March 10, 2002
Alltså, du vill inte spela med massa svenskar. 😉 Men annars är nog Tain det nätverket med mest svenskar, expekt, parbet.
Bonusar är lättast att cleara på prima nätverket. Om man nu inte hade tänkt sätta in sådär väldigt mycket. Där kan du få upp till $100 i bonus. Och är ganska säker på att det är en 100%. Så du sätter in $100 och spelar 500 raked hands. Sen får du bonusen.
Det är inte på många siter man får bonusen direkt när man sätter in. Men på pacific poker får du. Tror det är 25% upp till $100. Men deras klient är ganska kass, men det är även spelarna. >_< Men jag hade börjat köra på bet365. Du kan ju även kolla in http://www.bonuswhores.com
May 17, 2003
September 23, 2002
Vad du än gör, INGA PENGAR till Expekt. Deras nya nätverk/klient funkar inte alls bra. Ruskigt med buggar.
Full Tilt Poker erbjuder $600 @ 100% match
http://www.fulltiltpoker.com
Det finns mer.
PM mig om du vill börja på Partypoker.com
Jag förstår inte varför man vill lira mot svenskar/skandinaver, dem är ju "bäst" och därmed svårast att möta.
Jag rekommenderar Partypoker.com av ett par anledningar:
Nätter/Tidig morgon(svensk tid) är det riktigt hög fisknivå, ändå upp till $5-10FL och en bra bit upp på NL. Även Sit `N Go är fiskig 🙂
Du kan lätt plocka ut dina pengar, sätt in med VISA och du får in pengar direkt till samma VISA, tar högst fyra bankdagar.
Det är dessutom skattefritt.
Man måste också ställa frågan, vad ska du spela för typ av poker ? Finns ju allt möjligt, Hold em, 7 card stud, 5-hands etc och ska du spela Cash games eller turneringar ?
November 21, 2005
February 12, 2002
Eller om du tänkt börja spela på capbet så kan vi kanske komma överrens om lite rakeback till dig. 😉 De har en sida på svenska, de går kontakta och prata på svenska med.
Det går att ta ut pengarna direkt till ditt bankonto med 24 timmars överföringstid. De har väldigt stor variation av spel och nivår på spelen så det går att hitta det som passar dig beroende på hur mycket du är beredd att satsa. De har en vip poäng system som ger dig bonus ju mer du spelar och 30% insättningsbonus.
Om du använder länken nedan så syns det att jag har refererat dig, varav jag kan erbjuda dig rakeback procent på det du obligatoriskt betalar i en hand för att vara med om potten. (all internet poker har rakar)
http://www.capbet.com/Signup.a.....de=gkoss47
March 10, 2002
Falcon wrote: Vad du än gör, INGA PENGAR till Expekt. Deras nya nätverk/klient funkar inte alls bra. Ruskigt med buggar.
Full Tilt Poker erbjuder $600 @ 100% match
http://www.fulltiltpoker.com
Sen bryss det på vad man spelar för nivå också. Full Tilt's bonus är inte den enklaste att cleara.
September 23, 2002
Hauk wrote: Håll dig borta från Expekt.
Jag föreslår Sportingbet.com, där får du upp till 100USD när du spelat ett visst antal rakeade, oavsett hur mkt du sätter in. Knappt en svensk där dessutom!
(Du vill INTE spela med Svenskar...).
Håller med Hauk(och som jag skrev innan, lira _inte_ på Expekt), har lirat ett tag på sportingbet och det är rejält med fisk där som är lätta att läsa, man verkligen ser när dem försöker bluff köpa en pott 🙂
Och angående bonusen, efter 100 raked hands får du $30 efter ytterligare 500 raked får du resterande $70.
September 23, 2002
Lite OT: Ibland är det kul att fiska själv, snubben som höjer, artis30, har hållt på och höjt hela tiden, så nu tänkte jag sätta han på plats om jag träffar 🙂
Sportingbet äger, har plussat $160 på en timme liksom 😀
Hand #186954130 at table: Table TH 1054
Started: Thu Jan 26 00:10:32 2006
Ingen is at seat 1 with 39.22
harpagon1 is at seat 2 with 0.00
Falcy is at seat 3 with 156.40
artis30 is at seat 4 with 27.50
herra_huu is at seat 5 with 148.95
herra_huu posts the large blind 1.00
artis30 posts the small blind 0.50
artis30: --, --
herra_huu: --, --
Ingen: --, --
Falcy: 10c, Js
Pre-flop:
Ingen: Call 1.00
Falcy: Call 1.00
artis30: Raise 5.00
herra_huu: Fold
Ingen: Call 5.00
Falcy: Call 5.00
Flop (Board: 8d, 7c, 3h):
artis30: Bet 10.00
Ingen: Call 10.00
Falcy: Call 10.00
Turn (Board: 8d, 7c, 3h, Ac):
artis30: Check
Ingen: Check
Falcy: Check
River (Board: 8d, 7c, 3h, Ac, 9h):
artis30: All in
Ingen: Call 13.00
Falcy: Raise 54.00
Ingen: Fold
Showdown:
Falcy shows: 10c, Js (Jack high straight)
artis30 shows: 7s, 9s (two pair, Nines and Sevens)
Mainpot:
Falcy wins the pot of 82.00 with Jack high straight
(3.00 rake were taken for this hand)
1 Guest(s)