November 29, 2001
ruski2 wrote: bara jag som tycker att det låter som bowling då Neo på 2an slängde en Smith-kopia på en hög andra Smith-kopior och på 3an då en bläckfisk lr vad det e, körde in i 3st APU? inga spoiler här va nu?
jepp
jag märkte inte det i 3an men i tvåan är det definitivt bowlongkäglor som låter
riktigt gay, jag tror att de tänkte att det skulle ge det hela ett humoristiskt inslag... men det ska fan inte va någon humor i de där scenerna...
August 13, 2002
Matrix Reloaded var inte direkt bra alls.
Den var stuntals riktigt bra, men ofta långtråkig. Inte blev det bättre att av man inte fick veta någonting under filmens gång.
Matrix Revolutions var inte heller speciellt bra.
Den bar mycket bättre än Reloaded, men den var också rätt långtåkig ibland. Framförallt när robotarna krigade i ca 30 minuter mitt i filmen, då höll jag på att dö. Däremot sista fighten i regnet var riktigt trevlig 🙂
June 9, 2003
October 11, 2002
GolZa wrote: Framförallt när robotarna krigade i ca 30 minuter mitt i filmen, då höll jag på att dö. Däremot sista fighten i regnet var riktigt trevlig 🙂
Håller inte med dig riktigt där.. det grymmaste var ju utan tvekan när robotarna anföll. Hade läst/sett trailers på den sista fighten i regnet och jag blev verkligen besviken på den, det skulle ju varit coolt om Neo hade börjat fightas mot alla, typ som han gjorde i 2an. Nu var det ju bara.. "jaha, de flyger och slår varandra och.. nu var det slut."
Njaee.. filmen var ingen höjdare direkt.. :arg:
February 25, 2003
Jiggly wrote: [quote=GolZa]Framförallt när robotarna krigade i ca 30 minuter mitt i filmen, då höll jag på att dö. Däremot sista fighten i regnet var riktigt trevlig 🙂
Håller inte med dig riktigt där.. det grymmaste var ju utan tvekan när robotarna anföll. Hade läst/sett trailers på den sista fighten i regnet och jag blev verkligen besviken på den, det skulle ju varit coolt om Neo hade börjat fightas mot alla, typ som han gjorde i 2an. Nu var det ju bara.. "jaha, de flyger och slår varandra och.. nu var det slut."
Njaee.. filmen var ingen höjdare direkt.. :arg:
jag gillade i 2an när neo slogs mot massor med det där järnröret ...det var nice
May 12, 2002
Aundrey wrote: Skall man få en riktig Matrix upplevelse skall man bara se 1:an. De andra två delarna förstör hela filmen, det vara så perfekt upplagt i 1:an att man efter filmens slut fick något att fundera över och själva göra upp en bild om hur det kunde gå.
Jag håller med dig. ettan var grym som fan. de andra två var inte alls i samma anda. i ettan var allting mystiskt och man fick inte veta så mycket. det var det som var så bra. hade varit bättre om de inte släppt några fler.
2 Guest(s)