May 10, 2002
GatriC wrote: [quote=gUrr][quote=Mathias]Butterfly effect
HÄller med, SÄg den igÄr och den vad grymt bra!
TÀnkte ocksÄ sÀga den, en av mina favorit filmer faktiskt.
Riktigt bra, jag gillar filmer som man inte fattar allt direkt pÄ. Jag kan passa pÄ att rekomendera Adaptation, den fastnade man riktigt i samtidigt som den i bar av pÄ nÄgot konstigt rymdÀventyr man trodde Butterfly Effect skulle göra ibland.
March 11, 2003
CoLiC wrote:
Förövrigt sÄ Àr vÀl en film man aldrig riktigt lessnar pÄ Hudson Hawk (PÄ svenskans kassa översÀttning: Höken Àr lös)Bruce Willis Àr grym!
Kom igen ny CoLiC! Det Àr nog hans sÀmsta film, och det kanske Àr upperbart med tanke pÄ vilken megaflopp den blev.
January 17, 2002
denstore wrote: [quote=CoLiC] Förövrigt sÄ Àr vÀl en film man aldrig riktigt lessnar pÄ Hudson Hawk (PÄ svenskans kassa översÀttning: Höken Àr lös)
Bruce Willis Àr grym!
Kom igen ny CoLiC! Det Àr nog hans sÀmsta film, och det kanske Àr upperbart med tanke pÄ vilken megaflopp den blev.
Det Ă€r en sĂ„ndĂ€r film man antingen Ălskar eller Hatar đ
Pulp Fiction dÄ?
May 10, 2002
CoLiC wrote: [quote=denstore][quote=CoLiC] Förövrigt sÄ Àr vÀl en film man aldrig riktigt lessnar pÄ Hudson Hawk (PÄ svenskans kassa översÀttning: Höken Àr lös)
Bruce Willis Àr grym!
Det Ă€r en sĂ„ndĂ€r film man antingen Ălskar eller Hatar đ
Pulp Fiction dÄ?
komigen det Àr ju som att prata tavlor och frÄga om Tanya Chalkins "Kiss" Àr bra eller inte :arg:
January 21, 2004
Pulp fiction.. tycker inte om den filmen egentligen, men Samuel L. Jacksons insats dĂ€r Ă€r helt enkelt strĂ„lande. Tror inte han har gjort nĂ„gon roll bĂ€ttre, enligt mig. sĂ„ den kan man kolla pĂ„ om man vill se honom đ
annars, The green mile. funkar alltid.. Varje gÄng grinar jag iaf.
December 15, 2002
det fick bli Dawn of the dead - directors cut đ Det var den första jag fick syn pĂ„ i affĂ€ren sĂ„ det var enklast att ta den...Det var en liten besvikelse, tyckte inte alls att samma kĂ€nsla som i de andra -Of the dead filmerna fanns med đ
Pulp Fiction Ă€r nog den bĂ€sta filmen jag sett annars, men jag kanske fĂ„r den i julklapp eller nĂ„t sĂ„ jag sparade mig lite đ
1 Guest(s)