde bort sig, dom skulle ha gett sig på föräldrarna, inte barnen.
//Andreas
November 26, 2002
jag tycker det är fel av föräldrarna, helt klart.
de skulle ju kunna gjort vad som helst, pratat med föräldrarna, gått till skolan och i princip tvingat dem att göra något åt saken, finns ju ungefär hundra myndigheter som sysslar med sånt här, allting är bättre än att ge sig på dem.
May 17, 2004
obelix wrote: Dom gjorde bort sig, dom skulle ha gett sig på föräldrarna, inte barnen.
November 4, 2001
Fan hade man gjort så mot min dotter (sabbat hela hennes liv) så går hon före mig.
Hade skitit fullständigt i vad folk hade tyckt, hade burit hem ungjävlarna till föräldrara, om dom bad om ursäkt direktoch lovade att sluta hade farsan fått sig en STADIG omgång!
Vafan ungarna kan ju inte mobba tjejen i plugget om dom är på besök på _____
November 4, 2001
dom skulle ju inte gjort det på skolan utan nån annanstans där ingen ser.
Tycker det är helt rätt, ett rejält kok stryk skulle varenda jävla mobbare ha.
Vill faktiskt nästan påstå att stryk inte är tillräckligt.
Det mobbare utsätter sina offer för är psykisk tortyr, detta är dock svårt att ge tillbaka med, men lite vanlig hederlig tortyr skulle sitta bra för dessa förbannade individer.
October 25, 2003
Spannen wrote: dom skulle ju inte gjort det på skolan utan nån annanstans där ingen ser.
Tycker det är helt rätt, ett rejält kok stryk skulle varenda j**la mobbare ha.
Vill faktiskt nästan påstå att stryk inte är tillräckligt.
Det mobbare utsätter sina offer för är psykisk tortyr, detta är dock svårt att ge tillbaka med, men lite vanlig hederlig tortyr skulle sitta bra för dessa förbannade individer.
Skulle nån mobbat mitt barn (läs min bror) skulle utanför skolan tills de slutar och följa efter dem.
När de är någonstans där ingen ser nåt så skulle jag hoppat på idioten och slagit näsbenet av honom (nästan).
Detta har ingen verkligenhetsanknytning alls 🙄
2 Guest(s)