May 1, 2003
Blaxxor wrote: [quote=Marron]Borde la komma nån ny Harry Potter film snart 😛
Den ser jag faktiskt fram emot 😀 Har läst alla bäcker och tycker trean vad bäst. Kul att se hur filmen blir 😀
jag har läst de 4 första böckarna, älskar dem! :heart:
men har bara sett första filmen, och den va inte så bra.
boken var så himla mkt bättre!
Det kändes som att det lite mer av en barnfilm liksom.
men men.. det blir la och se den kanske 🙂
July 22, 2003
Marron wrote: [quote=Blaxxor][quote=Marron]Borde la komma nån ny Harry Potter film snart 😛
Den ser jag faktiskt fram emot 😀 Har läst alla böcker och tycker trean vad bäst. Kul att se hur filmen blir 😀
jag har läst de 4 första böckarna, älskar dem! :heart:
men har bara sett första filmen, och den va inte så bra.
boken var så himla mkt bättre!
Det kändes som att det lite mer av en barnfilm liksom.
men men.. det blir la och se den kanske 🙂
Har sett både ettan och tvåan och jag vet faktsikt inte vilken som var bäst. Dom var bra på sina sätt. Fast böckerna är ju klart bättre. Tror dock att film 3 i serien kommer bli bäst då jag tycker tredje boken var bäst 🙂
*EDIT* Stavfel
July 22, 2003
Marron wrote: ok, jag har hela tiden tyckt att böckerna blivitt bättre och bättre.. men det är för att jag glömmer av en del emellan de kommer ut.. men trean var bra.. får jag hålla med dig om..
vet du när 5:an kommmer på svenska?
nu åter till filmer och topocen 😀
Har hört nåt om att 5e svenska boken kommer i April. Vet dock inte om det stämmer 🙂
June 20, 2002
UndaC wrote:
sämst 2004?
http://www.apple.com/trailers/.....otrip.html
haha...
måste nog se den där...
"Obducenten" har legat överst på min lista över sämsta film genom tiderna alldeles för länge nu... 🙂
Iofs är jag jävligt tveksam till att något kan slå den, då Brittans film ligger som en väldigt svag tvåa på listan... :cy:
2 Guest(s)