July 14, 2003
bjorne wrote: [quote=Callister]Mm det är ganska vanligt att folk som styrketränar för mycket får förkylningar ganska lätt, immunförsvaret blir försvagat om man tränar för mycket och käkar för lite, ganska vanligt med nya styrketränare kanske. 😀
Det är nog det vanligaste felet folk gör, de äter inte tillräckligt. Ska man bygga muskler så ska man gärna få i sig åtminstånde 100g protein om dagen, vilket en väldans massor absolut inte få.
desdecado wrote: "Men jag har skiten under kontroll grabben, jag tar aldrig mer än jag klarar av..."... så säger väl alla j**la pundare medans dom fortfarande röker gräs, men tyvär så kan man inte se in i framtiden och säga att man har saker och ting under kontroll. Det finns inget kontrollerat intag av anabolas. Det är ett gift, punkt slut.
Skriver som jag skrev i en annan tråd.
Ifall jag frågar dig ifall du har problem med att skluta sitta vid datorn, dvs att du missbrukare datorn. Då kan du inte svara nej på frågan, för då är du en missbrukare som nekar till sitt missbruk, right?
Saken jag försökte föra fram men tydligen misslyckades med var att anabolas GER resultat, synliga och snabba. Säg inte att man nöjjer sig med "lite" när det går så bra. Hur många sliter sig från spelbordet när man vinner mycket?
Grejjen är ju den att man inte *vet* om man har saker och ting under kontroll, det är en motsägelse då anabola preparat faktiskt påverkar hjärnan och dess beteende på olika sätt.
2 Guest(s)