September 11, 2002
jag letar efter låten där david bowie har på sig ett par fruktansvärt snuskiga läderbyxor uppknutna med ett skärp i armhålorna i musikvideon. trodde det var "dancing in the street" men där hade han ett par nästan lika gräsliga byxor men de var i brun frotté eller nåt liknande. nån som har en aning vilken låt det kan röra sig om?
September 11, 2002
nej alltså byxorna är uppspända men ändå alldeles för stora, det är det som är gräsligt och jag tror pungen viftar runt lite hur som helst där inne.. de är gröna också tror jag och skiner mycket, typ insmorda med nått bögigt medel.
är det verkligen ingen som lagt märke till denna snuskvideo? den går på vh1 ibland.
November 16, 2002
Pim_ wrote: [quote=Metz][quote=Smirnoff]Loa du har skumma intressen...
Minst sagt kolla bara på avataren...........
Om man skall gå efter avataren...........så vill jag inte veta vad som rör sig i din hjärna när du går förbi en lekplats........
Hahahahaha klart du inte vill =P ,men jag vill inte veta vad loa tänker på när han ser en svettig olje insmord liten skär gris 😛
September 11, 2002
Metz wrote: [quote=Pim_][quote=Metz][quote=Smirnoff]Loa du har skumma intressen...
Minst sagt kolla bara på avataren...........
Om man skall gå efter avataren...........så vill jag inte veta vad som rör sig i din hjärna när du går förbi en lekplats........
Hahahahaha klart du inte vill =P ,men jag vill inte veta vad loa tänker på när han ser en svettig olje insmord liten skär gris 😛
mmm skulle smaka underbart med lite fava bönor och en fin chianti... :dead:
hmm bowies byxor jag söker kanske var från nån konsert ändå, men den gick på vh1 iaf.. och nej jag tycker inte om bowie :spy:
1 Guest(s)