Bortkastad tid att träna|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Bortkastad tid att träna
[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1705
sp_UserOfflineSmall Offline
699508
August 19, 2004 - 9:56 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister: Hur stor erfarenhet har du av steroider? Låter som du tagit åt dig väldigt mycket ryktesvägen...

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
699514
August 19, 2004 - 9:59 pm
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan]Callister: Hur stor erfarenhet har du av steroider? Låter som du tagit åt dig väldigt mycket ryktesvägen...

Jag har inga egna erfarenheter utan det har jag läst om, förutom att en 3 år äldre klasskamrat använt steroider. De jag skriver är ju bara vissa saker av det som händer, men det är ju allmänt känt att man får t.ex tjejpattar efter man har använt steroider om man slutar träna.

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1644
699529
August 19, 2004 - 10:09 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: [quote=[Gamepredator] Sulan]Callister: Hur stor erfarenhet har du av steroider? Låter som du tagit åt dig väldigt mycket ryktesvägen...

Jag har inga egna erfarenheter utan det har jag läst om, förutom att en 3 år äldre klasskamrat använt steroider. De jag skriver är ju bara vissa saker av det som händer, men det är ju allmänt känt att man får t.ex tjejpattar efter man har använt steroider om man slutar träna.

"Allmänt känt", folk tror, det är inte känt.

Hade ni vetat i vilken omfattning steroider brukas så hade ni förståt att läget var helt annorlunda.

xRaY
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 918
699553
August 19, 2004 - 10:27 pm
sp_Permalink sp_Print

träna hemma är skit bra de =)

2good4u
It’s a first time for everybody
Medlem
Forum Posts: 5
699604
August 19, 2004 - 11:25 pm
sp_Permalink sp_Print

OMFG vad intelligenta svar som skrivs.

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
699661
August 20, 2004 - 7:43 am
sp_Permalink sp_Print

2good4u wrote: OMFG vad intelligenta svar som skrivs.

Och ditt inlägg toppar listan 🙂

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
699863
August 20, 2004 - 1:54 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: När man slutar använda steroiderna får man väldigt otrevliga men, under träningen funkar det säkert. Men du sliter ut hjärtat som f*n och när du slutar träningen har du överflöd av kvinnliga hormoner, fundera ut resten själv..

1. "När man slutar använda steroiderna får man väldigt otrevliga men"

Du behöver inte få några men alls, käka clomid efter så får man behålla en hel del, samt att din egen testo produktion kommer igång.

2. "Men du sliter ut hjärtat som f*n"

S.k. Oxhjärta är en väldigt ovanlig biverkning som nästan alltid resulterar ur felaktig användning.

3. "när du slutar träningen har du överflöd av kvinnliga hormoner"

Långt ifrån alla steroider aromatiserar, och gör det de så finns det flera preparat för att motverka det...

Slutsats; allt är farligt om det används fel. Gör du rätt så behöver du inte få några biverkningar alls...

Fredrik Håkansson
Member
Medlem
Forum Posts: 8296
699873
August 20, 2004 - 2:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: [quote=Starscream]Det är ju kul o träna....

Speciellt efteråt. 😀
Biologisk förklaring: när man motionerar frisläpps enfordiner i hjärnan som skapar välbefinnande.
:bgrin:

Det där har jag aldrig märkt av...

spazz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1101
699876
August 20, 2004 - 2:13 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: [quote=Starscream]Det är ju kul o träna....

Speciellt efteråt. 😀
Biologisk förklaring: när man motionerar frisläpps enfordiner i hjärnan som skapar välbefinnande.
:bgrin:

Personligen så tycker jag det är lika skönt att träna även under själv träningen, finns ingenting som är så härligt att ge sig ut och springa. 😉

Callister
Member
Medlem
699887
August 20, 2004 - 2:25 pm
sp_Permalink sp_Print

[Gamepredator wrote: Sulan][quote=Callister]När man slutar använda steroiderna får man väldigt otrevliga men, under träningen funkar det säkert. Men du sliter ut hjärtat som f*n och när du slutar träningen har du överflöd av kvinnliga hormoner, fundera ut resten själv..

1. "När man slutar använda steroiderna får man väldigt otrevliga men"

Du behöver inte få några men alls, käka clomid efter så får man behålla en hel del, samt att din egen testo produktion kommer igång.

2. "Men du sliter ut hjärtat som f*n"

S.k. Oxhjärta är en väldigt ovanlig biverkning som nästan alltid resulterar ur felaktig användning.

3. "när du slutar träningen har du överflöd av kvinnliga hormoner"

Långt ifrån alla steroider aromatiserar, och gör det de så finns det flera preparat för att motverka det...

Slutsats; allt är farligt om det används fel. Gör du rätt så behöver du inte få några biverkningar alls...

