July 27, 2002
wtf.. jag låg i badet.. och plötsligt började det tjuta utav helvete och så kom jag in i rummet så brann det i papperskorgen.. jag tog den kvickt och gick till badrummet ( som ligger nära ) och dödade elden med effektivt vatten 🙂
Det enda jag kunda tänka mig som starta elden är ett förstornings glas som ligger vid fönstret ( solen lös på den ).. kan det börja brinna då?
Finns inget annat sätt typ.. :cy:
December 31, 2001
Callister wrote: wtf.. jag låg i badet.. och plötsligt började det tjuta utav h*****e och så kom jag in i rummet så brann det i papperskorgen.. jag tog den kvickt och gick till badrummet ( som ligger nära ) och dödade elden med effektivt vatten 🙂
Det enda jag kunda tänka mig som starta elden är ett förstornings glas som ligger vid fönstret ( solen lös på den ).. kan det börja brinna då?
Finns inget annat sätt typ.. :cy:
Varje gång du skriver någor inlägg så handlar det om att du har råkat ur för något. Vi borde göra en film om dig som baserar sig på fianldestination filmerna. De verkar ha ungefär den samma tur som du har, fast du är ju inte död än så du försöker fortfarande lura döden antar ja ?
December 21, 2003
kan vara förstorning glaset, lr en farlig trollkarl som lever uppe i bergen och har länge väntat att tända eld på ditt hus, han har länge funderat, men ack så har alla orcher varit ivägen för hans planer, han hade ingen hjälp, så han började smyga ner till dig, och som tur var så märkte inte orcherna han, till slut kom han fram och kastade en fireball mot ditt hus. Men han var så sliten från sin färd så hans koncentration var låg så det blev en liten fireball som tände eld på paperskorgen. Sen flydde han och misslyckades med sitt livs uppdrag. Fan jag måste tagga ner på min fantasi och sluta spela så mycket rpg spel. 😀
1 Guest(s)