January 21, 2003
Har tränat nu i Ca: 5 år. Nu har man börjat bli less på att träna 2-3 gånger i veckan. Finns ju så mycket annat roligt man vill göra. Och man har ju ändå ingen större nytta av att ha stark kropp. Iofs självförsvar är ju alltid bra. Lika bra att sluta med all träning, då har man mer tid för allt annat. Bara det att det är svårt att sluta när man hållit på så länge. Vad göra?
January 4, 2003
Om du slutar tränna så kommer du att känna dig seg/orka mindre. Så länge du inte gör nått annat istället.
PS:Att tränna ger dig stryka, för självförsvar krävs teknik inte styrka. Kombinera din styrka med någon självförsvar så har du både teknik och styrka, vilket är det bästa man kan uppnå.
December 31, 2001
Har tränat i ca 3 år och har oxå tappat den glöd man hadde förr. Det var så himla mycket roligare att gå dit och lyfta skiten ur sig förr än vad det är nu.
Nu i sommarvärmen kanske jag tränar 1-2 gånger i veckan max. Ska se om man orkar dra igång när det blir lite svalare ut så man slipper känna att man avlider av värmen.
September 7, 2003
Zeth wrote: Har tränat nu i Ca: 5 år. Nu har man börjat bli less på att träna 2-3 gånger i veckan. Finns ju så mycket annat roligt man vill göra. Och man har ju ändå ingen större nytta av att ha stark kropp. Iofs självförsvar är ju alltid bra. Lika bra att sluta med all träning, då har man mer tid för allt annat. Bara det att det är svårt att sluta när man hållit på så länge. Vad göra?
Skitsnack, jag har tränat på olika vis minst 3 ggr i veckan sedan jag var 6, och jag har aldrig haft dålig hälsa. Men vill du bli en fet äckelklump som sitter inne hela dagarna så lås dörren och beställ cola från internet
April 13, 2004
.doedels wrote: [quote=Zeth]Har tränat nu i Ca: 5 år. Nu har man börjat bli less på att träna 2-3 gånger i veckan. Finns ju så mycket annat roligt man vill göra. Och man har ju ändå ingen större nytta av att ha stark kropp. Iofs självförsvar är ju alltid bra. Lika bra att sluta med all träning, då har man mer tid för allt annat. Bara det att det är svårt att sluta när man hållit på så länge. Vad göra?
Skitsnack, jag har tränat på olika vis minst 3 ggr i veckan sedan jag var 6, och jag har aldrig haft dålig hälsa. Men vill du bli en fet äckelklump som sitter inne hela dagarna så lås dörren och beställ cola från internet
Vad är det med dig då?
För att han slutar träna så blir han en "fet äckelklump", han kanske inte känner för att träna mera nu, men kanske tar upp det sedan igen. 😕
Om jag vart i dina stövlar, så hade jag antingen gått ner till att träna ca 1 gång i veckan. Eller avstå helt i ett par veckor så kanske du tycker det är roligare sedan igen.
Lycka till. 🙂
1 Guest(s)