Borde jag slå ner en superfjäderviktare i ringen?|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Borde jag slå ner en superfjäderviktare i ringen?
Jonas Klar
Member
Medlem
Forum Posts: 15897
sp_UserOfflineSmall Offline
1038797
May 5, 2006 - 10:54 am
sp_Permalink sp_Print

Frågan är ju "borde jag slå ner en...?", det tycker jag verkligen inte. Tvivlar på att du skulle kunna heller, men du borde inte ens försöka. 😉

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
Forum Posts: 4679
1038799
May 5, 2006 - 10:56 am
sp_Permalink sp_Print

Mean Machine wrote: Frågan är ju "borde jag slå ner en...?", det tycker jag verkligen inte. Tvivlar på att du skulle kunna heller, men du borde inte ens försöka. 😉

Haha, nä det har du rätt i.. 😉

obelix
Member
Medlem
Forum Posts: 5371
1038822
May 5, 2006 - 12:29 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: Jag är ju inte helt nyfödd bla bla bla yada yada...

där lurade du mig med flera här inne... :-k

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
1038826
May 5, 2006 - 12:59 pm
sp_Permalink sp_Print

obelix wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Jag är ju inte helt nyfödd bla bla bla yada yada...

där lurade du mig med flera här inne... :-k

Isf är du jävligt mycket trögare än jag trodde och de vill inte säga lite... Men jag skulle nog inte dra in någon annan än digsjälv i det antagandet för tror nog de flesta andra lagt märket till att jag varit registrerad här sedan början av 2002 vilket medför att jag är minst 4 år.. Haha så jävla korkad!! laugh

Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
1038838
May 5, 2006 - 1:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Inte för att jag är rätt person att diskutera låga nivåer egentligen, men skärp er lite nu va? Det är en underhållande diskussion, men man behöver göra det alltför lågt.

//Andreas

blejf
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 275
1038850
May 5, 2006 - 2:07 pm
sp_Permalink sp_Print

eftersom du antagligen blir grön när du blir arg, alltså du klassificeras då som så gott som okrossbar

Weiron
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1839
1038857
May 5, 2006 - 2:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Hade det varit en någorlunda skicklig boxade så hade du inte haft en chans, har du sett amatörboxning nån gång? dom är hur skickliga som helst på att parera slag, sen slår dom snabbt som fan, deras kombitioner skulle du förmodligen inte hinna med. och jag tror att han tål mer smällar än du dessutom.

Weiron
Kommer du hit ofta?
Medlem
1038862
May 5, 2006 - 2:29 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: Men asså det senaste jag skrev om räckvidden. Tror du inte vår betydligt längre räckvidd skulle ge oss ett stort övertag mot nån på 160? Menar min arm är ju ca 80cm hanns armar i proportion kanske 65cm ,borde ju med lite vevande kunna hålla han borta?

Har du sett Mike Tyson in action? han är (var) alltid kortare än sina motståndare, dvs kortare räckvidd, så det spelar nog inte så stor roll om du når längre.

blejf
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 275
1038869
May 5, 2006 - 3:02 pm
sp_Permalink sp_Print

SoulBurn wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men asså det senaste jag skrev om räckvidden. Tror du inte vår betydligt längre räckvidd skulle ge oss ett stort övertag mot nån på 160? Menar min arm är ju ca 80cm hanns armar i proportion kanske 65cm ,borde ju med lite vevande kunna hålla han borta?

Har du sett Mike Tyson in action? han är (var) alltid kortare än sina motståndare, dvs kortare räckvidd, så det spelar nog inte så stor roll om du når längre.

sen försökte han med comeback och då blev han förnedrad

ilg@dd
Ljungaverk
Member
Medlem
Forum Posts: 10810
1038873
May 5, 2006 - 3:05 pm
sp_Permalink sp_Print

blejf wrote: [quote=SoulBurn][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men asså det senaste jag skrev om räckvidden. Tror du inte vår betydligt längre räckvidd skulle ge oss ett stort övertag mot nån på 160? Menar min arm är ju ca 80cm hanns armar i proportion kanske 65cm ,borde ju med lite vevande kunna hålla han borta?

