July 27, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Callister: Hur stor erfarenhet har du av steroider? Låter som du tagit åt dig väldigt mycket ryktesvägen...
Jag har inga egna erfarenheter utan det har jag läst om, förutom att en 3 år äldre klasskamrat använt steroider. De jag skriver är ju bara vissa saker av det som händer, men det är ju allmänt känt att man får t.ex tjejpattar efter man har använt steroider om man slutar träna.
October 24, 2002
Callister wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Callister: Hur stor erfarenhet har du av steroider? Låter som du tagit åt dig väldigt mycket ryktesvägen...
Jag har inga egna erfarenheter utan det har jag läst om, förutom att en 3 år äldre klasskamrat använt steroider. De jag skriver är ju bara vissa saker av det som händer, men det är ju allmänt känt att man får t.ex tjejpattar efter man har använt steroider om man slutar träna.
"Allmänt känt", folk tror, det är inte känt.
Hade ni vetat i vilken omfattning steroider brukas så hade ni förståt att läget var helt annorlunda.
May 23, 2002
Callister wrote: När man slutar använda steroiderna får man väldigt otrevliga men, under träningen funkar det säkert. Men du sliter ut hjärtat som f*n och när du slutar träningen har du överflöd av kvinnliga hormoner, fundera ut resten själv..
1. "När man slutar använda steroiderna får man väldigt otrevliga men"
Du behöver inte få några men alls, käka clomid efter så får man behålla en hel del, samt att din egen testo produktion kommer igång.
2. "Men du sliter ut hjärtat som f*n"
S.k. Oxhjärta är en väldigt ovanlig biverkning som nästan alltid resulterar ur felaktig användning.
3. "när du slutar träningen har du överflöd av kvinnliga hormoner"
Långt ifrån alla steroider aromatiserar, och gör det de så finns det flera preparat för att motverka det...
Slutsats; allt är farligt om det används fel. Gör du rätt så behöver du inte få några biverkningar alls...
March 15, 2002
Callister wrote: [quote=Starscream]Det är ju kul o träna....
Speciellt efteråt. 😀
Biologisk förklaring: när man motionerar frisläpps enfordiner i hjärnan som skapar välbefinnande.
:bgrin:
Personligen så tycker jag det är lika skönt att träna även under själv träningen, finns ingenting som är så härligt att ge sig ut och springa. 😉
July 27, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Callister]När man slutar använda steroiderna får man väldigt otrevliga men, under träningen funkar det säkert. Men du sliter ut hjärtat som f*n och när du slutar träningen har du överflöd av kvinnliga hormoner, fundera ut resten själv..
1. "När man slutar använda steroiderna får man väldigt otrevliga men"
Du behöver inte få några men alls, käka clomid efter så får man behålla en hel del, samt att din egen testo produktion kommer igång.
2. "Men du sliter ut hjärtat som f*n"
S.k. Oxhjärta är en väldigt ovanlig biverkning som nästan alltid resulterar ur felaktig användning.
3. "när du slutar träningen har du överflöd av kvinnliga hormoner"
Långt ifrån alla steroider aromatiserar, och gör det de så finns det flera preparat för att motverka det...
Slutsats; allt är farligt om det används fel. Gör du rätt så behöver du inte få några biverkningar alls...
Du har iofs rätt här, visst kan man göra rätt, problemet är att 9/10 inte gör rätt. Om man nu kan göra rätt genom att ta droger och bygga upp sin kropp. 😛
July 14, 2003
Man tränar väl för att må bättre, inte för att tillföra gifter i kroppen? Tränar du för mycket så är ju det skadligt också, jämför skadeverkningarna för idrottande människor med personer på en mer motionerande nivå.
Men, men, många steroidmissbrukare blir impotenta, så jag antar att Darwin Wins Again!!!!! =)
"Men jag har skiten under kontroll grabben, jag tar aldrig mer än jag klarar av..."... så säger väl alla jävla pundare medans dom fortfarande röker gräs, men tyvär så kan man inte se in i framtiden och säga att man har saker och ting under kontroll. Det finns inget kontrollerat intag av anabolas. Det är ett gift, punkt slut.
May 17, 2004
aldrig onödigt att träna, några kamratet till mig bad mig igår att följa med och köra lite jogging, okey tänkte man då fast man viste att konditionen skulle vara ganska dålig då man knappt gjort något för att hålla konditionen igång på ca 3 månader. det gick okey måste jag säjja, 2 km gick bra sen ville de köra lite fys och sen körde man 2 km igen. jobbigt för den försämrade konditionen men vi har tänkt göra samma sak i några veckor och 2 ggr om varje. kan bli bra i längden.
det är aldrig bra att sluta träna
October 24, 2002
Callister wrote: Mm det är ganska vanligt att folk som styrketränar för mycket får förkylningar ganska lätt, immunförsvaret blir försvagat om man tränar för mycket och käkar för lite, ganska vanligt med nya styrketränare kanske. 😀
Det är nog det vanligaste felet folk gör, de äter inte tillräckligt. Ska man bygga muskler så ska man gärna få i sig åtminstånde 100g protein om dagen, vilket en väldans massor absolut inte få.
desdecado wrote: "Men jag har skiten under kontroll grabben, jag tar aldrig mer än jag klarar av..."... så säger väl alla j**la pundare medans dom fortfarande röker gräs, men tyvär så kan man inte se in i framtiden och säga att man har saker och ting under kontroll. Det finns inget kontrollerat intag av anabolas. Det är ett gift, punkt slut.
Skriver som jag skrev i en annan tråd.
Ifall jag frågar dig ifall du har problem med att skluta sitta vid datorn, dvs att du missbrukare datorn. Då kan du inte svara nej på frågan, för då är du en missbrukare som nekar till sitt missbruk, right?
5 Guest(s)