January 2, 2003
The Shield Går just nu på c+ men dvd säsong 1 har släppts i us
http://www.fxnetworks.com/show.....he_shield/
Black Adder
Hipp Hipp
September 11, 2002
BoB, sopranos, simpsons, friends, twin peaks, southpark ska ses, har setts eller ses just nu. seinfeld ska inhandlas och sänkas i rätt ordning direkt när det kommer vilket tydligen ska vara relativt snart
blackadder hade jag nästan glömt, tack för påminnelsen kottetrance 😛
OZ har jag sett lite men tyckte inte om det
alla de där sletna 80-talsserierna ni nämnt känns inte så spännande att köpa heller 🙂
futurama känns inte så ball ändå, det kommer aldrig upp i samma klass som simpsons känns det som, men visst det är ok
x-files får man kanske ge sig in på, de första säsongerna är ju bra iaf
24, är det verkligen bra?
November 26, 2002
PaiN wrote: [quote=Öwall] Jag har försökt tone ner mitt språkpolisbeteende, men vissa saker får man fanimej inte stava fel på.
Skärpning nu.
Har du vart språkpolis? Är felstavningen i din sign ett sätt att komma ifrån det beteendet eller är det ett... stavfel!?.
mjo, jag vet inte om jag har vart det på forumet direkt, snarare grammatikpolis i 'verkligheten' 🙂
min signatur består av ett citat, det är alltså inte jag som har gjort fel 🙂
(vad är fel förresten?)
edit: then/than, är det det du syftar på?
October 27, 2001
Öwall wrote: mjo, jag vet inte om jag har vart det på forumet direkt, snarare grammatikpolis i 'verkligheten' 🙂
min signatur består av ett citat, det är alltså inte jag som har gjort fel 🙂
(vad är fel förresten?)edit: then/than, är det det du syftar på?
"It doesn't get any more serious than a Rhinocerus about to charge your ass."
"It doesn't get any more serious then when a rhinocero is about to charge your ass" (och om man inte vill ha några missförstånd kan man skriva: arse istället 😉
Jag är långt från perfekt, men i mina trötta ögon ser min mening korrekt ut.
1 Guest(s)