Berodde nog på att armarna växt nån decimeter under fängelsetiden?
wink

ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD

Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz

azN-
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1651
1038876
May 5, 2006 - 3:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Tycker denna tråd är allmänt löjlig. Varför ens ställa sig frågan? Och sen sitta o komma med ny vinklingar för att försöka övertyga folk.

obelix
Member
Medlem
1038878
May 5, 2006 - 3:10 pm
sp_Permalink sp_Print

som flera har påpekat, är det en hyffsad boxare, och om man kör enligt reglerna så är chansen liten, du ska ha en förbenad tur i sånt fall.

om det inte är enligt reglerna, då är chanserna större för dig att vinna än innan.

Dessutom så hade du väl några innanför västen när du sparrades mot hon som tränada thai?
Då är man mer avslappnad än vad man skulle vara nykter, och det kan hjälpa till.

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1706
1038879
May 5, 2006 - 3:14 pm
sp_Permalink sp_Print

Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.

Mvh

*edit* trodde du vägde mer, ok 19kg under *edit*

-=*ThE_cRoW*=-
Member
Medlem
1038880
May 5, 2006 - 3:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Joni^ wrote: Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.

Mvh

Skulle du kunna komma till skellefteå för "min skull"? 😀
Tror du de skulle tillåta det på boxningsklubben här? Nästan så jag är sugen, kan du kolla upp om det går å om de tillåter de får vi se.

Weiron
Kommer du hit ofta?
Medlem
1038881
May 5, 2006 - 3:20 pm
sp_Permalink sp_Print

ilg@dd wrote: [quote=blejf][quote=SoulBurn][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men asså det senaste jag skrev om räckvidden. Tror du inte vår betydligt längre räckvidd skulle ge oss ett stort övertag mot nån på 160? Menar min arm är ju ca 80cm hanns armar i proportion kanske 65cm ,borde ju med lite vevande kunna hålla han borta?

Ja, 20 år efter han var på topp.

Berodde nog på att armarna växt nån decimeter under fängelsetiden?
wink

Han tog tillbaks världsmästartiteln efter fängelsevistelesen också 😉

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
1038885
May 5, 2006 - 3:32 pm
sp_Permalink sp_Print

-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Joni^]Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.

Mvh

Tror du de skulle tillåta det på boxningsklubben här? Nästan så jag är sugen, kan du kolla upp om det går å om de tillåter de får vi se.

Oh herre jesus, bor då så lång upp! det är ju fan närmare för mig att åka till münchen. Jag är säker på att en boxningsklubb hade gått med på det. Får bara fundera över avståndet, det är en bit att åka...

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
1038916
May 5, 2006 - 5:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Joni^ wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Joni^]Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.

Mvh

Oh herre jesus, bor då så lång upp! det är ju fan närmare för mig att åka till münchen. Jag är säker på att en boxningsklubb hade gått med på det. Får bara fundera över avståndet, det är en bit att åka...

Alltså, om du åker upp till Skellefteå för att ta en fajt med kråkis vill jag fasen bevittna detta.
Detta får bara inte missas. 😀

MetZie
Nu vet jag hur man gör inlägg!
Medlem
Forum Posts: 17
1038923
May 5, 2006 - 5:58 pm
sp_Permalink sp_Print

Ursäkta mig men dethär var nog fan den cpigaste tråden jag varit med om någonsin

Jonatan Hertzberg
Kommer du hit ofta?
Medlem
1038928
May 5, 2006 - 6:06 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Joni^][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Joni^]Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.

Mvh

Alltså, om du åker upp till Skellefteå för att ta en fajt med kråkis vill jag fasen bevittna detta.

Ja eftersom det nu var så långt får jag ser hur jag har med tid osv att åka så långt. Men som sagt jag kommer gärna upp för du förtjänar stryk kråkan. Inget ont mot dig, men du ska få äta upp dina teorier 😈

obelix
Member
Medlem
1038929
May 5, 2006 - 6:15 pm
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote: [quote=Joni^][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Joni^]Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.

Mvh

det går inte att ordna en insamling, så man kan ordna detta? laugh

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 194
Currently Browsing this Page:
5 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL