February 12, 2003
Aah, ett Ă€mne för mig. Lyssna först pĂ„ typ raggar-rock, eller nĂ„nting annat du hatar. Sen kniper du bara kĂ€ft och kubbar förbannad. Funkade skitbra för mig innan hockeymatch, en gĂ„ng i tiden. Iofs hatade jag allt annat rent allmĂ€nt just dĂ„ ocksĂ„. đ
Men lyssna pĂ„ nĂ„t som Ă€r skitkasst som sĂ€tter sig pĂ„ hjĂ€rnan, och sen kubbar du runt och försöker fĂ„ bort den lĂ„ten frĂ„n hjĂ€rnan. Kort dĂ„; dra hem en hip-hop-lĂ„t och lyssna. SjĂ€lvklart osignade band du kĂ€nner. đ
December 27, 2003
Mean Machine wrote: Aah, ett Ă€mne för mig. Lyssna först pĂ„ typ raggar-rock, eller nĂ„nting annat du hatar. Sen kniper du bara kĂ€ft och kubbar förbannad. Funkade skitbra för mig innan hockeymatch, en gĂ„ng i tiden. Iofs hatade jag allt annat rent allmĂ€nt just dĂ„ ocksĂ„. đ
Men lyssna pĂ„ nĂ„t som Ă€r skitkasst som sĂ€tter sig pĂ„ hjĂ€rnan, och sen kubbar du runt och försöker fĂ„ bort den lĂ„ten frĂ„n hjĂ€rnan. Kort dĂ„; dra hem en hip-hop-lĂ„t och lyssna. SjĂ€lvklart osignade band du kĂ€nner. đ
kan funka. Annars vÀljer du endast musik du gillar, och "sjunger med" i tankarna, koncentrera dig inte pÄ springandet
October 25, 2003
Mean Machine wrote: Aah, ett Ă€mne för mig. Lyssna först pĂ„ typ raggar-rock, eller nĂ„nting annat du hatar. Sen kniper du bara kĂ€ft och kubbar förbannad. Funkade skitbra för mig innan hockeymatch, en gĂ„ng i tiden. Iofs hatade jag allt annat rent allmĂ€nt just dĂ„ ocksĂ„. đ
Hej monika ligger redan pĂ„ spelaren đ
Ingen som har mer exakta lÄttips?
February 12, 2003
Tindy wrote: Hej monika ligger redan pĂ„ spelaren đ
Ingen som har mer exakta lÄttips?
Mja, Vader - Dark Transmission funkar nog jÀvligt bra.
EDIT: Anorexia Nervosa - The Sacrament Ă€r Ă€nnu vassare. Dock finns risken att det gĂ„r Ă„t mer energi till att skrika Ă€n att springa, har hĂ€nt mig fler gĂ„nger, fast dĂ„ Ă„kte jag moppe. Aldrig tidigare har trĂ€den kĂ€nts sĂ„ nĂ€rgĂ„ngna. đ
February 12, 2003
macrus wrote: Crazy frog - Axel F
Bass frog - Axel F
Mad frog - Axel F
Peaches - Rosa helikopter
Nic and the family - Hej Monica
Raymond och Maria - Ingen vill veta vart du köpt din tröjaVarför inte liksom?
Du hÄller stenhÄrt pÄ dina favoriter?
Förresten, Lokets favoriter, vol. 1-42! Blir nog skitbra, du inser att det Ă€r onödigt att springa överhuvudtaget. đ
October 25, 2003
macrus wrote: Crazy frog - Axel F
Bass frog - Axel F
Mad frog - Axel F
Jag ska seriöst avliva den dÀr jÀvla idioten som nÄgonsin kom pÄ den grodan.
macrus wrote: Peaches - Rosa helikopter
Racka inte pÄ Peaches!
http://img187.imageshack.us/im.....hes3sf.jpg
macrus wrote: Nic and the family - Hej Monica
Kul lÄt, funkar dock inte nykter.
macrus wrote: Raymond och Maria - Ingen vill veta vart du köpt din tröja
Se översta svaret, byt ut "grodan" mot "lÄten".
February 11, 2004
March 10, 2002
Delph1 wrote: Slayer och Vader som nÀmnts innan funkar bra.
Fast ska vi snacka taktfasta saker slÄr inget Meshuggah.
Iron Maiden och Cradle of Filth fungerar Àven de i stor utstrÀckning.
//Andreas
Yeah, nÀr jag kör brukar jag lyssna pÄ Cradle of Filth och Wintersun. Det Àr grejor det. :>
2 Guest(s)