Du har iofs rätt här, visst kan man göra rätt, problemet är att 9/10 inte gör rätt. Om man nu kan göra rätt genom att ta droger och bygga upp sin kropp. 😛

[Gamepredator] Sulan
Kommer du hit ofta?
Medlem
700302
August 20, 2004 - 10:52 pm
sp_Permalink sp_Print

Är själv öppen för steroider. Nötter som ger sig på skiten utan att kunna nåt får skylla sig själva helt enkelt..

pcw
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 853
700384
August 21, 2004 - 8:56 am
sp_Permalink sp_Print

Tiden är bara bortkastad om du anser själv att den är det.

Träna i allmänhet gör man för att må bra och hålla sin vikt och form. Om du känner att du kan åstadkomma detta utan att träna så gör det då.

Svårare än så är det inte.

Grayfox
Member
Medlem
Forum Posts: 2819
700434
August 21, 2004 - 10:57 am
sp_Permalink sp_Print

Never give up Never surrander.

Callister
Member
Medlem
700439
August 21, 2004 - 10:59 am
sp_Permalink sp_Print

Håller med pcw där..

desdecado
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 700
700719
August 21, 2004 - 4:45 pm
sp_Permalink sp_Print

Man tränar väl för att må bättre, inte för att tillföra gifter i kroppen? Tränar du för mycket så är ju det skadligt också, jämför skadeverkningarna för idrottande människor med personer på en mer motionerande nivå.

Men, men, många steroidmissbrukare blir impotenta, så jag antar att Darwin Wins Again!!!!! =)

"Men jag har skiten under kontroll grabben, jag tar aldrig mer än jag klarar av..."... så säger väl alla jävla pundare medans dom fortfarande röker gräs, men tyvär så kan man inte se in i framtiden och säga att man har saker och ting under kontroll. Det finns inget kontrollerat intag av anabolas. Det är ett gift, punkt slut.

Callister
Member
Medlem
701118
August 22, 2004 - 10:51 am
sp_Permalink sp_Print

Mm det är ganska vanligt att folk som styrketränar för mycket får förkylningar ganska lätt, immunförsvaret blir försvagat om man tränar för mycket och käkar för lite, ganska vanligt med nya styrketränare kanske. 😀

Vitamin-C
Member
Medlem
Forum Posts: 3083
701142
August 22, 2004 - 11:13 am
sp_Permalink sp_Print

aldrig onödigt att träna, några kamratet till mig bad mig igår att följa med och köra lite jogging, okey tänkte man då fast man viste att konditionen skulle vara ganska dålig då man knappt gjort något för att hålla konditionen igång på ca 3 månader. det gick okey måste jag säjja, 2 km gick bra sen ville de köra lite fys och sen körde man 2 km igen. jobbigt för den försämrade konditionen men vi har tänkt göra samma sak i några veckor och 2 ggr om varje. kan bli bra i längden.

det är aldrig bra att sluta träna

snyde
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1928
701199
August 22, 2004 - 12:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Har inte haft tid att träna på hela sommaren, tänkte komma igång nu igen. Visserligen har jag jobbat på ett lager och lyft grejer och sprungit fram och tillbaka, men det lär ju knappast ha gjort något. Slår vad om att man är tillbaka på nybörjarstadiet igen. :/

Deuterium
Kommer du hit ofta?
Medlem
701212
August 22, 2004 - 12:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Mm det är ganska vanligt att folk som styrketränar för mycket får förkylningar ganska lätt, immunförsvaret blir försvagat om man tränar för mycket och käkar för lite, ganska vanligt med nya styrketränare kanske. 😀

Det är nog det vanligaste felet folk gör, de äter inte tillräckligt. Ska man bygga muskler så ska man gärna få i sig åtminstånde 100g protein om dagen, vilket en väldans massor absolut inte få.

desdecado wrote: "Men jag har skiten under kontroll grabben, jag tar aldrig mer än jag klarar av..."... så säger väl alla j**la pundare medans dom fortfarande röker gräs, men tyvär så kan man inte se in i framtiden och säga att man har saker och ting under kontroll. Det finns inget kontrollerat intag av anabolas. Det är ett gift, punkt slut.

Skriver som jag skrev i en annan tråd.

Ifall jag frågar dig ifall du har problem med att skluta sitta vid datorn, dvs att du missbrukare datorn. Då kan du inte svara nej på frågan, för då är du en missbrukare som nekar till sitt missbruk, right?

Callister
Member
Medlem
701220
August 22, 2004 - 12:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Styrketräningen handlar om mycket mer än att äta 100 gram protein om dagen, helst ska man ju äta 2-3gram per kg (kroppsvikt) men det är en annan historia, det är en hel vetenskap. 😀

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 283
Currently Browsing this Page:
5 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL