January 17, 2002
Jag har fått nå hemskt i min vänstra arm! Det bränner som fasen nerför hela överarmen fram till armbågen! Känns PRECIS som om man hällde stearin nerför musklerna i armen!! Fy fan det är inte en go känsla!
Några styrketränare som vet vafan det är som händer? Det gör grisont iaf.... kan inte sova en blund och det bränner än mer då man rör den!
Vad händer???!!!???
August 18, 2003
liniment... massor med liniment så kommer det o lösa sig. gör det inte det så är det farbror doktorn som gäller.
har du lyft för tungt tror du?
när du tränar hårt så går ju musklerna "sönder" och sen läker dom, men får inte musklerna vila efteråt eller att man sliter sönder dom för mycket så gör det ont. o det kan göra ont länge, speciellt om det blir nån sorts infektion. o då är det lite lurigare.
January 17, 2002
Jiggly wrote: Oj Colic igen, börjar nästan bli lite tjatigt i min mening. Är du världens mest olycksdrabbade person eller skriver du bara lite för att vi ska ha nån att tycka synd om? Jag orkar iallafall inte längre bry mig.. 😕
Nåja, nu har jag ju inte gjort illa mig, det bränner bara i min ena arm (Fortfarande). Undrade om nån som pysslar med styrketräning vet vad som hänt/händer...
Skitstörande att ha detta då du sitter i rullstol, det är så du vill tvinga knäet att sträckas ut bara för att slippa använda armen...
August 20, 2001
CoLiC wrote: [quote=Jiggly]Oj Colic igen, börjar nästan bli lite tjatigt i min mening. Är du världens mest olycksdrabbade person eller skriver du bara lite för att vi ska ha nån att tycka synd om? Jag orkar iallafall inte längre bry mig.. 😕
Nåja, nu har jag ju inte gjort illa mig, det bränner bara i min ena arm (Fortfarande). Undrade om nån som pysslar med styrketräning vet vad som hänt/händer...
Skitstörande att ha detta då du sitter i rullstol, det är så du vill tvinga knäet att sträckas ut bara för att slippa använda armen...
Du har inte stickningar i armen?
January 23, 2002
Colic, Colic, Coolic, Coooooliiiic, du kan så mycket som jag inte kan 😛
För er som inte vet det så gjordes det en låt vid VM94 eller EM92 där några tjejer sjöng så om Thomas Brolin för att han stal upmärksamheten från dem, gällde alltså uppmärksamheten som deras män gav, sen vilken typ av uppmärksamhet som deras män gav Brolin framgår aldrig i låten tror jag 🙄 :bgrin:
2 Guest(s)