July 17, 2002
HELIX wrote: Kan ni tipsa om några bra datorfilmer? Typ som Hackers: Operation Takedown, Wargames och Tron eller nåt..
Även mer lamer style filmer som Hackers och Swordfish 🙂
Jag har inte sett någon sådan film på jättelänge och jag är värkligen sugen 😛
Hmmz... Kanske är irrelevant, men "Hackers: Operation Takedown" existerar inte. Den heter enbart "Operation Takedown" och har ingenting med filmen "Hackers" (den med Angelina Jolie) att göra - mer än att båda handlar om datorer det vill säga.
Annars är ju "The Matrix" en rätt kunglig datorfilm. Dock inte "The Matrix Reloaded", även om den handlar mer om datorer.
March 14, 2002
Om du vill ha nörd filmer så finns ju alltid http://us.imdb.com/Find?nerds heh.. 😀
August 17, 2001
DredFaCE wrote: Antitrust
Japp den filmen e suverän!
Så jäkla grym är den.. VISSA parraleller med Microsoft i den! 😀
July 17, 2002
HELIX wrote: Kan ni tipsa om några bra datorfilmer? Typ som Hackers: Operation Takedown, Wargames och Tron eller nåt..
Även mer lamer style filmer som Hackers och Swordfish 🙂
Jag har inte sett någon sådan film på jättelänge och jag är verkligen sugen 😛
Hmmz... Kom på en till. "Netforce"
Tom Clancy-skitfilmsomallatyckerärsåjäklarealistisk.
Men den behandlar ämnet datorer ganska friskt.
July 19, 2001
Json_81 wrote: [quote=HELIX] Även mer lamer style filmer som Hackers och Swordfish 🙂
😛
Vad e det som e lamt med hackers?
Har du sett den? Den är ju så extremt fånig.. Dom använder helt påhittade operativsystem och allt är bara sär.. Som att någon tripplar ramminnet när dom trycker på en knapp eller nåt..
June 20, 2002
HELIX wrote: [quote=Json_81][quote=HELIX] Även mer lamer style filmer som Hackers och Swordfish 🙂
😛
Vad e det som e lamt med hackers?
Har du sett den? Den är ju så extremt fånig.. Dom använder helt påhittade operativsystem och allt är bara sär.. Som att någon tripplar ramminnet när dom trycker på en knapp eller nåt..
swordfish är ju inte så het den heller...
det började krypa lite smått i kroppen först när han fick 30s på sig att ta sig in var det nu var, och slutade i gapskratt när han gick upp i extas över sitt scifi-inspirerade "femskärms-system"...
För det är ju vansinnigt häftigt och exklusivt med flera skärmar, eller vad säger ni???
August 20, 2001
2001 - A Space Odessey & 2010 - The Year We Made Contact (handlar ju delvis om H.A.L.)
Live i 8 bitar (fast det är ju iförsig tv spel kom jag på)
Weird Science... hehe 😉
Har denna kommit ur eller ska den komma ut föresten???
http://us.imdb.com/Plot?0208650
1 Guest(s)