February 10, 2004
.doedels wrote: [quote=Callister][quote=Starscream]Det är ju kul o träna....
Speciellt efteråt. 😀
Biologisk förklaring: när man motionerar frisläpps enfordiner i hjärnan som skapar välbefinnande.
:bgrin:
Japp, efteråt i dushen hähähä
Hahaha 😉
Jag slutade min handboll & innebandy för ett par år sedan.. har inte gjort ett jota efter det.. förutom å spela moderatbandy på sommrarna 😉
håller med dom andra, sluta träna ett tag eller dra ner på passen lite 😛
good luck!
/Adde
July 19, 2001
Callister wrote: [quote=Starscream]Det är ju kul o träna....
Speciellt efteråt. 😀
Biologisk förklaring: när man motionerar frisläpps enfordiner i hjärnan som skapar välbefinnande.
Enfordiner, det var något nytt..
Börja med någon kampsport där du kan ha nytta av den extra styrkan.
January 21, 2003
.doedels wrote: [quote=Zeth]Har tränat nu i Ca: 5 år. Nu har man börjat bli less på att träna 2-3 gånger i veckan. Finns ju så mycket annat roligt man vill göra. Och man har ju ändå ingen större nytta av att ha stark kropp. Iofs självförsvar är ju alltid bra. Lika bra att sluta med all träning, då har man mer tid för allt annat. Bara det att det är svårt att sluta när man hållit på så länge. Vad göra?
Skitsnack, jag har tränat på olika vis minst 3 ggr i veckan sedan jag var 6, och jag har aldrig haft dålig hälsa. Men vill du bli en fet äckelklump som sitter inne hela dagarna så lås dörren och beställ cola från internet
Fet äckelklump ifall man slutar träna? Då vågar jag verkligen inte sluta träna. Så du har tränat på olika vis ända sen du var 6. Har du tränat på att borsta tänderna, eller?
July 27, 2002
HELIX wrote: [quote=Callister][quote=Starscream]Det är ju kul o träna....
Speciellt efteråt. 😀
Enfordiner, det var något nytt..
Börja med någon kampsport där du kan ha nytta av den extra styrkan.
Det är felstavat, kommer inte på rätta stavningen men så är det iaf. 😛
July 27, 2002
Smirnoff wrote: Callister: du syftade väl på Endorfin? som stimulerar kroppen, eller snarare sagt kroppens eget belöningsystem.
Finsn det i tablett form? annars skulle vara riktigt roligt att leva.
Japp, det finns säkert massa fler saker som påverkar ens pyske positivt med träningen, dock är ju det med Endorfin biologiskt sett. Man kan ju t.ex bli stolt över sig själv för man tränat osv, då är det en annan sorts psykisk belöning, om ni förstår. 😀
March 14, 2004
Zeth wrote: [quote=.doedels][quote=Zeth]Har tränat nu i Ca: 5 år. Nu har man börjat bli less på att träna 2-3 gånger i veckan. Finns ju så mycket annat roligt man vill göra. Och man har ju ändå ingen större nytta av att ha stark kropp. Iofs självförsvar är ju alltid bra. Lika bra att sluta med all träning, då har man mer tid för allt annat. Bara det att det är svårt att sluta när man hållit på så länge. Vad göra?
Skitsnack, jag har tränat på olika vis minst 3 ggr i veckan sedan jag var 6, och jag har aldrig haft dålig hälsa. Men vill du bli en fet äckelklump som sitter inne hela dagarna så lås dörren och beställ cola från internet
Fet äckelklump ifall man slutar träna? Då vågar jag verkligen inte sluta träna. Så du har tränat på olika vis ända sen du var 6. Har du tränat på att borsta tänderna, eller?
Dum eller? Jag har spelade fotboll när jag var 5-12, räknas inte det som träning ?
October 24, 2002
skiroy wrote: [quote=bjorne]Gör något nytt inom träningen, börja köra lite mer cardio, extrem deffa så du ser ut som ett riktigt steroidsvin, börja en prohormon-kur ja alternativen är många.
Eller så kör drogliberalen med kommentaren "testa anabola steroider" . 🙄
Prohormoner behöver varken vara olagligt, farligt eller speciellt dyrt.
October 24, 2002
skiroy wrote: [quote=bjorne]så du ser ut som ett riktigt steroidsvin
Med en sådan kommentar så säger det allt.
När du deffar så förbränner du underhudsfett, förbränner du väldigt stor del av underhudsfettet så syns musklerna väldigt tydligt. Dvs det ser ut som du är mycket mer muskulös än du är. Eftersom han har tränat i fem år lär han vara ganska stor redan, så det lär poppa upp i folks huvuden att han tagit steroider.
Inget omoraliskt där inte 🙂
EDIT: trötthet 🙂
October 24, 2002
Zeth wrote: Bör nog tillägga att jag inte tränar bodybuilding. Tränar olika kampsportstilar dock mest BJJ. Undrar hur en steroidsvin ser ut? 😕
Hitta ingen riktigt bra bild, men denna får duga: http://fortifiediron.net/galle.....comp22.jpg
3 Guest(s)