May 22, 2001
Jobbade på posten i två månader & kom såna där paket varje dag & var väl ett 20 tal om dagen, detta var förra året, jan, feb.. Så ja det funkar & jag tog inte en enda film. Visste inte att de var filmer i paket då :(:(:( skojar bara, om jag visste att de var det skulle jag ändå inte ta dom.
November 29, 2001
vafan deras avtal säger ju tio dagar gratis
jag signade upp och fyllde i tio filmer, så länge de blir poststämplad einom 10 dagar för retur och jag avslutar mitt konto så ska det inte vara några problem
blir det problem säger jag bara att jag tänker kasta dynga på dem inför ett antal hundra tusen svenska läsare 😉
September 23, 2002
UndaC wrote: vafan deras avtal säger ju tio dagar gratis
jag signade upp och fyllde i tio filmer, så länge de blir poststämplad einom 10 dagar för retur och jag avslutar mitt konto så ska det inte vara några problem
blir det problem säger jag bara att jag tänker kasta dynga på dem inför ett antal hundra tusen svenska läsare 😉
Du måste skriftligen säga upp dig.
Om jag läste rätt... 🙄
March 14, 2001
NH|Falcon wrote: [quote=UndaC]vafan deras avtal säger ju tio dagar gratis
Du måste skriftligen säga upp dig.
Om jag läste rätt... 🙄
Ja man måste skriftligen säga upp abonnemanget..
Men man kan pausa abonnemanget upp till 3månader på deras hemsida och under den tiden kan man säga upp det riktigt..
1 Guest(s)