July 27, 2002
Om du bygger 50gram muskler per månad, så är det bra så folk som säger att de går upp 3-4 kg första månaden/månaderna borde läsa på lite, det kan vara mycket andra saker. T.ex så binder varje gram kolhydrat 20gram vatten (Rätt säker på dom siffrorna, kan skilja lite).
June 28, 2001
kutlo wrote: Jo jag förstår.. men jag tränar bara överkroppen 😕 Får väl dela upp det på något sätt !
Tack för "hjälpen"
Har ni några fler tips ? 🙂
en snubbe som syslade mkt med bodybuilding i min förra klass sa att även bicepsen växer när man tränar benen, dom var sammanlänkade på nått vänster.
July 27, 2002
Mind wrote: [quote=kutlo]Jo jag förstår.. men jag tränar bara överkroppen 😕 Får väl dela upp det på något sätt !
Tack för "hjälpen"
en snubbe som syslade mkt med bodybuilding i min förra klass sa att även bicepsen växer när man tränar benen, dom var sammanlänkade på nått vänster.
Det är båda fysiskt och biologiskt omöjligt. 🙂
Men de kan säkert ha något gemensamt, typ spasmer lr något.
August 27, 2004
själv ska man börja med detta fram till jul
http://www.maxx.nu/bodybuildin.....og/nya.htm
btw en bra sida till...som visar hur man gör övningarna
http://biphome.spray.se/poppo/
February 1, 2002
kutlo wrote: Jo jag förstår.. men jag tränar bara överkroppen 😕 Får väl dela upp det på något sätt !
Tack för "hjälpen"
det är det sämsta du kan göra, benträning är enormt viktigt!
Tränar du inte benen så bygger du de andra musklerna mycket sämre, har dock glömt varför :/
3, max 4 pass i veckan är alldeles lämpligt.
Mycket mat, vatten och vila är lika viktigt som rätt träning.
May 23, 2002
Gå upp 3 kg på en månad är svårt även med steroider.
Efter ett uppehåll, med mycket mat, sömn och rätt träning kan jag öka 200 - 250g muskler i veckan, sådana ökningar håller inte i sig mer än just de första månaderna.
Btw. Tränar du hela kroppen så stimulerar du hormonproduktionen vilket gör att tex överkroppen växer mer när du tränar benen. Dock är detta ganska marginellt...
February 1, 2002
En kompis till mig hade skadat båda knäna i en krock och kunde inte träna benen och han ökade verkligen inte mkt under 3-4 månader sen när han blev ok i knänen och började träna ben så gick det jäkligt fort, ungefär så fort som det brukar gå i början när man börjar träna tills det stagnerar..
October 24, 2002
Callister wrote: [quote=Mind][quote=kutlo]Jo jag förstår.. men jag tränar bara överkroppen 😕 Får väl dela upp det på något sätt !
Tack för "hjälpen"
Det han syfta på var väl att den anabola effekten blev kraftigare i hela kroppen när han också träna benen.
July 27, 2002
bjorne wrote: [quote=Callister][quote=Mind][quote=kutlo]Jo jag förstår.. men jag tränar bara överkroppen 😕 Får väl dela upp det på något sätt !
Tack för "hjälpen"
Det han syfta på var väl att den anabola effekten blev kraftigare i hela kroppen när han också träna benen.
Jo på den vänstern, visst. :bgrin:
2 Guest(s)