June 23, 2002
Haha.. fast ändå inte.
Ganska chockande att dem skriver det i en tidning som riktar sig till tjejer mellan 11 och 12år vad han som skrev inlägget sa.
Men sen som svar så skrev nån följande.
Någon wrote: Jörgen Tamminen - för det första riktar sig tidningen Frida inte till flickor från 11-12 år och uppåt. Enligt Frida Förlag AB:s hemsida riktar sig tidningen till tjejer i tonåren (15-19 år).
Om det nu stämmer ser jag inget problem med att ha med det dem skrev i tidning förrutom att det var en del lögner men det fattar ju vem som helst att det är skämt.
Var ändå ganska roliga saker dem hittat på. 😛
November 22, 2001
macrus wrote: Haha.. fast ändå inte.
Ganska chockande att dem skriver det i en tidning som riktar sig till tjejer mellan 11 och 12år vad han som skrev inlägget sa.Men sen som svar så skrev nån följande.
[quote=Någon]Jörgen Tamminen - för det första riktar sig tidningen Frida inte till flickor från 11-12 år och uppåt. Enligt Frida Förlag AB:s hemsida riktar sig tidningen till tjejer i tonåren (15-19 år).
Om det nu stämmer ser jag inget problem med att ha med det dem skrev i tidning förrutom att det var en del lögner men det fattar ju vem som helst att det är skämt.
Är man inte tonåring när man är 13-14?
Och spelar det egentligen någon roll om det e riktat till 10-åringar eller 15-åringar, det e förbannat korkat att skriva att killar gör sådant (även om det finns en liten klick som gör det).
June 23, 2002
Json_81 wrote: [quote=macrus]Haha.. fast ändå inte.
Ganska chockande att dem skriver det i en tidning som riktar sig till tjejer mellan 11 och 12år vad han som skrev inlägget sa.Men sen som svar så skrev nån följande.
[quote=Någon]Jörgen Tamminen - för det första riktar sig tidningen Frida inte till flickor från 11-12 år och uppåt. Enligt Frida Förlag AB:s hemsida riktar sig tidningen till tjejer i tonåren (15-19 år).
Är man inte tonåring när man är 13-14?
Och spelar det egentligen någon roll om det e riktat till 10-åringar eller 15-åringar, det e förbannat korkat att skriva att killar gör sådant (även om det finns en liten klick som gör det).
Ja men vad jag förstod så menade dem tonåringar i åldern 15-19år.
March 14, 2004
Neam wrote: Bara jag som inte hann läsa innan inlägget togs bort?
Jaja dom sa typ att killar i tonåren pissar på varandra när tjejer inte ser, runkar tillsammans för att få utlösning samtidigt(halva kanske e sant), ollar tjejernas saker när dom inte ser, att man hänger under en bro med en hand och runkar med den andra(den som kommer sist får hoppa i vattnet) och att vi dockar varandra(drar över förhuden övervarandras ollon för att uppnå en smack-ljud)... Vilken jävla kränkning!
edit: det var mer, kommer inte på mera...
2 Guest(s)