January 11, 2002
Å FY SATAN va bra... 🙂
fan jag trodde jag hade problem och sådär i slutet av gymnasiet.. sen träffade jag en tjej som hade RIKTIGA problem (modell knarkande farsa, morsa som va alkolist osv osv).. o plötsligt insåg man att jag inte alls hade problem, det var liksom bara skitsaker som man tyckte var jobbiga!! Gäller bara att få lite perspektiv på saker o ting.
Nu efteråt har jag fan blivit allergisk mot alla som säger att de har problem o ÅÅÅ DET ÄR SÅ SYND OM MIG.. visst det finns de som har riktiga problem men dom går oftast inte runt o lipar inför alla andra om det.
February 22, 2003
Farbror wrote: [quote=Smirnoff]ehh, de är bara en bunt bortskämda kommunister....
Vad har kommunister med att folk är bortskämda(och deppar föringetting) att göra ?
🙄
Han menar såna där överklasskommunister med rika päron och så vill dom små ungdomarna göra revolt mot päronen och blir "kommunister" som vill få bort klass-samhället och så vidare..... 😛
January 12, 2004
[PITA wrote: Neo]Å FY f*n va bra... 🙂
fan jag trodde jag hade problem och sådär i slutet av gymnasiet.. sen träffade jag en tjej som hade RIKTIGA problem (modell knarkande farsa, morsa som va alkolist osv osv).. o plötsligt insåg man att jag inte alls hade problem, det var liksom bara skitsaker som man tyckte var jobbiga!! Gäller bara att få lite perspektiv på saker o ting.
Nu efteråt har jag fan blivit allergisk mot alla som säger att de har problem o ÅÅÅ DET ÄR SÅ SYND OM MIG.. visst det finns de som har riktiga problem men dom går oftast inte runt o lipar inför alla andra om det.
Grattis till ditt uppvaknande...
men glöm inte för den delen bort att det du kan anse jobbigt, kan vara en baggis för andra och vice versa
jag har bekanta som har haft en tuff uppväxt som jag vet skulle knäcka mig, men dom har sagt att om dom hade min uppväxt så hade dom inte klarat sig.
3 Guest(s)