October 8, 2001
http://www.idg.se/ArticlePages.....62.dbp.asp
Nu höjjer dom priset på gammla kunder till 399´.
February 6, 2002
😥 Mmm... Men det är ju bara att acceptera för oss som har dom som leverantör.. Jag sa innan att 400:-, där går nog min gräns vad jag beredd att betala per månad för motsvarande hastighet (telias priser contra hastighet etc. ska vi inte ens tala om).
- ¤ Vad skulle alternativet vara till BoStream? Nån som har nåt klokt förslag?.
June 25, 2002
Ja, så länge man inte har tillgång till att skaffa BBB så är ju Bostream helt klart det bästa alternativet.
Men tycker allt att 400 kr är liiite väl mycket. Även om man jämför med vad det kostar med vanligt modem. Så tycker jag att det är dyrt, allra helst som man måste betala kvartalsvis!!! Blir ju en hel del pengar då... :burn:
February 6, 2002
Hörde även av nån här på forumet som hade lite interna kontakter eller nåt sånt, som sa att BoStream skulle starta ett altenativ till dagens 2.4 (5)MBit, till typ 0.75 eller nåt sånt, som skulle bli lite billigare. Nån som känner till nåt mer om det...
😮 Räkning på 3500:-....hmm...ja det är lite saftigt..hehe
June 29, 2002
Subliminalaura wrote: Hörde även av nån här på forumet som hade lite interna kontakter eller nåt sånt, som sa att BoStream skulle starta ett altenativ till dagens 2.4 (5)MBit, till typ 0.75 eller nåt sånt, som skulle bli lite billigare. Nån som känner till nåt mer om det...
Jo jag har hört det oxå..att det typ ska bli en alternativt abb. vi får se vad som händer..
Har även hört det om telia oxå..
2 Guest(s)