February 12, 2002
obelix wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Jag är ju inte helt nyfödd bla bla bla yada yada...
där lurade du mig med flera här inne... :-k
Isf är du jävligt mycket trögare än jag trodde och de vill inte säga lite... Men jag skulle nog inte dra in någon annan än digsjälv i det antagandet för tror nog de flesta andra lagt märket till att jag varit registrerad här sedan början av 2002 vilket medför att jag är minst 4 år.. Haha så jävla korkad!!
July 10, 2003
Hade det varit en någorlunda skicklig boxade så hade du inte haft en chans, har du sett amatörboxning nån gång? dom är hur skickliga som helst på att parera slag, sen slår dom snabbt som fan, deras kombitioner skulle du förmodligen inte hinna med. och jag tror att han tål mer smällar än du dessutom.
July 10, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Men asså det senaste jag skrev om räckvidden. Tror du inte vår betydligt längre räckvidd skulle ge oss ett stort övertag mot nån på 160? Menar min arm är ju ca 80cm hanns armar i proportion kanske 65cm ,borde ju med lite vevande kunna hålla han borta?
Har du sett Mike Tyson in action? han är (var) alltid kortare än sina motståndare, dvs kortare räckvidd, så det spelar nog inte så stor roll om du når längre.
March 12, 2006
SoulBurn wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men asså det senaste jag skrev om räckvidden. Tror du inte vår betydligt längre räckvidd skulle ge oss ett stort övertag mot nån på 160? Menar min arm är ju ca 80cm hanns armar i proportion kanske 65cm ,borde ju med lite vevande kunna hålla han borta?
Har du sett Mike Tyson in action? han är (var) alltid kortare än sina motståndare, dvs kortare räckvidd, så det spelar nog inte så stor roll om du når längre.
sen försökte han med comeback och då blev han förnedrad
blejf wrote: [quote=SoulBurn][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men asså det senaste jag skrev om räckvidden. Tror du inte vår betydligt längre räckvidd skulle ge oss ett stort övertag mot nån på 160? Menar min arm är ju ca 80cm hanns armar i proportion kanske 65cm ,borde ju med lite vevande kunna hålla han borta?
Berodde nog på att armarna växt nån decimeter under fängelsetiden?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - Några TB HDD
Inte så flitig besökare på forum numera, intresset för hårdvara och datorer har minskat rejält. Mer om mej på min SD-kritiska blogg på: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
som flera har påpekat, är det en hyffsad boxare, och om man kör enligt reglerna så är chansen liten, du ska ha en förbenad tur i sånt fall.
om det inte är enligt reglerna, då är chanserna större för dig att vinna än innan.
Dessutom så hade du väl några innanför västen när du sparrades mot hon som tränada thai?
Då är man mer avslappnad än vad man skulle vara nykter, och det kan hjälpa till.
December 11, 2002
Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.
Mvh
*edit* trodde du vägde mer, ok 19kg under *edit*
February 12, 2002
Joni^ wrote: Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.
Mvh
Skulle du kunna komma till skellefteå för "min skull"? 😀
Tror du de skulle tillåta det på boxningsklubben här? Nästan så jag är sugen, kan du kolla upp om det går å om de tillåter de får vi se.
July 10, 2003
ilg@dd wrote: [quote=blejf][quote=SoulBurn][quote=-=*ThE_cRoW*=-]Men asså det senaste jag skrev om räckvidden. Tror du inte vår betydligt längre räckvidd skulle ge oss ett stort övertag mot nån på 160? Menar min arm är ju ca 80cm hanns armar i proportion kanske 65cm ,borde ju med lite vevande kunna hålla han borta?
Ja, 20 år efter han var på topp.
Berodde nog på att armarna växt nån decimeter under fängelsetiden?
Han tog tillbaks världsmästartiteln efter fängelsevistelesen också 😉
December 11, 2002
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Joni^]Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.
Mvh
Tror du de skulle tillåta det på boxningsklubben här? Nästan så jag är sugen, kan du kolla upp om det går å om de tillåter de får vi se.
Oh herre jesus, bor då så lång upp! det är ju fan närmare för mig att åka till münchen. Jag är säker på att en boxningsklubb hade gått med på det. Får bara fundera över avståndet, det är en bit att åka...
September 12, 2001
Joni^ wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Joni^]Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.
Mvh
Oh herre jesus, bor då så lång upp! det är ju fan närmare för mig att åka till münchen. Jag är säker på att en boxningsklubb hade gått med på det. Får bara fundera över avståndet, det är en bit att åka...
Alltså, om du åker upp till Skellefteå för att ta en fajt med kråkis vill jag fasen bevittna detta.
Detta får bara inte missas. 😀
December 11, 2002
skiroy wrote: [quote=Joni^][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Joni^]Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.
Mvh
Alltså, om du åker upp till Skellefteå för att ta en fajt med kråkis vill jag fasen bevittna detta.
Ja eftersom det nu var så långt får jag ser hur jag har med tid osv att åka så långt. Men som sagt jag kommer gärna upp för du förtjänar stryk kråkan. Inget ont mot dig, men du ska få äta upp dina teorier 😈
January 12, 2004
skiroy wrote: [quote=Joni^][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Joni^]Om du vill så kan du och jag ta en runda kråkan. Jag är welter klass på 66kg, det är 22kg under dig. Vi kan ta en boxnings lokal nära dig så slipper du till och med att flytta på dig. Detta får dock ske på villkoret att du sedan postar bilderna på NH där du förlorar och förklarar exakt hur mycket stryk du fick.
Mvh
det går inte att ordna en insamling, så man kan ordna detta?
5 Guest(s)