October 16, 2003
Ja, nu är det så att min polare och bandet han är med i har gjort (vad jag tycker är) en grym låt...
Jag har kollat med honom så det är OK att lägga upp den...
men jag vet ingenstans man kan lägga upp den..
Så nu undrar jag vad ni tycker?
så för att ni ska få lyssna på den och säga vad ni tycker så kan ni ju ge mig en länk där det är hyffsad snabb upload och man får ha .mp3 på :bok:
EDIT: har en 0.5mbit upload... men det är ju nåt iaf...
*borttagen*
EDIT2: Har fixxat 10mbit länk nu:
http://b3.ath.cx/~housefly/Dow.....20This.mp3
October 16, 2003
Snorch wrote: Vet inte hur pass snabb ruff.se är men prova den, dock måste du lägga in mp3an i en .rar/.zip fil först..
tror dock jag har en 10mbit på gång...
får se hur det går, men annars är det väl http://www.ruff.se eller?
July 14, 2004
CoLiC wrote: Gillar inte gitarrerna, låter hemskt klantigt spelade, ryckiga och hackiga.
Sen låter sångaren som nån som just avklarat målbrottet, med nöd och näppe.
Ursäkta mig om jag dissar din polares band, de är rätt duktiga, men de har en bit kvar att gå 🙂
:)R
Jag har saknat dig här på forumet CoLiC 🙂 Du Förgyller mitt liv.
O.T: Tyckte det lät riktigt bra för att vara "amatör" musik ifall man kan säga så utan att det låter dåligt
December 28, 2004
Kolla gärna på några bilder ifrån kvällens spelning.
May 27, 2002
Nja den var väl så där...ni är väl hyffsat bra på att spela men sångaren klarar inte det riktigt med rösten så ni har en rätt bra bit kvar att gå.
Är det så att ni ev behöver mer plats till era låtar så kan jag kanske erbjuda mig på EF NET!?!
Men lycka till i framtiden...för som sagt "övning ger färdighet!"
March 5, 2002
Helt okej. Ge trummisen en aggresivare ton så är jag med (typ större pukor-sound). Och var är ride-cymbalen :D? Gillar gitarr-riffen :). Helt OK solo också faktiskt. 😀
Inspelad i en studio så hade jag iaf trott att det var ifrån ett "riktigt" band. Be dom skicka in demos om dom har enough songs!
March 28, 2005
Helt ok solo iaf... Sången var dålig, den bör ni se över... Antingen mer black metal eller lite finare, nu låter det ju som en brölande neandertalare.
Elementet: A64 3000+ - DFI LanParty nF4 UT SLi-D - 2X512MB Speed Premium BH-5 - Powercolor X850XT PE - 200GB Seagate - 80GB Seagate - Vattenkylt
1 Guest(s)